Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721112 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4240 Gepost op: 4 februari 2011, 18:57:53
De politie met spoed onderweg naar een ongeval op de Burgemeester Keijzerweg in Papendrecht:

PRIO 1 18-0212 / A1 AMBU 18-185 aanrijding letsel Burgmeester Keijzerweg Papendrecht
Brandweer Papendrecht


wesses

  • VPK in opleiding
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
  • Doe dat gene waar je plezier in hebt!
Reactie #4241 Gepost op: 4 februari 2011, 19:19:46
De politie met spoed onderweg naar een ongeval op de Burgemeester Keijzerweg in Papendrecht:

PRIO 1 18-0212 / A1 AMBU 18-185 aanrijding letsel Burgmeester Keijzerweg Papendrecht

SUPER mooi gedaan met het muziek, dat die ook echt opkomt als de ambulance wegrijdt, super  O0 !
VPK in opleiding


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia


Gast

  • Gast
Reactie #4243 Gepost op: 5 februari 2011, 10:34:01
@persbureau brielle

Wat is hier nu bijzonder aan?? Dit topic wordt meer en meer "ik zie een blauw zwaailicht en ik maak er een filmpje van en ik dump het op het hulpverleningsforum"-topic. Hier is niks "wauw, geweldig, wat mooi, goed gefilmd" aan zoals er zo vaak te zien is in de replies onder de talloze youtube video's. Wéér een voorbijrijdende ambu.
Wat is hier nu bijzonder aan? Dit is een oprechte vraag, wat maakt dit bijzonder?

Het topic is BIJZONDERE foto's en filmpjes....... ik zie alleen maar voorbijrijdende ambu's, vertrekkend bij een post, rijdend over een kruising....  ik scroll al tijden door die filmpjes heen, ik denk niet dat dit de bedoeling is van dit topic, om elke blauwe pit die ergens voorbij rijdt maar te linkdumpen. Ik wacht op BIJZONDERE filmpjes!!


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #4244 Gepost op: 5 februari 2011, 10:49:53
@persbureau brielle

Wat is hier nu bijzonder aan?? Dit topic wordt meer en meer "ik zie een blauw zwaailicht en ik maak er een filmpje van en ik dump het op het hulpverleningsforum"-topic. Hier is niks "wauw, geweldig, wat mooi, goed gefilmd" aan zoals er zo vaak te zien is in de replies onder de talloze youtube video's. Wéér een voorbijrijdende ambu.
Wat is hier nu bijzonder aan? Dit is een oprechte vraag, wat maakt dit bijzonder?


Jammer dat jullie altijd mij moeten hebben. Film ik dan echt zo verschrikkelijk slecht en is de kwaliteit dan zo slecht? Dit topic gaat over voertuigen die PRIO 1 rijden, en dat is dit filmpje.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #4245 Gepost op: 5 februari 2011, 11:06:33
Jammer dat jullie altijd mij moeten hebben. Film ik dan echt zo verschrikkelijk slecht en is de kwaliteit dan zo slecht? Dit topic gaat over voertuigen die PRIO 1 rijden, en dat is dit filmpje.

Als je even beter leest dan zie dat mensen hier boven precies hetzelfde commentaar hebben gehad. En inderdaad het gaat over voertuigen die prio 1 rijden. Maar die valt weer onder het onderwerp bijzondere foto's en filmpjes. Gezien er van dit filmpje misschien wel 500 zijn die er op lijken zijn ze op een gegeven moment niet zo spannend meer. Zie het ook als opbouwende kritiek.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


zwaailamp

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • bijrijder op een gele bus....
Reactie #4246 Gepost op: 5 februari 2011, 11:59:32
Ach, wat een gezeur allemaal zeg, je hoeft het allemaal niet te bekijken hoor. Ik heb hier toevallig 2 kleine kinderen thuis, en die vinden het prachtig om al die lalu's voorbij te zien komen!!!
Dus ga maar lekker door hoor jongens!


Gast

  • Gast
Reactie #4247 Gepost op: 5 februari 2011, 13:34:09
Jammer dat jullie altijd mij moeten hebben. Film ik dan echt zo verschrikkelijk slecht en is de kwaliteit dan zo slecht? Dit topic gaat over voertuigen die PRIO 1 rijden, en dat is dit filmpje.

Ik kan niks doen aan je gevoel dat "jullie mij altijd moeten hebben". Ik denk ook niet dat dit terecht is, ik stel een oprechte vraag. Het topic gaat over BIJZONDERE filmpjes en foto's, NIET alleen maar PRIO1 filmpjes. Daarvan wordt Youtube al overspoeld.
Ik stel je een oprechte vraag, dat je dat voelt als kritiek is heel vervelend, ik vraag je wat hier bijzonder aan is.

Ach, wat een gezeur allemaal zeg, je hoeft het allemaal niet te bekijken hoor. Ik heb hier toevallig 2 kleine kinderen thuis, en die vinden het prachtig om al die lalu's voorbij te zien komen!!!
Dus ga maar lekker door hoor jongens!
Nou, liever niet. Het gros staat al op youtube namelijk. Bij een hogere kwaliteit van het HVforum mag er ook gestreeft worden naar een hogere kwaliteit, in de ruimste zin des woords, van de filmpjes die hier te pas en te onpas neergeplemd worden.
Daarin voorziet ook het topic-titell BIJZONDERE foto's en filmpjes. Het begint hier een 112spotters-verlengstuk van Youtube te worden naar mijn mening.


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #4248 Gepost op: 5 februari 2011, 15:09:47
Een filmpje van het nieuwe MMT voertuig uit Amsterdam met spoed onderweg!



Video: 112NHN


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #4249 Gepost op: 5 februari 2011, 16:09:27
Toch maar een filmpje van mij. Het is een Brandweerwagen, dus dat is weer wat anders dan een Ambulance. Sorry voor het erge geschud, dit kwam door de stormachtige wind.

05/02/11 PRIO 1 TS63-1 Wrw VOETB.VER. Lumeyweg Brielle HV personen te water