Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1254401 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3740 Gepost op: 15 juli 2012, 17:45:21
Blijkbaar vergis ik me dan, wel raar dat het er niet bij zit. Volgens mij is het vaak wel een beetje een standaard. Bij ons zit het echt op elk voertuig. Iets wat je niet van andere functies kan zeggen

Het is zeker niet standaard.... Er moeten namelijk ook extra dingen voor aangesloten worden en men zag veelal het nut er in van. Wij hebben welgeteld 1 (!!) voertuig in de regio van voor de huidige aanbesteding die een versneller had.  :(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3741 Gepost op: 16 juli 2012, 19:01:26
Het is zeker niet standaard.... Er moeten namelijk ook extra dingen voor aangesloten worden en men zag veelal het nut er in van. Wij hebben welgeteld 1 (!!) voertuig in de regio van voor de huidige aanbesteding die een versneller had.  :(

In A-A hadden wel meerdere voertuigen de versneller hoor.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3742 Gepost op: 16 juli 2012, 19:06:11
In A-A hadden wel meerdere voertuigen de versneller hoor.
Volgens mij alle/de meeste Golfjes. De reactie van Jerommeke is ook niet gericht op Amsterdam.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3743 Gepost op: 16 juli 2012, 19:20:05
Volgens mij alle/de meeste Golfjes. De reactie van Jerommeke is ook niet gericht op Amsterdam.

Dacht dat Jerommeke in AA werkzaam was vandaar!


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #3744 Gepost op: 16 juli 2012, 20:43:05
Zou hij wel graag willen.  >:D  >:D


msk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #3745 Gepost op: 16 juli 2012, 21:58:01
vandaag zag ik een trailer rijden tussen zwolle en amersfoort op de A28. De trailer was geladen met 6 a 8 nieuwe Touran's. Zover ik kon zien allemaal voor Gooi en Vechtstreek. Ook zag ik een stukje verderop een trailer rijden met 2 nieuwe VW Golfjes STW voor gelderland midden,


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3746 Gepost op: 16 juli 2012, 23:34:55
vandaag zag ik een trailer rijden tussen zwolle en amersfoort op de A28. De trailer was geladen met 6 a 8 nieuwe Touran's. Zover ik kon zien allemaal voor Gooi en Vechtstreek. Ook zag ik een stukje verderop een trailer rijden met 2 nieuwe VW Golfjes STW voor gelderland midden,

Volgens mij zit er in in de buurt van Nijkerk een bedrijf wat die dingen opbouwt. Kwam daar laatst tijdens een motorrit ook een oplader tegen met 8 nieuwe Tourans.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3747 Gepost op: 16 juli 2012, 23:37:25
Volgens mij alle/de meeste Golfjes. De reactie van Jerommeke is ook niet gericht op Amsterdam.

Alle opvallende voertuigen in A-A zijn uitgerust met een sirene-versneller.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3748 Gepost op: 17 juli 2012, 13:14:18
Volgens mij zit er in in de buurt van Nijkerk een bedrijf wat die dingen opbouwt. Kwam daar laatst tijdens een motorrit ook een oplader tegen met 8 nieuwe Tourans.

Honac bouwt ze op in Apeldoorn, en van daaruit gaan ze via oa de A1, A50, en A28 door het land. Ik zie ze in ieder geval op genoemde wegen ook regelmatig langs komen :).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3749 Gepost op: 17 juli 2012, 18:01:31
DRV toch ook