Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1252629 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #870 Gepost op: 28 juni 2006, 21:30:42
Als je goed naar de foto kijkt zie je achter het rechterruitje van de opbouw een wit T-shirt met daarop 'politie'. En bij een T-shirt hoort vaak een persoon, dus er stond 1 persoon, maar neem maar aan dat het er meer waren in het voertuig. ;)

Denk maar niet dat die achterin de bak gaan zitten als die vrachtwagen gaat rijden! Dat mag namelijk niet van de ARBO, en de politie en arbo, dat zijn twee handen op een buik!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #871 Gepost op: 28 juni 2006, 22:05:23
Mooi voertuig zeg ! :)
ja alleen zonde van die copyright er dwars doorheen :'( :'( :'(


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #872 Gepost op: 28 juni 2006, 22:08:41
Ik zie daar een deur aan de zijkant. Het klant zijn dat daar banken of stoelen ingebouwd zijn, misschien dat Peter dat weet? Dan mag het wel, dat is vergelijkbaar met mensen achterin een camper (niet te verwarren met een caravan) of manschappen in een brandweerauto.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #873 Gepost op: 28 juni 2006, 22:26:36
Gevonden:

Citaat van:  RVV 1990
Artikel 61b

1. Het is verboden personen te vervoeren in de open of gesloten laadruimte van een motorvoertuig of bromfiets en in of op een aanhangwagen achter een motorvoertuig of bromfiets.
 
2. Het eerste lid is niet van toepassing:

a. op het vervoer van personen in de laadruimte van een ambulance, dierenambulance, of voertuig dat blijkens een aantekening op het kentekenbewijs speciaal is uitgerust voor rolstoelvervoer;
 
b. op het vervoer van personen in de laadruimte van motorvoertuigen ten dienste van politie en brandweer en van andere door Onze Minister aangewezen hulpverleningsdiensten;
 
c. op het vervoer van een persoon op de bestuurderszitplaats in een motorvoertuig of op een bromfiets op meer dan twee wielen die door een ander motorvoertuig of een andere bromfiets op meer dan twee wielen wordt voortgetrokken en op het vervoer van passagiers van het getrokken voertuig als hier bedoeld, voor wie geen zitplaats in het trekkende voertuig als hier bedoeld beschikbaar is;
 
d. in het geval het vervoer van personen geschiedt in het kader van een evenement of optocht waarvoor een vergunning op grond van een gemeentelijke verordening is afgegeven.

Het is dus wettelijk toegestaan, of het slim is, dat is een tweede...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #874 Gepost op: 29 juni 2006, 18:45:48
Ik zie daar een deur aan de zijkant. Het klant zijn dat daar banken of stoelen ingebouwd zijn, misschien dat Peter dat weet? Dan mag het wel, dat is vergelijkbaar met mensen achterin een camper (niet te verwarren met een caravan) of manschappen in een brandweerauto.

Volgens mij niet, zoals op de tweede foto wellicht te zien is, is de bak in 2 gedeelten verdeelt. het stuk waar de mannen stonden wat wat werktafels, een koffiezetapparaat  :P en wat van dat soort spullen. Ze zouden dus op die tafels kunnen zitten en wie weet zitten daar wel gordels...

maar het door jouw gegeven antwoord is denk ik duidelijk.


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #875 Gepost op: 6 juli 2006, 18:41:43
Hierbij een foto van de nieuwe TOD wagen van rotterdam rijnmond
en een plaatje van de MB C320 van de Verkeerspolitie




BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #876 Gepost op: 6 juli 2006, 19:00:02
Hierbij een foto van de nieuwe TOD wagen van rotterdam rijnmond
en een plaatje van de MB C320 van de Verkeerspolitie




Zijn volgens mij dezelfde :D
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #877 Gepost op: 6 juli 2006, 19:40:56
:-[ >:( :D ;D bedankt ton, ik heb ook niets meer nodig voor vandaag



Hier dan de goeie


N9213Q

  • Gast
Reactie #878 Gepost op: 6 juli 2006, 19:51:20
Gave bak van de TOD!  :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #879 Gepost op: 6 juli 2006, 19:51:28
:-[ >:( :D ;D bedankt ton, ik heb ook niets meer nodig voor vandaag



Hier dan de goeie

Goeie ontwikkeling zeg: 2 speakers in de bumper die "vrij uit" kunnen kijken i.p.v. 1 speaker die achter bumper of grill zit verstopt zit.