0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Die nieuwe lamp (Hänsch Movia SL) doet bijna niet onder voor het blauw wat een lichtbalk afgeeft. Ook het amber is absurd fel voor het formaat lamp, echt een topproduct, want bij afzettingen met de motor moet ik het van die ene lamp hebben. Op een ringweg sta je nu nét even zekerder. Op mijn bureau hebben we de nieuwe R1200rt nu met beide configuraties en is het dus makkelijk te vergelijken. Als je de lampen naast elkaar aanzet in de garage kan je goed het verschil in verspreidingspatroon zien (op de muur). Zal kijken of ik vannacht even een foto kan schieten.
Ik zeg: héél snel die ijshockeypucks met een stick heel ver weg slaan en die Hänsch erop!
Niet toevallig nog een foto van de achterkant of de stuurinrichting? Dat zou het helemaal makkelijk maken :-)
Klopt, LE rijdt als enige (nog?) met nummers voor herkenning vanuit de heli op de topkoffers;hier dus de ALEX 1692 en 1612.
Wij hebben ook nieuwe RT's, ik vind hem lekker rijden, alleen wel errug breed voor het werken in de wijk. Maar ook op hoge snelheid waait de as nog niet van je sigaret af, zeer comfortabel! Bij de 650gs hoor je gewoon het mobiverkeer niet meer op hogere snelheden, dat vind ik wel een flink nadeel ervan. In een divers werkgebied wil je eigenlijk het beste van beide werelden.
Interessant, dat dit zo is? Aangezien de 650 niet echt een hoge topsnelheid heeft. Ik vraag me af wat precies de reden is ? Heb je met otoplastieken gereden ? Volume te laag ?