Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1189984 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

RoderickCP

  • Gast
Reactie #1630 Gepost op: 10 november 2010, 16:05:10
Flitser die vaak wordt gebruikt op Undercover auto's van de politie!

http://img573.imageshack.us/img573/7359/roderickcpprofielplaatj.jpg


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #1631 Gepost op: 10 november 2010, 16:44:10
Ja, dit is de Hänsch Movia D LED.
De getoonde uitvoering op de foto is de versie met de nieuwe montagebeugel voor de Audi A6 security en de BMW 3/5/7/X5 serie in gepantserde uitvoering, zoals je deze af fabriek kunt bestellen.
De speciale klem is zo geconstrueerd dat er geen kabel meer tussen deur en carrosserie steekt, zodat gegarandeerd kan worden dat sommige voertuigen ook bestemd zijn voor aanvallen met gas of rook



Groeten, Ruud


RoderickCP

  • Gast
Reactie #1632 Gepost op: 11 november 2010, 16:50:18
Ja, dit is de Hänsch Movia D LED.
De getoonde uitvoering op de foto is de versie met de nieuwe montagebeugel voor de Audi A6 security en de BMW 3/5/7/X5 serie in gepantserde uitvoering, zoals je deze af fabriek kunt bestellen.
De speciale klem is zo geconstrueerd dat er geen kabel meer tussen deur en carrosserie steekt, zodat gegarandeerd kan worden dat sommige voertuigen ook bestemd zijn voor aanvallen met gas of rook



Groeten, Ruud
Oke gaaf! is ook veel handiger naar mijn mening dan eentje met een kabel die door je raam moet;)


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1633 Gepost op: 11 november 2010, 19:32:05
Dat kan handig zijn maar dan voor geplande ritten. Al rijdend een plakpit op het dak zetten lukt denk ik beter met snoertje en magneet. Raam open en pit er op. Raam weer dicht.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1634 Gepost op: 21 november 2010, 17:42:32





Nieuw balkje aan den verzameling toegevoegd  998765


AI4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #1635 Gepost op: 21 november 2010, 20:13:42





Nieuw balkje aan den verzameling toegevoegd  998765

is er een verhaal bij? zo ja ben ik hier erg benieuwd naar. Als ik lampen zou gaan verzamelen zou ik overal een mooi verhaal bij willen hebben!  :D


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #1636 Gepost op: 22 november 2010, 13:32:05
even een vraagje: Vanmiddag kwam in in Stadskanaal een touran tegen met Federal Signal Vista Balk tegen met enkele rij leds.
Nou heb ik een paar weken terug in het politie gedeelte gelezen over een Vista met dubbele rij leds. Daar stond bij dat die voldeed aan de nieuwe OGS eisen, maar doet die met enkele rij dat niet dan?


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1637 Gepost op: 22 november 2010, 14:55:48
even een vraagje: Vanmiddag kwam in in Stadskanaal een touran tegen met Federal Signal Vista Balk tegen met enkele rij leds.
Nou heb ik een paar weken terug in het politie gedeelte gelezen over een Vista met dubbele rij leds. Daar stond bij dat die voldeed aan de nieuwe OGS eisen, maar doet die met enkele rij dat niet dan?

Volgens mij voldoet de set in Stadskanaal wel. Het is alleen de goedkope uitvoering van die licht balk.
Een enkele rij blauw en enkel amber op de hoeken. Het is minimaal maar het voldoet...

Wel jammer dat veel Golfjes 5 en 6 in Groningen een volle Vista balk hebben met dubbele rij blauw en arrow stick achter.
Tja, het is en blijft een centen kwestie maar die balken komen juist goed van pas op een noodhulp voertuig.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #1638 Gepost op: 22 november 2010, 15:16:14
Volgens mij voldoet de set in Stadskanaal wel. Het is alleen de goedkope uitvoering van die licht balk.
Een enkele rij blauw en enkel amber op de hoeken. Het is minimaal maar het voldoet...

Wel jammer dat veel Golfjes 5 en 6 in Groningen een volle Vista balk hebben met dubbele rij blauw en arrow stick achter.
Tja, het is en blijft een centen kwestie maar die balken komen juist goed van pas op een noodhulp voertuig.

Tnx voor het andwoordt..
Ja vind ik ook beter op een noodhulp passen.
Maar 1 rij in de balk valt alsnog wel op   ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1639 Gepost op: 22 november 2010, 17:01:29
even een vraagje: Vanmiddag kwam in in Stadskanaal een touran tegen met Federal Signal Vista Balk tegen met enkele rij leds.
Nou heb ik een paar weken terug in het politie gedeelte gelezen over een Vista met dubbele rij leds. Daar stond bij dat die voldeed aan de nieuwe OGS eisen, maar doet die met enkele rij dat niet dan?

Ik kom zo met een voorbeeldje, de optie met (gehele) dubbele rij'en blauw hadden als gevolg dat je de groene ''pd'' verlichting moest missen. Dat is inmiddels aangepast door een soort printplaatje met (kleine) groene LED's onder de (onderste) rij blauw te zetten. Verder zal het inderdaad gewoon een centenkwestie zijn  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !