Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1257326 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2840 Gepost op: 10 oktober 2010, 19:18:48
Dan spenderen wij hier graag geld 0098  998765
Allebei 140 PK en Dus lekker de gang d'r op hier in 't noorden

Heeft niet zo zeer met ''het spenderen van geld'' te maken, de 2.0 is ook zeker geen supersnelle bak maar het vermogen heb je gewoon nodig voor inhalen en voor het werk buiten de bebouwde kom. Binnen de bebouwde kom kun je gerust af met een 1.9, zolang je maar geen achtervolging krijgt  998765
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2841 Gepost op: 10 oktober 2010, 19:44:47
in ZaWa rijden we met 140 pk, niet supersnel, maar ook nog eens lawaaiig en vreselijk onderstuurd....top is 170/180....een beetje standaard auto gaat over de 200.... en daar moet je dan boeven mee vangen.... echt een ideale familie auto... geen politie auto... O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2842 Gepost op: 10 oktober 2010, 23:42:48
in ZaWa rijden we met 140 pk, niet supersnel, maar ook nog eens lawaaiig en vreselijk onderstuurd....top is 170/180....een beetje standaard auto gaat over de 200.... en daar moet je dan boeven mee vangen....

Maar, een portofoon / mobilofoon is toch veel sneller dan wat voor voertuig dan ook?  ::) Oh nee, dan komt personeelsgebrek weer de hoek om.. e050


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2843 Gepost op: 11 oktober 2010, 07:37:55
Maar, een portofoon / mobilofoon is toch veel sneller dan wat voor voertuig dan ook?  ::) Oh nee, dan komt personeelsgebrek weer de hoek om.. e050

En dan? ''Blokken'', ''spijker''-matten, rammen, tikken en alle andere trucjes mogen niet ...
Rijkswaterstaat gaat de brug niet open zetten dus dan houd het gewoon op en heb je het spelletje verloren
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2844 Gepost op: 11 oktober 2010, 08:49:45
Amen Jerom, de dienders willen wel maar werken gewoon met gereedschap bij de plaatselijke klusboer vandaan....ipv een kwaliteits-gereedschapzaak....

Geef ons nu als noodhulp een voertuig met goede wegligging, voldoende vermogen om de huidige generatie auto's bij te blijven...

klein voorbeeld, mijn vader rijdt een Skoda Superp met 140 pk Tdi motor, ding heeft een zesbak (handgeschakeld) en rijdt dik over de 210....is niet duurder dan de touran die we nu rijden en stuurt tien keer beter, maar wederom besluiten er mensen over die er niet mee hoeven te werken....DAT is het grote probleem...

Veiligheid en het pakken van criminelen kost nu eenmaal geld....en moet men niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #2845 Gepost op: 11 oktober 2010, 14:01:46
Ik rij liever in een 140pk passat dan een 140pk skoda superb ;)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2846 Gepost op: 11 oktober 2010, 14:23:57
Ik rij liever in een 140pk passat dan een 140pk skoda superb ;)



tja lieverkoekjes worden niet gebakken....lol  0098
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2847 Gepost op: 11 oktober 2010, 14:47:35
klein voorbeeld, mijn vader rijdt een Skoda Superp met 140 pk Tdi motor, ding heeft een zesbak (handgeschakeld) en rijdt dik over de 210....is niet duurder dan de touran die we nu rijden en stuurt tien keer beter, maar wederom besluiten er mensen over die er niet mee hoeven te werken....DAT is het grote probleem...

Veiligheid en het pakken van criminelen kost nu eenmaal geld....en moet men niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten....
Hoeveel CC motor... zou verder weinig uitmaken Skoda is van VW. Denk zelfs zelfde motor als het een 2.0 TDI is

Nieuwe foto van de Knoalster Politie

Bureau: Stadskanaal
Soort voertuig: Noodhulp
Wagenparknummer: 6334
Merk & type: Volkswagen Touran 2.0TDI
Kenteken: 45-LPN-4
Byzonderheden: Staat klaar op binnenterrein bureau, foto tussen het hek door gemaakt


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2848 Gepost op: 11 oktober 2010, 17:30:32



Dienst: Regiopolitie Rotterdam-Rijnmond
Bureau: Maassluis
Soort voertuig: DHV-voertuig
Wagenparknummer: 1665
Merk & type: Volkswagen Transporter
Kenteken: 66-HJF-2
Byzonderheden: Speakers zitten op een aparte wijze gemonteerd. Er zijn ook DHV-busjes die de speakers achter de grill/bumper hebben weggewerkt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2849 Gepost op: 11 oktober 2010, 18:39:55
Byzonderheden: Speakers zitten op een aparte wijze gemonteerd. Er zijn ook DHV-busjes die de speakers achter de grill/bumper hebben weggewerkt
Inderdaad apart. Als je 3 pagina's terug kijkt zie je zelfs dat er bij de T5's met de speakers achter de bumper, extra gaten zijn gemaakt, en de kentekenplaat lager is gemonteerd.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.