Hero of Zero campagne: trailer Zulu

Auteur Topic: Hero of Zero campagne: trailer Zulu  (gelezen 1826 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Gepost op: 9 januari 2016, 11:33:57
Politiehelikopter ‏@DePolitieheli
#Sneakpreview, Binnenkort de hele video:

! No longer available




enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2016, 16:27:16
! No longer available
Operatie Zulu - De politiehelikopter in actie boven Ede

Gepubliceerd op 15 jan. 2016 Hero of Zero
Om criminelen te kunnen pakken is het heel belangrijk dat zo veel mogelijk mensen op straat, de crowd, tips doorgeven aan de politie. 4 scholieren van Het Streek in Ede kregen de unieke kans om uit te zoeken hoe zo'n zoektocht in z'n werk gaat en hoe belangrijk die getuigen zijn. Jij kunt zelf ook wat doen! Meld je aan bij Burgernet en speel de Kroongetuige Game van Hero of Zero om jouw skills als getuige te trainen. Jij laat een vluchtende dader toch niet zomaar aan je voorbij gaan!

www.heroofzero.nl
www.burgernet.nl

Download de GRATIS Kroongetuige Game

iOS Appstore:
https://itunes.apple.com/nl/app/hero-of-zero/id1066915018?mt=8

Google Play Store:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.az.hofz

Hero of Zero heeft als doel om jongeren de tools en de skills te geven om een bijdrage te leveren aan het terugdringen van criminaliteit.
Wat zie je? Wat doe je?
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2016, 19:45:17
Mooi filmpje :) .

Ik zal die burgernet app ook eens downloaden, krijg al wel burgernet smsjes, eens kijken of de app meerwaarde heeft.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2016, 20:07:35
Het voordeel van de Burgernet App vind ik dat je het bericht van een gezocht persoon ook kan beluisteren en soms komt dat het even iets anders over.
Kan me herinneren dat ik een keer iets hoorde (naam of leeftijd volgens mij) in het bericht wat niet in het tekstbericht stond.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2016, 21:12:52
Citaat van: enrico1972 link=msg=1399982 date=1452884855
Het voordeel van de Burgernet App vind ik dat je het bericht van een gezocht persoon ook kan beluisteren en soms komt dat het even iets anders over.
Kan me herinneren dat ik een keer iets hoorde (naam of leeftijd volgens mij) in het bericht wat niet in het tekstbericht stond.
Ligt aan de regio, in het oude Brabant-Noord word spraak niet gebruik