Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1250982 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #400 Gepost op: 25 september 2005, 17:52:37
Die nieuwe zijn ze volop aan 't klaarstomen.  :laugh:


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #401 Gepost op: 25 september 2005, 21:04:20
ik zal er komende week wat foto's van op het forum te zetten, nu ff geen tijd, maar komt eraan!!

adios!
greetz,  Enrique


guest1564

  • Gast
Reactie #402 Gepost op: 25 september 2005, 23:08:37
Alle foto´s zijn welkom ;D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #403 Gepost op: 27 september 2005, 08:30:07
Zoals beloofd... de nieuwe Benzen van de verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond, C320.

[verwijderd door de admin]
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #404 Gepost op: 27 september 2005, 08:30:59
En nog een paar (kan ik maar 2 foto's per bericht erop zetten?)...

[verwijderd door de admin]
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #405 Gepost op: 27 september 2005, 08:32:07
Nou, nog eentje dan....

[verwijderd door de admin]
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #406 Gepost op: 27 september 2005, 09:04:30
die worden allemaal gestriped en verder politie klaar gemaakt (lampen erop en dergelijke?) waarom is die ene dan grijs?????????????





maarre super mooie voertuigen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #407 Gepost op: 27 september 2005, 09:05:23
Nou, nog eentje dan....

Enrique,

Hoe zit het nou met die verkeersurviante van rijnmond  en de KLPD?
Blijft dit zo nog draaien. Of krijgt de KLPD onze ruit niet  ;D ;D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #408 Gepost op: 27 september 2005, 09:29:17
De grijze is de nieuwe 13.25, de burgerwagen van de verkeerspolitie (videowagen). Die gaat de groene Volvo V40 vervangen. Die witte wordt inderdaad helemaal opgetuigd met alle toeters en bellen.

Nou, het KLPD gaat het echt wel overnemen hoor. Had allang gedaan moeten zijn (anderhalf jaar geleden al), maar men is er op korpsniveau nog niet helemaal uit. De huidige stand van zaken is als volgt: het KLPD wil uitsluitend de ringwegsurveillance overnemen, omdat ze dat ook bij andere regio's doet. Maar de korpsleiding alhier wil dat het KLPD ALLES overneemt, dus ringwegsurveillance, begeleidingen, spoedtransporten, SWAB/spitsteams, alles. Daar heeft het KLPD alleen simpelweg niet de mankracht voor. Op dit moment is het zo dat er altijd 1 wagen van de verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond surveilleert (13.01 of 13.02) (en een motorrijder van Rijnmond 14.01 of 14.02), en daarnaast 1 wagen van het KLPD Waddinxveen of Breda (13.06 of 13.07). Gelet op de aanrijtijden heeft het KLPD ook nagedacht (of doet dat nog steeds) over een nieuw steunpunt in de Europoort, maar ik weet niet meer dan dat. In elk geval zou per 1 oktober het KLPD de ringwegsurveillance helemaal over moeten nemen, maar ik weet niet of dat doorgaat. Per 1 januari zou het KLPD daarbij aangestuurd moeten worden door Alex in Driebergen, hun eigen meldkamer. De GMR (gezamenlijke meldkamer Rijnmond geloof ik) in het WPC zou dan niet meer betrokken zijn bij die meldingen. De jongens van de verkeerspolitie wordt dan vriendelijk verzocht van de ruit af te gaan en zich te gaan richten op het "onderliggende wegennet", dus de provinciale wegen in de regio.... Kortom, de kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar ik denk wel dat het vrijwel zeker is dat het uiteindelijk het KLPD gaat worden die in elk geval de ruit voor zijn rekening neemt.
greetz,  Enrique


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #409 Gepost op: 27 september 2005, 09:33:28
he jammer dat de rijnmondse verkeersdienst van de snelweg gaat. Alleen die klpd'' ers en spoedtransporten. dat gaat een leuke worden in Rotterdam. Kan je beter  eigen verkeersdienst laten deon. maarja.

Wordt weer wenne aan andere mensen op de snelwegen hier bij incidenten dan. En de klpd is ook al zo de makkelijkste  ;D (maar niet heus)