Belastingdienst / Douane Voertuigen

Auteur Topic: Belastingdienst / Douane Voertuigen  (gelezen 180772 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #140 Gepost op: 31 maart 2012, 17:58:50



Dienst: Douane Nederland
Kantoor: ?
Soort voertuig: Speurhonden
Merk en type: Volkswagen Transporter
Kenteken: 65-BP-DN
Bijzonderheden: 3 speurhonden in de auto, stop matrix + blauwe flitsers.


Dienst: Douane Nederland
Kantoor: Amersfoort (?)
Soort voertuig: Controle voertuig (?)
Merk en type: Skoda Octavia
Kenteken: 82-LSP-3
Bijzonderheden:
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


sylvester1986

  • Gast
Reactie #141 Gepost op: 31 maart 2012, 18:07:15
Blauwe Flitsers ???


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #142 Gepost op: 31 maart 2012, 18:49:26
Blauwe Flitsers ???
Dacht eerst dat jij van de skoda bedoelde, maar zie nu dat het bij de T5 stond. Deze zijn gewoon amber, en die octavia is een automaat die heel lekker rijd. Ben al aan het aftellen dan mag ik er in rijden voor men werk  ;) ;D 098uo.

Die HGL is een van de 2 die in die regio rijden en bedienen de kantoren Groningen en Nijmegen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #143 Gepost op: 1 april 2012, 05:23:43
Dacht eerst dat jij van de skoda bedoelde, maar zie nu dat het bij de T5 stond. Deze zijn gewoon amber, en die octavia is een automaat die heel lekker rijd. Ben al aan het aftellen dan mag ik er in rijden voor men werk  ;) ;D 098uo.

Die HGL is een van de 2 die in die regio rijden en bedienen de kantoren Groningen en Nijmegen.

Zozo, netjes hoor! De Octavia is een 1.8 TSI met 160 pk en dus de DSG uitvoering!
Dat zal zeker prettig rijden....  ;)

Wat is overigens de reden dat men bij de Douane zoveel met benzine uitvoerigen rijden?
Worden er niet zo veel km gemaakt?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #144 Gepost op: 1 april 2012, 10:48:16
Wat is overigens de reden dat men bij de Douane zoveel met benzine uitvoerigen rijden?
Worden er niet zo veel km gemaakt?
Dat is de grote onbekende, want er worden juist meer km gemaakt dan bijv schiphol of amsterdam. Maar bijna alle auto's van district Amersfoort zijn benzine, alleen de transporters zijn diesel.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #145 Gepost op: 1 april 2012, 11:29:58
[speculaasmodus-on]

De enige speculatie die ik erop kan maken is dat de meeste van deze voertuigen (operational)lease uitvoeringen zijn. Lease bedrijven krijgen geen bpm vrijstellingen of wegenbelastingvrijstellingen. Veel van de BPM vrije voertuigen zijn benzine uitvoeringen.

[speculaasmodus-off]

Dit is iig wel de reden waarom veel gemeente's overstappen op benzine voertuigen voor de handhaving.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #146 Gepost op: 4 mei 2012, 00:24:15


Dienst: Belastingdienst
Afdeling: Motorrijtuigenbelasting
Soort voertuig: Dienstvoertuig
Merk en type: Opel Zafira
Kenteken: 47-TZ-ZT
Bijzonderheden:



Dienst: Belastingdienst
Afdeling:
Soort voertuig: Dienstvoertuig
Merk en type: Volkswagen T5
Kenteken: 23-VGL-5
Bijzonderheden:


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #147 Gepost op: 4 mei 2012, 11:05:16
Ook nog foto's gemaakt van de 2 voertuigen waarmee ik en mijn collega's ter plaatse waren of dat niet  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #148 Gepost op: 4 mei 2012, 11:35:16
Nee, helaas niet. Stonden redelijk slecht geparkeerd voor een foto  e050 Voortaan graag achterwaards inparkeren  0098
En ik maar denken "zul je net zien dat t Customs is" :D


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #149 Gepost op: 4 mei 2012, 11:37:35
Ja tis toch lastig als je spullen uit de achterkant moet halen als je dan door de muur moet  098uo. Volgende keer gewoon vragen joh, je was er vroeg zat dan had ik hem wel even achteruit gezet.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v