Somscore 1 punt beneden landelijke norm Recherchekundige: ergens winst te behalen?

Auteur Topic: Somscore 1 punt beneden landelijke norm Recherchekundige: ergens winst te behalen?  (gelezen 3129 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bananensplit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Goedendag mensen,

Ik heb zojuist mijn Recherchekundige selectierapport ontvangen.
Mijn somscore is ontoereikend. De landelijke norm voor Recherchekundige is 34. Ik heb 33 gescoord.
Verder mag je geen competenties "ontoereikend" hebben. Dat heb ik niet.

Ik weet dat het voorheen zo was dat het mogelijk was om je in "bemiddelaarsstand" te laten zetten, o.i.d.
Is er überhaupt iets wat ik kan doen, of heeft het überhaupt zin om te bellen naar W&S?
Of kan ik beter vergeten, vergeven en doorgaan met het wondere leven.

Groet,

Banaan




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Gezien het hoge aantal sollicitanten vrees ik dat het voor nu hier even ophoudt. Neem het rapport ter harte en ontwikkel jezelf verder. Ik weet niet hoe oud je bent maar wijsheid komt met de jaren! Kop op, doe wat met de mindere punten en over een jaar weer proberen!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Bananensplit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Citaat van: DiNozzo link=msg=1426688 date=1464630665
Gezien het hoge aantal sollicitanten vrees ik dat het voor nu hier even ophoudt. Neem het rapport ter harte en ontwikkel jezelf verder. Ik weet niet hoe oud je bent maar wijsheid komt met de jaren! Kop op, doe wat met de mindere punten en over een jaar weer proberen!
Dank voor de reactie DiNozzo.
Het probleem is een beetje dat ik verder geen enkele toelichting van de psycholoog bij mijn rapport heb gekregen (terwijl je dat wel overal leest op internet). Ik heb enkel de puntenverdeling gekregen.

Is dat niet apart? Of kunnen ze me telefonisch toelichting geven waar ik nog aan kan werken?


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Citaat van: Bananensplit link=msg=1426712 date=1464633565
Dank voor de reactie DiNozzo.
Het probleem is een beetje dat ik verder geen enkele toelichting van de psycholoog bij mijn rapport heb gekregen (terwijl je dat wel overal leest op internet). Ik heb enkel de puntenverdeling gekregen.

Is dat niet apart? Of kunnen ze me telefonisch toelichting geven waar ik nog aan kan werken?

Vroeger kreeg je de toelichting bij het rapport, want toen kreeg je het rapport thuisgestuurd. Had ik 4 jaar geleden.
Nu kun je bellen en een telefonische afspraak maken met de pyscholoog voor een toelichting, indien diegene tijd heeft.


Bananensplit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Citaat van: Sheppard link=msg=1426727 date=1464636079
Vroeger kreeg je de toelichting bij het rapport, want toen kreeg je het rapport thuisgestuurd. Had ik 4 jaar geleden.
Nu kun je bellen en een telefonische afspraak maken met de pyscholoog voor een toelichting, indien diegene tijd heeft.
Thanks!
Even bellen morgen dan maar.


olcy89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Als ik jou was, zou ik het gewoon direct verwerken en accepteren, bezwaar tekenen heeft totaal geen zin. Vorig jaar was ik ook gezakt ( door 1 punt ). Ik had er alles aan gedaan voor second opinion, maar het mocht niet baten.
Sollicitatie Hoofdagent Midden Nederland


Bananensplit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Citaat van: olcy89 link=msg=1428015 date=1465156522
Als ik jou was, zou ik het gewoon direct verwerken en accepteren, bezwaar tekenen heeft totaal geen zin. Vorig jaar was ik ook gezakt ( door 1 punt ). Ik had er alles aan gedaan voor second opinion, maar het mocht niet baten.
Al.
Ik was ook nooit van plan om bezwaar aan te tekenen. Dit topic was enkel om even te inventariseren of iemand nog een addertje wist.