Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1250987 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2720 Gepost op: 7 augustus 2010, 13:22:05
Gokje: vanwege Blijburg?


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2721 Gepost op: 7 augustus 2010, 14:45:05
Gokje: vanwege Blijburg?
Klopt, me vader zegt net omdat het nog weinig bebouwing opstaat, en het nog allemaal heel veel zand etc is. Daarvoor word de wagen gebruikt..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2722 Gepost op: 7 augustus 2010, 14:49:55
Klopt, me vader zegt net omdat het nog weinig bebouwing opstaat, en het nog allemaal heel veel zand etc is. Daarvoor word de wagen gebruikt..

Ik weet niet of je recentelijk nog op IJburg bent geweest maar dat is inmiddels aardig vol gebouwd. Alleen de kant van Diemen-Noord(voor kenners de elektriciteitscentrale en maxis Muiden kant) word op dit moment nog gebouwd. Ken wel wat mensen op wijkteam IJ-burg ga het wel eens na vragen.

gr
Mike


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2723 Gepost op: 7 augustus 2010, 14:55:08
Gokje: vanwege Blijburg?

Zo groot is Blijburg ook weer niet dat je daar een hele Jeep voor nodig hebt. Zeker als het een beetje druk is daar kun je er over de hoofden lopen laat staan met een Jeep rijden.

gr
Mike


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #2724 Gepost op: 10 augustus 2010, 08:00:36

Dienst: Politie Ijsselland
Soort voertuig: Noodhulp
Wagenparknummer:
Merk & type: Volkswagen Touran
Byzonderheden:


Dienst: Politie Twente
Soort voertuig: Noodhulp
Wagenparknummer: 3103
Merk & type: Volkswagen Touran
Byzonderheden:


Dienst: Politie Twente
Soort voertuig: Noodhulp
Wagenparknummer: 3104
Merk & type: Volkswagen Touran
Byzonderheden: Camera achter de voorruit.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #2725 Gepost op: 10 augustus 2010, 23:46:39
Zo groot is Blijburg ook weer niet dat je daar een hele Jeep voor nodig hebt. Zeker als het een beetje druk is daar kun je er over de hoofden lopen laat staan met een Jeep rijden.

gr
Mike

Het is geen JEEP , het is een 4x4 of een terreinvoertuig, maar het is zeker geen Jeep  :|
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2726 Gepost op: 11 augustus 2010, 01:21:26
Het is geen JEEP , het is een 4x4 of een terreinvoertuig, maar het is zeker geen Jeep  :|
Bij de RDW staat ie gewoon geregistreerd als Terreinvoertuig. En naar mijn weten, is dat het zelfde als een jeep. Wat versta jij dan anders in Jeep?  ::)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Gast

  • Gast
Reactie #2727 Gepost op: 11 augustus 2010, 01:37:41
Een Jeep is niks anders dan een verbastering van de twee letters "G" en "P" maar als je enige historische achtergrond hebt voor wat betreft de tweede wereldoorlog zul je ook weten waar die G en P voor stonden en hoe die twee als klank samengevoegd de klank "JEEP" hebben gevormd.
Daar heeft zich later het merk JEEP uit gevormd.
Dus, het is een Mitsubishi, en absoluut GEEN Jeep zoals Mike al zei  ::)  ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2728 Gepost op: 11 augustus 2010, 01:48:33
Bij de RDW staat ie gewoon geregistreerd als Terreinvoertuig. En naar mijn weten, is dat het zelfde als een jeep. Wat versta jij dan anders in Jeep?  ::)

Misschien is het handiger om wat energie te steken in de bestemming van het terreinvoertuig, zoals bureau, afdeling etc. etc.
Kan me niet voorstellen dat er 70.000,- word gestoken (in tijden van bezuiniging) in een ''noodhulp'' Pajero voor een gebied wat al jaren in ontwikkeling is geweest en wat op dit moment bijna klaar is  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2729 Gepost op: 11 augustus 2010, 14:12:59
Misschien is het handiger om wat energie te steken in de bestemming van het terreinvoertuig, zoals bureau, afdeling etc. etc.
Kan me niet voorstellen dat er 70.000,- word gestoken (in tijden van bezuiniging) in een ''noodhulp'' Pajero voor een gebied wat al jaren in ontwikkeling is geweest en wat op dit moment bijna klaar is  ::)
Ik heb het al eerder gezegt, dat ik er geen verdere informatie over heb. En ik kan dat ook niet krijgen, ik heb dat gehoord van een monteur die daar werkt die vertelde het me, en die persoon heb ik verders ook geen contacten mee ofzo. Ik kan het wel aan me pa vragen, maar die weet het ook pas over 2 weken omdat we nu op vakantie zijn...
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.