Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 712932 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1530 Gepost op: 28 februari 2013, 22:54:35
Serieus! Heb nergens problemen mee. En die merken etc zegt me helemaal niks.
Gelukkig gaat het erom wat de gebruikers ervaren O0

Natuurlijk is dat het voornaamste! De Whelen TIR6 waar ik naar refereerde is de lamp die o.a. in de nieuwe aanbestedings Touran's in de grill zit, of de lampen die op de KMar FJR's zitten. Deze hebben een groter oppervlak en zijn een stukje feller als de lampjes die HSC op de K1600 en F650 plaatst.

Weet je toevallig waarom het KLPD andere signalering heeft gekozen als RR en HG op de K1600's ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1531 Gepost op: 1 maart 2013, 07:31:13
Ja dat weten we. Maar dat blijft een vraag voor jou en voor mark en mij een weet. Maar misschien moet je eens wat aannemen van iemand die dagelijks op een k1600 rijdt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1532 Gepost op: 1 maart 2013, 12:52:13
Ja dat weten we. Maar dat blijft een vraag voor jou en voor mark en mij een weet. Maar misschien moet je eens wat aannemen van iemand die dagelijks op een k1600 rijdt.

Ik wil gerust iets ''aannemen van iemand die dagelijks op een K1600 rijdt''... Volgens mij is een forum een plaats voor discussie.
Jammer dat bepaalde groepen binnen de politie zich altijd zo elitair willen profileren  :-X :(
Andere gebruikers van exact dezelfde signalering hebben namelijk wel hun opmerkingen over de gebruikte signalering.

Daarnaast is de motor die BMW op de Motorbeurs had staan zowiezo niet goedgekeurd.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1533 Gepost op: 1 maart 2013, 12:56:21
Jammer dat bepaalde groepen binnen de politie zich altijd zo elitair willen profileren  :-X :(
Daarnaast is de motor die BMW op de Motorbeurs had staan zowiezo niet goedgekeurd.

Die opmerking slaat kant nog wal. Als dat de gedachtegang is weet ik genoeg!
En dat niet goedgekeurd heeft te maken met die lamp achterop. Ik laat het hierbij want dit kan de bedoeling niet zijn. Lekker makkelijk!


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1534 Gepost op: 1 maart 2013, 13:17:58
Maar ja Marrk, veel verder dat "zeggen we lekker toch niet, neem nou maar aan en dan toch niet" komen jullie ook niet. We hebben het hier niet over staatsgeheimen, slechts over lampjes op een motor. Je moet de boel ook niet overschatten.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1535 Gepost op: 1 maart 2013, 13:22:03
Maar ja Marrk, veel verder dat "zeggen we lekker toch niet, neem nou maar aan en dan toch niet" komen jullie ook niet. We hebben het hier niet over staatsgeheimen, slechts over lampjes op een motor. Je moet de boel ook niet overschatten.

Wat wil je dat ik zeg dan? Er worden hier namen genoemd van lampen etc. waar ik het bestaan niet eens vanaf weet en ook totaal niet boeit! Beetje kinderachtige opmerking van je. Volgens mij gaat het over gereedschap waar de gebruiker mee moet werken en er wat van moet vinden. Dus zijn die ervaringen belangrijker dan wat anderen er van vinden toch. Noem het arrogant of weet ik veel wat maar zo is het nou eenmaal.


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #1536 Gepost op: 1 maart 2013, 17:27:26
Heren, heren, met uw welnemen wil ik graag - als belangstellende buitenstaander zogezegd - bemiddelen  98uiye

Ik ben evenals Jerommeke zeer benieuwd naar het antwoord op de door hem gestelde vraag. Mits een juist antwoord geen geheime informatie bevat, natuurlijk. Bij voorbaat hartelijk dank.
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1537 Gepost op: 2 maart 2013, 01:08:38
Heren, heren, met uw welnemen wil ik graag - als belangstellende buitenstaander zogezegd - bemiddelen  98uiye

Ik ben evenals Jerommeke zeer benieuwd naar het antwoord op de door hem gestelde vraag. Mits een juist antwoord geen geheime informatie bevat, natuurlijk. Bij voorbaat hartelijk dank.

Komt door aanbesteding en keuze voor welke opbouwer. HTM (LE) of Huijsmans (RE). Is ook nog wat strijd over geweest. Denk uiteindelijk dat de ingebouwde filters van HTM er strak uit zien. Ieder zn voorkeur.......


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1538 Gepost op: 9 maart 2013, 13:55:33
Citaat
Verkeerspolitie_HGL ‏@Verkeerspol_HGL
#transportcontrole #Delfgauw #A13 i.s.m.. #ILENT #Douane #RDW en @Politie_Rdam Resultaten vanmiddag. ^GB pic.twitter.com/pM4XLkdPcd
 Hide photo   Reply  Retweet  Favorite  More



r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1539 Gepost op: 9 maart 2013, 18:24:58
Mooi om te zien dat het niet allemaal voor niks is geweest.