Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715571 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w






pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #4193 Gepost op: 31 januari 2011, 19:07:41
SPECIAL!! brandweer zwijndrecht & hendrik ido ambacht naar a16 (met gmc verkeer)

Uitruk brandweer Zwijndrecht en Ambacht naar de A16, met berichtgeving van de GMC  ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4194 Gepost op: 31 januari 2011, 20:15:30
Hulpdiensten ter plaatse bij verkeersongeval N506 Venhuizen

Sorry voor de strepen die je af en toe in beeld ziet. Dit komt omdat ik film met een fotocamera. Ik ga binnenkort een camcorder kopen !


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4195 Gepost op: 31 januari 2011, 20:29:03
SPECIAL!! brandweer zwijndrecht & hendrik ido ambacht naar a16 (met gmc verkeer)

Uitruk brandweer Zwijndrecht en Ambacht naar de A16, met berichtgeving van de GMC  ;)
Beetje raar dit filmpje.
Ik zie 2 x beelden vanuit een TAS van R-R die vanaf de Spinozaweg rechtsaf de Molenvliet opdraait in de richting van de Colosseumweg.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #4196 Gepost op: 31 januari 2011, 20:33:52
Beetje raar dit filmpje.
Ik zie 2 x beelden vanuit een TAS van R-R die vanaf de Spinozaweg rechtsaf de Molenvliet opdraait in de richting van de Colosseumweg.
Gaat volgens mij ook meer om de communicatie met de GMC, en niet om het aanrijden ;)


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #4197 Gepost op: 31 januari 2011, 21:10:54
Nou had ik even een vraagje over het onderstaande filmpje van Goud3634, hier in zie je een busje van de Dienst Justitiële Inrichtingen met Prio 1 onderweg. Nou was mijn vraag, hoe vaak rijden ze nou met spoed? En waarom rijden ze dan met spoed?


Alvast bedankt! :)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #4198 Gepost op: 31 januari 2011, 21:22:02
Nou had ik even een vraagje over het onderstaande filmpje van Goud3634, hier in zie je een busje van de Dienst Justitiële Inrichtingen met Prio 1 onderweg. Nou was mijn vraag, hoe vaak rijden ze nou met spoed? En waarom rijden ze dan met spoed?


Alvast bedankt! :)

Ik zie ze vaak met alleen blauw licht over de vluchtstrook rijden bij file, maar nooit met ook de toeter. Zal waarschijnlijk een grote jongen zijn geweest in het busje??


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4199 Gepost op: 31 januari 2011, 21:35:34
SPECIAL!! brandweer zwijndrecht & hendrik ido ambacht naar a16 (met gmc verkeer)

Uitruk brandweer Zwijndrecht en Ambacht naar de A16, met berichtgeving van de GMC  ;)
Beetje raar dit filmpje.
Ik zie 2 x beelden vanuit een TAS van R-R die vanaf de Spinozaweg rechtsaf de Molenvliet opdraait in de richting van de Colosseumweg.
Gaat volgens mij ook meer om de communicatie met de GMC, en niet om het aanrijden ;)

Dat klopt ook want de foto's die te zien zijn in het filmpje zijn ook afkomstig van verschillende meldingen op de A16.  ;)

De communicatie verloopt ook nog via de oude roepnummers van vroeger.
Brandweer Papendrecht