ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015

Auteur Topic: ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015  (gelezen 36116 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Stuk onontploft (zwaar) vuurwerk wat voor het gemeentehuis lag.
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Oké, logisch!

bedankt
1:87 modelletjes:  


warhamstr

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Het was een ongebruikte rookgranaat. Als je het nieuws volgt weet je dit soort details.


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Citaat van: Tomyboy link=msg=1393107 date=1450637713
Stuk onontploft (zwaar) vuurwerk wat voor het gemeentehuis lag.
Emmer water er overheen en je bent ook klaar. Maargoed


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Je mag toch hopen dat een rechter, na het zien van dit filmpje, elke agent vrijspreekt van welke klacht dan ook die er tegen een agent zou worden ingediend. En elke eis van schadevergoeding ritueel door een papiervernietiger haalt. Wat een mafketels zeg...
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Emmer water er overheen en je bent ook klaar. Maargoed
En daar zijn de beste stuurlui weer... ;)


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Citaat van: warhamstr link=msg=1393111 date=1450638917
Het was een ongebruikte rookgranaat. Als je het nieuws volgt weet je dit soort details.

Waarom zo'n reactie? Interessegebieden van andere forumleden zijn misschien anders dan die van jou... vragen kan nooit kwaad toch?


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Als je denkt op deze manier dit soort beslissingen, ten gerieve van  de gemeentekas, wethouders, ambtenaren etc over de rug van de vluchtelingen op het laatste moment te kunnen doordrukken kun je rekenen op moeilijkheden als dit achterbakse gedoe uitkomt.

Het is inderdaad fout om niet de tijd te nemen om te gaan beslissen over het wel of niet vestigen van een AZC.
Dat neemt niet weg dat de eerste verantwoordelijken voor het geweld gewoon de plegers zelf zijn.

En het lijkt me niet wenselijk dat de Politie gaat beslissen over zaken die thuis horen bij de gemeenteraad.
Overigens lijkt mij de Politie gewoon betrokken bij de voorbereidingen van de raadsvergadering en de demonstratie. Ook de Politie had deze mate van geweld niet verwacht...
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


warhamstr

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Citaat van: V16.01 link=msg=1393114 date=1450639274
Je mag toch hopen dat een rechter, na het zien van dit filmpje, elke agent vrijspreekt van welke klacht dan ook die er tegen een agent zou worden ingediend. En elke eis van schadevergoeding ritueel door een papiervernietiger haalt. Wat een mafketels zeg...
Waarom? Opschalen hoort er toch ook bij?

Als de rode tak dit zo opknapt krijgt met ook kritiek Dan word elke container brand een enorm inferno. Wantja, dit hadden we nooooit aan zien komen.


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Citaat van: warhamstr link=msg=1393193 date=1450683782
Waarom? Opschalen hoort er toch ook bij?

Als de rode tak dit zo opknapt krijgt met ook kritiek Dan word elke container brand een enorm inferno. Wantja, dit hadden we nooooit aan zien komen.

Jou reactie snap ik niet helemaal. Je hebt het over totaal iets anders (denk ik).