Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 213221 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #760 Gepost op: 26 april 2016, 15:36:15
Citaat van: _bernadet_ link=msg=1420874 date=1461674992
een jaar geleden volgde ik een vol-tijd opleiding, ik zat toen midden in mijn examen periode. Liep daarnaast 20 uur stage in de week en werkte 24 per week als nachtwaker in een daklozen opvang + de zorg voor mijn gezin. Ik ben toen na het behalen van mijn diploma en toen ik geen stage meer hoefde te lopen gewoonweg ziek geworden door nachten doorhalen ed. Oftewel mn lijf trok aan de rem.

Ik heb na een maand goed uitzieken en rusten er veder ook geen last meer van gehad. Ben nog steeds aan het werk als nachtwaker.

Maar goed ik had dus netjes ja ingevuld op de vragenlijst bij ; heb je wel eens een periode thuis gezeten met overspannenheid of een burnout... er is nu eenmaal een hoog ziekte percentage bij de politie en ze hebben liever mensen waarvan ze zeker willen weten dat ze de opleiding halen.
Ja... Weetje, politieagenten zijn geen superhelden, iedereen heeft zo z'n grenzen. Verschil is dat jij bij jezelf nu goed weet waar die grens ligt!

Een voltijd opleiding + 20 uur stage + 24 uur werk is veel meer dan je bij de politie mee te maken zult krijgen. Waar anderen gestopt zouden zijn heb jij toen je opleiding afgemaakt, vind ik dan weer getuigen van bijzonder doorzettingsvermogen.

Dat je ook nog eens eerlijk bent geweest en nu geen klachten meer ervaart..... Ik zou je er eerder op aannemen dan afwijzen.


Limburg

  • Sollicitant hoofdagent eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #761 Gepost op: 26 april 2016, 17:01:23
Beste Lezer(s)

Als eerste zal ik mezelf even voorstellen, Ik ben 24 jaar, woonachtig in de buurt van Cuijk (Noord-Brabant) en heb gesolliciteerd voor de Eenheid Limburg.
Na vele dingen hier al gelezen te hebben, ook maar een account aangemaakt om andere mensen eventueel te kunnen helpen, en om zelf hulp te vragen indien nodig!
Ik zit ook als vrijwilliger bij de reddingsbrigade en zwem/ loop veel hard.

Mijn sollicitatie op dit moment:
Zojuist een e-mail gehad van de academie met mijn rapport en dit was positief! :D nu kon het nog tot acht weken duren (helaas) voor ik pas hoor of je verder mag of niet
(ze leggen de beste naast elkaar/ mensen met culturele achtergrond) ik heb verder ook geen idee over hoeveel er door mogen naar de opleiding in oktober of hoeveel mensen
er tot nu toe al hun rapportage hebben (voor eenheid limburg). Ik kon me erg vinden in het rapporatage en vind dat ik het goed heb gedaan.

Misschien een beetje een nutteloze post omdat hier geen vraag in wordt gepost maar ik dacht ik laat even weten waar ik sta in de sollicitatie en dat ik het erg op prijs stel wat jullie hier doen O0
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #762 Gepost op: 28 april 2016, 15:56:56
Zojuist te horen gekregen dat ik selectiedag B heb behaald. Nu maximaal 8 weken wachten of ik door mag naar het korpsgesprek.


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #763 Gepost op: 28 april 2016, 17:31:31
Vandaag selectiedag B gehad en vond het vooral leuk om te doen! De praktijkproef vond ik erg leuk (en uitdagend!!) en ging voor m'n gevoel wel goed.. Ook het gesprek met de psycholoog vond ik (naar mijn idee) goed gaan en zelfs eigenlijk wel gezellig! Ik ben erg benieuwd of ik 'm gehaald heb of niet, het zou beide kanten op kunnen gaan maar heb voor nu goede hoop!


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #764 Gepost op: 28 april 2016, 17:43:17
Zojuist te horen gekregen dat ik selectiedag B heb behaald. Nu maximaal 8 weken wachten of ik door mag naar het korpsgesprek.
Gefeliciteerd Sheppard! Nu is het wachten geblazen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Boogie1990

  • Sollicitant Hoofdagent Oost Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #765 Gepost op: 28 april 2016, 20:43:48
Vol Spanning aan het afwachten vorige week donderdag Deel B gehad, nu open ik iedere keer met een hartaanval mijn mail in de hoop dat ik de uitslag al heb... Zo spannend!

Hopelijk was het goed genoeg, paar jaar geleden ook gesolliciteerd en toen helaas op het eind moeten afhaken.

Fingers Crossed


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #766 Gepost op: 28 april 2016, 20:58:10
Vol Spanning aan het afwachten vorige week donderdag Deel B gehad, nu open ik iedere keer met een hartaanval mijn mail in de hoop dat ik de uitslag al heb... Zo spannend!

Hopelijk was het goed genoeg, paar jaar geleden ook gesolliciteerd en toen helaas op het eind moeten afhaken.

Fingers Crossed
Waarom moest je afhaken als ik vragen mag?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #767 Gepost op: 29 april 2016, 10:20:11
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1421142 date=1461858197
Gefeliciteerd Sheppard! Nu is het wachten geblazen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Thanks! Word nu hopen dat de scores goed genoeg zijn. Al zal het hoogstwaarschijnlijk afhankelijk zijn van de competenties en de multi culturele achtergrond. Mijn andere scores zijn hoog te noemen( vind ikzelf).

Ben jij al uitgenodigd voor het korpsgesprek? Zo niet, ook succes met wachten !


Limburg

  • Sollicitant hoofdagent eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #768 Gepost op: 29 april 2016, 12:18:33
Citaat van: Sheppard link=msg=1421204 date=1461918011
Thanks! Word nu hopen dat de scores goed genoeg zijn. Al zal het hoogstwaarschijnlijk afhankelijk zijn van de competenties en de multi culturele achtergrond. Mijn andere scores zijn hoog te noemen( vind ikzelf).

Ben jij al uitgenodigd voor het korpsgesprek? Zo niet, ook succes met wachten !

Ik zie dat jij ook voor limburg gaat? Ook gefeliciteerd! ik heb ook tijdje geleden mijn rapport ontvangen, positief! moet nu ook wachten tot de beste/ multiculture achtergrond wordt gekozen.
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #769 Gepost op: 29 april 2016, 12:37:30
Thanks! Word nu hopen dat de scores goed genoeg zijn. Al zal het hoogstwaarschijnlijk afhankelijk zijn van de competenties en de multi culturele achtergrond. Mijn andere scores zijn hoog te noemen( vind ikzelf).

Ben jij al uitgenodigd voor het korpsgesprek? Zo niet, ook succes met wachten !
Ja ben al enige tijd geleden uitgenodigd voor het korpsgesprek. En recent ook voor de Bewust Blauw dag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland