Belastingdienst / Douane Voertuigen

Auteur Topic: Belastingdienst / Douane Voertuigen  (gelezen 181011 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #340 Gepost op: 10 november 2013, 23:25:48
Hoi;

Ok, ik had er geen idee van.... dan doen die Douaneauto's misschien iets daartussenin, misschien dat die nieuwe striping dus goedkoper is dan de oude.

Groet


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #341 Gepost op: 10 november 2013, 23:42:59
Citaat van: DDV link=msg=1219092 date=1384122348
Hoi;

Ok, ik had er geen idee van.... dan doen die Douaneauto's misschien iets daartussenin, misschien dat die nieuwe striping dus goedkoper is dan de oude.

Groet
Daar is geen twijfel over als je ziet welke markering is gebruikt en zeker de hoeveelheid. BZK gebruikt behalve in het zwarte gebied overal minimaal cat. 2 voor. En de contouren moeten min. cat. 3 zijn.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #342 Gepost op: 11 november 2013, 00:08:36
Hebben de nieuwe auto's nog wel contourmarkering ? is me niet helemaal duidelijk en ik heb er ook nog geen in eggie gezien [onze wagens zijn nog allemaal BZK]. Als ik zo over die prijzen nadenk hebben we bij een witte niet-surveillanceauto zonder dakset met alleen het rijkslogo en DOUANE op de flanken eigenlijk veel voor weinig, dat kost misschien maar een paar honderd Euro, maar goed ... de baas heeft anders beslist.


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #343 Gepost op: 11 november 2013, 00:19:16
De enige nieuw gestripete auto die ik tot nu toe heb gezien bij ons was er 1 van de locatie Duiven en voor zover ik heb kunnen zien zat hier de welbekende 'bolletjes' contourmarkering op. Dus niet die nieuwe met balkjes.
Verder vind ik de nieuwe striping erg wennen, maar niet bepaald een vooruitgang.
Ikzelf heb ook een fyco-auto bij huis staan en tot nu toe nog geen enkele hinder ondervonden wat betreft een gestripete auto voor de deur.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #344 Gepost op: 11 november 2013, 16:08:13
Voor A'foort zijn er laatst 3 geleverd (zie een van de vorige pagina's) en deze zijn nog met de oude contourmarkering.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #345 Gepost op: 11 november 2013, 23:29:53
Hallo;

Ik had vanavond de gelegenheid een nieuwe wagen van de Belastingdienst naast een van onze oude in het licht van de koplampen te zetten, terwijl ons geel je tegemoet schreeuwt [ook al als je met de auto komt aanrijden] is het wit tussen het blauw van de belastingdienstauto in mijn beleving veel minder helder en het licht ook pas later op, overigens had de belastingdienstauto ook ronde contourmarkering. Het verschil was heel duidelijk zichtbaar, nu weet ik natuurlijk niet hoe het nieuwe geel zich houdt i.p.v. de meerdere banen op de kont van de kombi lichtte bij de Belastingdienstauto ook alleen de omgekeerde V op dus ook minder lichtende vlakken wél bredere vlakken.

Groet


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #346 Gepost op: 16 november 2013, 01:10:01
Hallo;

Ik kon vanavond in Eindhoven een nieuwe wagen naast een van onze oude tegen het licht houden. Het geel reflecteert bij beide identiek ook heeft de nieuwe een bolletjes contourmarkering, de omgekeerde V beslaat een groter deel dan het oude geel en is .... eerlijk is eerlijk .... door de baanbreedte wat beter te zien.

Groet


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #347 Gepost op: 23 november 2013, 13:53:57


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #348 Gepost op: 23 november 2013, 13:58:17
Citaat van: Bernt link=msg=1222358 date=1385211237

Dat is even een aantal. Werden die afgeleverd bij een kantoor of gingen die nog naar de opbouwer?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #349 Gepost op: 23 november 2013, 14:04:19
Vrachtwagen stond in Vught geparkeerd, Ik denk nog naar een opbouwer.
De afgelopen weken al enkele keren een volle vrachtwagen combinatie zien staan.