Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 711308 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1400 Gepost op: 8 januari 2013, 11:11:38
Ik zie ze inderdaad vaker met enkele flitser extra onder het stoptransparant.
Tot nu toe altijd gezien bij de motoren van de motorpool en dan bij het nieuwere type.
Ik doe het gewoon met het oude type  :)Waar toch wel genoeg blauw op zit  O0


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1401 Gepost op: 8 januari 2013, 12:21:02
Wanneer loopt het huidige contract met Yamaha af en moet/gaat er weer aanbesteed worden voor een nieuwe dienstfiets bij de KMar.


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1402 Gepost op: 8 januari 2013, 14:25:49
Dat loopt nu op het moment geloof ik.. Ik heb geen idee wat het gaat worden.
Misschien collega's in ons midden die er al meer van weten? O0


Robst

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
  • KMar
Reactie #1403 Gepost op: 9 januari 2013, 20:49:40
Het laatste bericht van uit de landen is dat de motoren alleen nog op de grens brigades komen, de rest word onder gebracht bij KMOO
Groet, Robst  -Al mijn toevoegingen op dit forum zijn op persoonlijke naam-


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1404 Gepost op: 9 januari 2013, 21:10:27
Het laatste bericht van uit de landen is dat de motoren alleen nog op de grens brigades komen, de rest word onder gebracht bij KMOO

Dat zou ik een hele bijzondere beslissing vinden maar na 15 jaar KMar zou het me niet verbazen.  :'(


mistique

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #1405 Gepost op: 9 januari 2013, 22:27:42
Hier de nieuwe BMW motor van het KLPD.
2x led in de spiegels en 1 x led boven het spatbord.
Onderste led heeft ook amber.

Leds knipperen om en om. ( boven ---> beneden )



enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1406 Gepost op: 9 januari 2013, 22:41:26
Weet je of er ook een filmpje van is waarop het rijdend en in werking te zien is ?
Ben wel benieuwd naar hoe goed het rijdend op valt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1407 Gepost op: 9 januari 2013, 22:51:46
Hier de nieuwe BMW motor van het KLPD.
2x led in de spiegels en 1 x led boven het spatbord.
Onderste led heeft ook amber.

Leds knipperen om en om. ( boven ---> beneden )


Hadden ze niet beter de signalering kunnen nemen zoals bij Haaglanden/R-R het geval is? Nu ben ik benieuwd wat er achter zit, een HGL/RR flitser of ook zo'n opstelling met kleine lampie's.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1408 Gepost op: 9 januari 2013, 23:07:40
Het laatste bericht van uit de landen is dat de motoren alleen nog op de grens brigades komen, de rest word onder gebracht bij KMOO

Werd inderdaad geroepen in de Wandelgangen. Ik weet ook van een brigade dat ze nu extra diensten inplannen met de motor, volgens mij hopen ze deze hiermee te mogen houden.

Ik snap best als het aantal motoren per brigade wordt gereduceerd, maar om ze nou weg te halen bij de MPZ.

Wanneer loopt het huidige contract met Yamaha af en moet/gaat er weer aanbesteed worden voor een nieuwe dienstfiets bij de KMar.
Over de opvolger is op de werkvloer nog niets bekend, dus ik denk eigenlijk dat er nog wel een tijdje op de Yamaha's wordt gereden. De Ford Transits & MB Gelande hebben hun einde ook al een tijdje geleden gehad, maar die rijden (helaas) ook nog rond.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1409 Gepost op: 23 januari 2013, 12:53:53
Werd inderdaad geroepen in de Wandelgangen. Ik weet ook van een brigade dat ze nu extra diensten inplannen met de motor, volgens mij hopen ze deze hiermee te mogen houden.

Ik snap best als het aantal motoren per brigade wordt gereduceerd, maar om ze nou weg te halen bij de MPZ.
Over de opvolger is op de werkvloer nog niets bekend, dus ik denk eigenlijk dat er nog wel een tijdje op de Yamaha's wordt gereden. De Ford Transits & MB Gelande hebben hun einde ook al een tijdje geleden gehad, maar die rijden (helaas) ook nog rond.

Er is vanochtend bericht gekomen dat er vandaag nog motoren moeten worden ingeleverd. Alleen brigades met MTV taak mogen nog motoren houden.
Nog even en dan moeten we fietsen door het land  ;D