Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 212677 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #900 Gepost op: 24 mei 2016, 14:23:52
Citaat van: Limburg link=msg=1425654 date=1464090159
Vandaag precies 4 weken geleden dat ik een positief rapport heb ontvangen, ben precies op de helft van de 8 weken maar wachten op zo iets belangrijks is inderdaad erg vervelend!
aan iemand zijn reactie te zien zijn ze in brabant oost (Edit: Oost Nederland) al begonnen met bellen, hopelijk volgt het in Limburg snel! Bellen ze met een bekend nummer? (Zodat je bij gemiste oproep terug kunt bellen) Zeker hier in mijn dorp erg slecht bereik. Het hangt er vermoedelijk allemaal vanaf hoeveel er door zijn voor de regio waar je hebt gesolliciteerd en hoeveel ze er nodig hebben, dit heeft invloed op zowel nu bij de selectie van rapporten als bij het korpsgesprek vermoed ik, als ze er te weinig hebben (wat zeker niet het geval is nu) zal je bij het korpsgesprek denk ik ook meer kans hebben om door te gaan als dat ze een overvloed hebben (wat denk ik nu het geval is). Hopelijk kunnen degene die niet worden uitgenodigd door worden geplaats naar een volgende lichting zoals dat eerder altijd het geval was. ik blijf zeker
moed houden en hoop mijn medestudenten/ collega's in oktober in Limburg te zien!

Ik wacht nu ondertussen ongeveer 5,5 week op het verlossende telefoontje.
Maar aangezien er ook al mensen zijn die over die 8 weken heen zijn, was dit blijkbaar slechts een indicatie  :(

Ik denk niet dat er nu meer mensen zullen afvallen tijdens het korpsgesprek dan bij andere lichtingen.
Wel zullen er waarschijnlijk in verhouding minder mensen worden uitgenodigd.
Ik denk dat de selectie voor ze mensen gaan uitnodigen strenger zal zijn geworden, dat je mogelijk dus een beter rapport moet hebben. Maar ik neem aan dat de criteria waaraan je dient te voldoen tijdens het eindgesprek hetzelfde zal zijn.

afwachten op de uitnodiging voor het eindgesprek dus  :-\
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #901 Gepost op: 24 mei 2016, 15:09:42
Citaat van: Rasja link=msg=1425625 date=1464082434
Wacht al 10 weken in spanning af..  :'(

Als ik jou was, zou ik dan zelf bellen. De mogelijkheid bestaat dat jij eventueel bent doorgeschoven naar de nieuwe lichting, waardoor je inderdaad nog niet gebeld bent. In vorige topics van eerdere sollicitanten heb ik gezien dat dit is gebeurd.
Citaat van: Limburg link=msg=1425654 date=1464090159
Vandaag precies 4 weken geleden dat ik een positief rapport heb ontvangen, ben precies op de helft van de 8 weken maar wachten op zo iets belangrijks is inderdaad erg vervelend!
aan iemand zijn reactie te zien zijn ze in brabant oost (Edit: Oost Nederland) al begonnen met bellen, hopelijk volgt het in Limburg snel! Bellen ze met een bekend nummer? (Zodat je bij gemiste oproep terug kunt bellen) Zeker hier in mijn dorp erg slecht bereik. Het hangt er vermoedelijk allemaal vanaf hoeveel er door zijn voor de regio waar je hebt gesolliciteerd en hoeveel ze er nodig hebben, dit heeft invloed op zowel nu bij de selectie van rapporten als bij het korpsgesprek vermoed ik, als ze er te weinig hebben (wat zeker niet het geval is nu) zal je bij het korpsgesprek denk ik ook meer kans hebben om door te gaan als dat ze een overvloed hebben (wat denk ik nu het geval is). Hopelijk kunnen degene die niet worden uitgenodigd door worden geplaats naar een volgende lichting zoals dat eerder altijd het geval was. ik blijf zeker
moed houden en hoop mijn medestudenten/ collega's in oktober in Limburg te zien!

Duurt nog wel even alvorens ze aan Limburg gaan beginnen. Bij het inplannen van de Keuring A en B hebben ze het ook per regio gedaan. Bij het Korpsgesprek zal het waarschijnlijk op dezelfde manier gaan. Wij kunnen dus nog ongeveer een maandje gaan wachten! ;)


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #902 Gepost op: 24 mei 2016, 15:42:55
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1425644 date=1464086533
2 allochtonen, waaronder ikzelf. En 3 vrouwen.

Hebben ze je toen trouwens nog kunnen vertellen hoeveel plaatsen Oost-Nederland beschikbaar had?
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #903 Gepost op: 24 mei 2016, 15:52:35
Hebben ze je toen trouwens nog kunnen vertellen hoeveel plaatsen Oost-Nederland beschikbaar had?
Nee. Ook niet naar gevraagd. Heb wel m'n vakantie door moeten geven ivm het huisbezoek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #904 Gepost op: 24 mei 2016, 16:08:32
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1425690 date=1464097955
Nee. Ook niet naar gevraagd. Heb wel m'n vakantie door moeten geven ivm het huisbezoek.

Klinkt alsof ze dan er toch wel vanuit gaan dat merendeel toch wel positief door het eindgesprek komt.
als ze nu al rekening houden met wanneer iedereen op vakantie is voor het huisbezoek
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #905 Gepost op: 24 mei 2016, 16:11:32
Klinkt alsof ze dan er toch wel vanuit gaan dat merendeel toch wel positief door het eindgesprek komt.
als ze nu al rekening houden met wanneer iedereen op vakantie is voor het huisbezoek
Dat zou je inderdaad zo kunnen stellen. Het kan ook alvast het zekere voor het onzekere zijn. Zodat ze niet mis plannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #906 Gepost op: 24 mei 2016, 19:00:12
oke. Ik dacht ook dat ze wilden streven naar 1/3 vrouwelijke agentes.
Ik vermoed dat de eenheden in de randstand waarschijnlijk ook wel een groter aantal allochtonen zullen aannemen ten opzichte van Oost-Nederland.

Als je de verhouding ziet op de academie (in Apeldoorn) dan halen ze die 33% wel ;)



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #907 Gepost op: 24 mei 2016, 20:22:41
Citaat van: Daniel! link=msg=1425714 date=1464109212
Als je de verhouding ziet op de academie (in Apeldoorn) dan halen ze die 33% wel ;)
.

Goed om te horen  O0  
Mag dan aannemen dat deze percentages ook gelden voor de klassen voor hoofdagent
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #908 Gepost op: 24 mei 2016, 21:51:44
Goed om te horen  O0  
Mag dan aannemen dat deze percentages ook gelden voor de klassen voor hoofdagent
Ik kom niet zo heel vaak in het het gebouw voor hoofdagenten dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij zijn de vrouwen daar ook goed vertegenwoordigd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #909 Gepost op: 24 mei 2016, 23:42:51
Goed om te horen  O0  
Mag dan aannemen dat deze percentages ook gelden voor de klassen voor hoofdagent
Verschilt heel erg per klas. Zo heb je een klas met 1 vrouw en mijn eigen klas heeft 10 vrouwen en 14 mannen.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk