Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 103961 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

olafgr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #370 Gepost op: 23 augustus 2016, 09:49:13
Citaat van: R.3144 link=msg=1443736 date=1471878179
Yes!  Rapport binnen,  geschikt!  Nu maar afwachten..  Wat ik me afvraag,  als je wel geschikt bent,  maar nu niet geplaatst zou worden,  kan je dan nog doorgeschoven worden naar de volgende lichting..

Gefeliciteerd!  098uo

Vandaag precies een week geleden deel B gehad. Het wachten kan nu beginnen aangezien ik termijnen van 1 week voorbij heb horen komen, maar ook van anderhalve maand.

Hoe lang heb jij moeten wachten?


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #371 Gepost op: 23 augustus 2016, 10:03:02
Gefeliciteerd!  098uo

Vandaag precies een week geleden deel B gehad. Het wachten kan nu beginnen aangezien ik termijnen van 1 week voorbij heb horen komen, maar ook van anderhalve maand.

Hoe lang heb jij moeten wachten?
Precies 1 week ;)


olafgr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #372 Gepost op: 23 augustus 2016, 10:16:25
Citaat van: R.3144 link=msg=1443841 date=1471939382
Precies 1 week ;)

 :D
*bekijkt 3 x per kwartier zijn email*


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #373 Gepost op: 23 augustus 2016, 10:40:45
:D
*bekijkt 3 x per kwartier zijn email*
Herkenbaar ;) ;)!


olafgr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #374 Gepost op: 23 augustus 2016, 12:54:55
Nou het rapport was dus wel binnen, maar werd tegen gehouden door mijn spam filter :-(

Uitslag; niet door. Op alles bovengemiddeld, CC zelfs 19/20. Uiteindelijk afgekeurd op stressbestendigheid, iets wat ik totaal niet herken en zeker ook niet met de omschrijving van de competentie "stressbestendigheid". Daarnaast Communicatieve vaardigheid n.a.v. het psychologische onderzoek, 2/7. Als ik matig zou presteren op het gebied van communicatieve vaardigheden zou ik niet kunnen functioneren in mijn huidige functie in het bedrijfsleven. Hier werk ik op HBO+ niveau.

Kortom; erg frustrerend. Ik had liever gehoord "sorry; er zijn te veel kandidaten en we kiezen alleen de beste". Nu maar afwachten en volgende ronde weer proberen.


olafgr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #375 Gepost op: 23 augustus 2016, 13:56:57
Citaat van: olafgr link=msg=1443861 date=1471949695
Nou het rapport was dus wel binnen, maar werd tegen gehouden door mijn spam filter :-(

Uitslag; niet door. Op alles bovengemiddeld, CC zelfs 19/20. Uiteindelijk afgekeurd op stressbestendigheid, iets wat ik totaal niet herken en zeker ook niet met de omschrijving van de competentie "stressbestendigheid". Daarnaast Communicatieve vaardigheid n.a.v. het psychologische onderzoek, 2/7. Als ik matig zou presteren op het gebied van communicatieve vaardigheden zou ik niet kunnen functioneren in mijn huidige functie in het bedrijfsleven. Hier werk ik op HBO+ niveau.

Kortom; erg frustrerend. Ik had liever gehoord "sorry; er zijn te veel kandidaten en we kiezen alleen de beste". Nu maar afwachten en volgende ronde weer proberen.

Kleine toevoeging; ik werk en communiceer op dat niveau in mijn huidige functie. Ik snap het verschil tussen werken en communiceren ;-)


Wijkiepedia

  • koninklijke Marechaussee
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #376 Gepost op: 23 augustus 2016, 14:59:41
Citaat van: olafgr link=msg=1443865 date=1471953417
Kleine toevoeging; ik werk en communiceer op dat niveau in mijn huidige functie. Ik snap het verschil tussen werken en communiceren ;-)

Ah wat balen man, maar hier strandt het schip niet he!
Vorig jaar had ik het zelfde, en dit jaar heb ik het wel gehaald.
Koppie op en desnoods neem je contact op met die psycholoog, dan kan je volgens mij uitleg vragen.


olafgr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #377 Gepost op: 23 augustus 2016, 16:08:19
Citaat van: Wijkiepedia link=msg=1443869 date=1471957181
Ah wat balen man, maar hier strandt het schip niet he!
Vorig jaar had ik het zelfde, en dit jaar heb ik het wel gehaald.
Koppie op en desnoods neem je contact op met die psycholoog, dan kan je volgens mij uitleg vragen.

Ja volgend jaar sowieso! Dat gesprek met de psycholoog is zojuist geregeld. Ik heb niet de illusie dat het ineens wel een ja wordt, maar ik wil wel graag weten hoe hij tot zijn oordeel komt. Eigenlijk is het gek dat je dan een jaar later wel aangenomen zou worden. Het is en blijft een moment opname.


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #378 Gepost op: 23 augustus 2016, 18:09:44
Citaat van: olafgr link=msg=1443861 date=1471949695
Nou het rapport was dus wel binnen, maar werd tegen gehouden door mijn spam filter :-(

Uitslag; niet door. Op alles bovengemiddeld, CC zelfs 19/20. Uiteindelijk afgekeurd op stressbestendigheid, iets wat ik totaal niet herken en zeker ook niet met de omschrijving van de competentie "stressbestendigheid". Daarnaast Communicatieve vaardigheid n.a.v. het psychologische onderzoek, 2/7. Als ik matig zou presteren op het gebied van communicatieve vaardigheden zou ik niet kunnen functioneren in mijn huidige functie in het bedrijfsleven. Hier werk ik op HBO+ niveau.

Kortom; erg frustrerend. Ik had liever gehoord "sorry; er zijn te veel kandidaten en we kiezen alleen de beste". Nu maar afwachten en volgende ronde weer proberen.

Niet dat het wat uitmaakt, want ik snap je frustraties. Ik was 4 jaar geleden afgewezen, omdat ze me ' te jong' vonden.
Het enige wat ik wil zeggen is dat je als politieagent op een andere manier communiceert dan als medewerker in het bedrijfsleven, misschien dat daar een vorm van miscommunicatie zit. De psycholoog zal het je het beste kunnen uitleggen. Had ik ook  :)
Succes volgend jaar!


Mitchell

  • Aspirant hoofdagent regio midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #379 Gepost op: 1 september 2016, 06:32:30
Citaat van: R.3144 link=msg=1443736 date=1471878179
Yes!  Rapport binnen,  geschikt!  Nu maar afwachten..  Wat ik me afvraag,  als je wel geschikt bent,  maar nu niet geplaatst zou worden,  kan je dan nog doorgeschoven worden naar de volgende lichting..

Gefeliciteerd! Ik had oorspronkelijk gesolliciteerd voor de lichting van februari 2016.  Toen ik deel A en deel B had gehaald wed ik gebeld met de mededeling dat de lichting vol zat maar dat ze mijn sollicitatie hadden doorgeschoven naar de lichting van oktober 2016 waar ik uiteindelijk voor ben aangenomen. Het gebeurd dus wel.