Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 212626 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #820 Gepost op: 9 mei 2016, 15:12:15
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1423064 date=1462798930
Vanochtend Bewust Blauw gehad op het HB in Apeldoorn. Leuk en informatief samen zijn met andere sollicitanten.

.

Oké, leuk! Toevallig iets bekend gemaakt over verdere procedure (lees: hoe lang moeten we nog wachten 0098).
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #821 Gepost op: 9 mei 2016, 15:41:49
Oké, leuk! Toevallig iets bekend gemaakt over verdere procedure (lees: hoe lang moeten we nog wachten 0098).
Iedereen die er zat was al ingepland voor het landelijk eindgesprek. Dus de verdere procedure is al bekend. Wat betreft het wachten. Daar heb ik geen last van in principe. Ik leef al een beste poos naar een datum. Dus voor mij is het bekend hoe het zal gaan lopen. Heb het zelf in de hand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #822 Gepost op: 9 mei 2016, 17:30:55
Zijn er trouwens nog meer mensen die nog zitten te wachten op het resultaat van deel B?
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Molokai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #823 Gepost op: 9 mei 2016, 22:54:13
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1423070 date=1462801309
Iedereen die er zat was al ingepland voor het landelijk eindgesprek. Dus de verdere procedure is al bekend. Wat betreft het wachten. Daar heb ik geen last van in principe. Ik leef al een beste poos naar een datum. Dus voor mij is het bekend hoe het zal gaan lopen. Heb het zelf in de hand.

.

Kwam iedereen uit hetzelfde district of was het gemengd?
En was iedereen doorgeschoven of zaten er ook sollicitanten bij die in januari gesolliciteerd hebben?


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #824 Gepost op: 10 mei 2016, 00:28:53
Iedereen kwam uit dezelfde regio, Oost Nederland. En er waren enkele die doorgezet waren van week 21 naar week 41. Waaronder ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #825 Gepost op: 10 mei 2016, 08:10:01
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1423070 date=1462801309
Iedereen die er zat was al ingepland voor het landelijk eindgesprek. Dus de verdere procedure is al bekend. Wat betreft het wachten. Daar heb ik geen last van in principe. Ik leef al een beste poos naar een datum. Dus voor mij is het bekend hoe het zal gaan lopen. Heb het zelf in de hand.

.

Oké, ik ben benieuwd hoe dat morgen is. Ik heb namelijk nog geen uitnodiging voor het eindgesprek ontvangen. Mijn 8 weken wachttijd zit er ook nog niet op en ik ben ook niet doorgezet vanuit een eerdere lichting, lijkt me dus wel te kloppen.
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #826 Gepost op: 10 mei 2016, 09:24:54
Citaat van: Alibaba link=msg=1423224 date=1462860601
Oké, ik ben benieuwd hoe dat morgen is. Ik heb namelijk nog geen uitnodiging voor het eindgesprek ontvangen. Mijn 8 weken wachttijd zit er ook nog niet op en ik ben ook niet doorgezet vanuit een eerdere lichting, lijkt me dus wel te kloppen.

Ja ik ben ook erg benieuwd. Sommige zitten volgens mij al bijna aan het eind van de 8 weken. Dus mochten ze je iets meer kunnen vertellen over de vervolg stappen, hoop ik dat je dit kunt delen  998765
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #827 Gepost op: 10 mei 2016, 11:05:48
Aankomende donderdag zitten mijn 8 weken wachttijd erop, maar ik ga er niet vanuit dat ik dan ook bericht krijg. Wel gisteren een mail gekregen dat ik 20 mei bewust blauw heb.  O0
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #828 Gepost op: 10 mei 2016, 11:28:17
Citaat van: Rasja link=msg=1423260 date=1462871148
Aankomende donderdag zitten mijn 8 weken wachttijd erop, maar ik ga er niet vanuit dat ik dan ook bericht krijg. Wel gisteren een mail gekregen dat ik 20 mei bewust blauw heb.  O0

Oke. Ja ze zullen je dan wel eerst bewust blauw nog laten doorlopen, voor ze je gaan uitnodigen voor het eindgesprek.
Hopelijk kunnen ze je dan ook meteen meer vertellen.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #829 Gepost op: 10 mei 2016, 11:48:12
Citaat van: JaneDoe link=msg=1423262 date=1462872497
Oke. Ja ze zullen je dan wel eerst bewust blauw nog laten doorlopen, voor ze je gaan uitnodigen voor het eindgesprek.
Hopelijk kunnen ze je dan ook meteen meer vertellen.

Ik wacht het rustig af, althans, ik wacht af. Word wel een beetje nerveus van t lange wachten. Maarja, gezonde spanning ;)
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S