Ambulance chauffeur sollicitatieroute

Auteur Topic: Ambulance chauffeur sollicitatieroute  (gelezen 3736 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

roowsjuh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 22 maart 2016, 10:21:30
Goedemorgen allemaal,

4.5 week geleden was de laatste datum om je sollicitatiebrief & cv in te leveren voor de vacature Ambulance chauffeur. Ik heb best wat jaartje gewacht of er een vacature vrij kwam, en dit keer dacht ik hop we gaan ervoor. Ik denk dat ik best een goede cv heb ( denk aan 7 jaar defensie, Groot rijbewijs, Koerier DHL zowel busjes als op de vrachtwagen, zit bij de vrijwilligersbrandweer ben ook daar chauffeur en ik heb EHBO reanimatie behaald)

Nu heb ik te horen gekregen 2 weken geleden dat zij die week een bericht zouden sturen naar diegene die door zouden zijn. En diegene die niet door waren die hadden allang bericht gekregen.

Nu heb ik na 2 weken nog steeds niks gehoord. Kan deze procedure lang duren? Of kan ik gewoon contact opnemen met de vraag of er toevallig al nieuws is?

Waarschijnlijk ben ik gewoon ongeduldig, maar was benieuwd hoelang dit procedure kan duren.

Groetjes !:D




Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2016, 10:51:35
Als je na een week al nieuws zou krijgen en je hoort niks, dan bel je op dag 8 toch? Volgens mij niks vreemd aan, blijkt alleen maar je interesse en motivatie uit.

Overigens, in je sollicitatiebrief wel ambulancechauffeur aan elkaar geschreven?