Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1252365 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #3070 Gepost op: 21 maart 2011, 13:11:11
Zowel de amber als de blauwe bumperflitser in de achterbumper bij de nieuwe T5's facelift DHV-voertuigen flitsen inderdaad uitsluitend als de achterklep geopend is.  ;)
Politie voertuigen onderweg naar vechtpartij in Heemskerk
User:112velserbroek
Rond 1:19 zie je amber flitsers die hoger zitten en aangaan als de klep open is, is dit normaal?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3071 Gepost op: 21 maart 2011, 15:04:21
Rond 1:19 zie je amber flitsers die hoger zitten en aangaan als de klep open is, is dit normaal?

Bij alle (nieuwe) Transporters in Kennemerland zitten Whelen TIR3 in de kofferbakrand. Op het moment dat de deuren of de klep open gaat gaan de flitsers aan.
Bij de Touran's zitten ze in de kofferklep verwerkt. Op het moment dat de amber signalering aan staat en men de kofferklep open zet gaan deze ook aan.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #3072 Gepost op: 22 maart 2011, 15:46:07
Wij hebben in de Volvo's ook amber in de klep, in de oude Focussen blauw. Reden hiervan is dat de klep de lichtbalk afschermt als je van achteren het voertuig benaderd.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3073 Gepost op: 22 maart 2011, 17:32:53
Het heeft even geduurd en na een tijdje zoeken éindelijk gevonden.








Dienst: Regiopolitie Amsterdam-Amstelland
Bureau: Harriet Freezerstraat (wijkteam Ganzenhoef)
Soort voertuig: Noodhulp
Wagenparknummer: 9214
Merk & type: VW Golf5
Byzonderheden: De enige VW Golf5 in het Amsterdamse met een Whelen LFL led balk op het dak  8)

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3074 Gepost op: 23 maart 2011, 20:50:21


Soort voertuig: DHV
Merk voertuig: Volkswagen Transporter
Wagenparknummer: 1737
District: Noord
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden: Striping op de schuifdeur is andere kleur als de rest van de bus




Soort voertuig: DHV
Merk voertuig: Volkswagen Transporter
Wagenparknummer: 1744
District: Noord
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden:
Brandweer Papendrecht


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #3075 Gepost op: 23 maart 2011, 22:12:22



Soort voertuig: DHV
Merk voertuig: Volkswagen Transporter
Wagenparknummer: 1744
District: Noord
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden:

Ik wil niet heel vervelend doen maar die DHV 1744 staat al 6 keer in dit topic waarvan die 5 keer is geplaatst door dezelfde persoon  ;) En dan heb ik nog niet naar die andere Rotterdamse wagens gekeken hoevaak die erin staan.
Ik vraag me af wat de meerwaarde daarvan is ?? Dit vind ik persoonlijk zeer irritand!! Ik heb nu meer het idee dat dit topic door sommige mensen als portofolio wordt gebruikt ;)
Met Vriendelijke Groet.....


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3076 Gepost op: 23 maart 2011, 23:24:30
Ik wil niet heel vervelend doen maar die DHV 1744 staat al 6 keer in dit topic waarvan die 5 keer is geplaatst door dezelfde persoon  ;) En dan heb ik nog niet naar die andere Rotterdamse wagens gekeken hoevaak die erin staan.
Ik vraag me af wat de meerwaarde daarvan is ?? Dit vind ik persoonlijk zeer irritand!! Ik heb nu meer het idee dat dit topic door sommige mensen als portofolio wordt gebruikt ;)
Je bent wel de eerste op dit forum die in elk topic bijhoudt hoevaak een bepaald (niet speciaal) voertuig langs komt. De eerst volgende / laatste (hoe wil je het zien) staat op pagina 149, toch ongeveer 100 berichten terug.
Persoonlijk vind ik de 1744 zeer aantrekkelijk om naar te kijken, en hoop ik dat van dit voertuig wat vaker langskomt in dit topic...  98uiye


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3077 Gepost op: 23 maart 2011, 23:32:22
Je bent wel de eerste op dit forum die in elk topic bijhoudt hoevaak een bepaald (niet speciaal) voertuig langs komt. De eerst volgende / laatste (hoe wil je het zien) staat op pagina 149, toch ongeveer 100 berichten terug.
Persoonlijk vind ik de 1744 zeer aantrekkelijk om naar te kijken, en hoop ik dat van dit voertuig wat vaker langskomt in dit topic...  98uiye

Het valt op dat sommige voertuigen (erg) vaak geplaatst worden, een voorbeeld hiervan zijn ook de OvD-G's uit Midden & West Brabant. Tenzij het natuurlijk een exclusief of apart voertuig is of dat er wijzigingen zijn aan een voertuig, dan is het wat anders  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #3078 Gepost op: 24 maart 2011, 13:28:51
Je bent wel de eerste op dit forum die in elk topic bijhoudt hoevaak een bepaald (niet speciaal) voertuig langs komt. De eerst volgende / laatste (hoe wil je het zien) staat op pagina 149, toch ongeveer 100 berichten terug.
Persoonlijk vind ik de 1744 zeer aantrekkelijk om naar te kijken, en hoop ik dat van dit voertuig wat vaker langskomt in dit topic...  98uiye

Ik hou het niet bij maar het viel op ;) En ik weet oa van collega's dat die dit ook uiterst irritand vinden. Dus Ik snap niet wat de meerwaarde is?

Maargoed ieder ze eigen mening ;)
Met Vriendelijke Groet.....


Hv noord-holland

  • Beveiliger,verkeersregelaar,EHBO er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #3079 Gepost op: 28 maart 2011, 19:44:57


politie noord holland noord
soortvoertuig: noodhulp
kenteken 29-GDV-4
roepnummer: onbekent
opmerking: gemaakt in opmeer