Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 711933 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1370 Gepost op: 1 januari 2013, 22:10:31
Ik geloof dat de laatste 911's Caymans en GT86 door elk autoblad zo'n beetje de hemel in wordt geprezen...

Goed, een beetje offtopic in een motoren topic, maar het laat wel zien dat we ook op een motor nog wel wat ontwikkelingen kunnen verwachten.

meer off-topic: de wankel motor...... heden ten dage een unieke motor en een van de weinige motoren (nog niet voor de motorfiets) die zeer geschikt is voor waterstof als brandstof. ByeBye lijn motor!

on-topic: Groenemotormuis vroeg om het verschil, en omdat cijfers in mijn ogen niet alles zeggen leg ik het uit. Ik wijs dus alleen op het verschil, niet meer of minder. Mijn voorkeur gaat heeeeeeeeel ergens anders heen (zie avatar  098uo)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1371 Gepost op: 1 januari 2013, 23:36:00
meer off-topic: de wankel motor...... heden ten dage een unieke motor en een van de weinige motoren (nog niet voor de motorfiets) die zeer geschikt is voor waterstof als brandstof. ByeBye lijn motor!

Moeten ze wel even het enorme olie-verbruik aanpakken. Een typisch wankelkwaaltje... Want anders heb je een extra groot carter nodig...


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1372 Gepost op: 5 januari 2013, 23:59:11

Eenheid: Rotterdam, DROS, Infra, Verkeerspolitie
Wagenparknummer: 179 en 180
Soort voertuig: Zware dienstmotor, tbv Verkeersbegeleidingen
Merk en type: BMW K1600GT-p
Bijzonderheden: dual-LED pit en nieuwe contour markering


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1373 Gepost op: 6 januari 2013, 01:30:35

Eenheid: Rotterdam, DROS, Infra, Verkeerspolitie
Wagenparknummer: 179 en 180
Soort voertuig: Zware dienstmotor, tbv Verkeersbegeleidingen
Merk en type: BMW K1600GT-p
Bijzonderheden: dual-LED pit en nieuwe contour markering

In een woord: wauw! Oke twee woorden dan: Te vet!


broeder1986

  • verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #1374 Gepost op: 6 januari 2013, 03:13:28

Eenheid: Rotterdam, DROS, Infra, Verkeerspolitie
Wagenparknummer: 179 en 180
Soort voertuig: Zware dienstmotor, tbv Verkeersbegeleidingen
Merk en type: BMW K1600GT-p
Bijzonderheden: dual-LED pit en nieuwe contour markering

ik ben wel erg benieuwd naar de opvallendheid van de frontflitsers/ledlampen....... Vond ze bij de R1200RT zo mooi ingebouw in de spiegelbehuizing..... en deze vielen super op.

Maar inderdaad..... Zeer mooie motor.... Al ben ik nog zo snel, deze motor achterhaalt mij wel 98uiye ;D
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1375 Gepost op: 6 januari 2013, 11:16:48
ik ben wel erg benieuwd naar de opvallendheid van de frontflitsers/ledlampen.......

Minimaal  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1376 Gepost op: 6 januari 2013, 12:09:28
Minimaal  :-X
Klopt, voor de voorkant had iets 'beters' gemogen. Achter is wel een verbetering!


broeder1986

  • verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #1377 Gepost op: 7 januari 2013, 00:43:16
Klopt, voor de voorkant had iets 'beters' gemogen. Achter is wel een verbetering!

daar was ik al bang voor..... dat "verpest" dan voor mij wel een beetje die motor..... Dan toch liever de R1200RT, want zo'n fiets moet toch echt wel opvallen vind ik.
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1378 Gepost op: 7 januari 2013, 00:50:02
daar was ik al bang voor..... dat "verpest" dan voor mij wel een beetje die motor..... Dan toch liever de R1200RT, want zo'n fiets moet toch echt wel opvallen vind ik.
Ik zeg niet per sé iets 'anders' (qua uiterlijk); het had ook feller gekund met een flitser die er dan nét iets anders uit ziet. Maarja, ander merk, ander kostenplaatje, betere zichtbaarheid.


broeder1986

  • verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #1379 Gepost op: 7 januari 2013, 01:19:54
Ik zeg niet per sé iets 'anders' (qua uiterlijk); het had ook feller gekund met een flitser die er dan nét iets anders uit ziet. Maarja, ander merk, ander kostenplaatje, betere zichtbaarheid.

ik bedoelde ook opvallen in de zin van meer opvallendheid van de signalering.... Maar inderdaad ander kostenplaatje....
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer