Deze visstick zal even zo goed mogelijk proberen te antwoorden, want bij die conifeer moet je idd niet zijn
Testen: sporttest, psychologische test en ik dacht ook nog een soort werk-en denk niveau test. (is al weer ff geleden)
Vakken: -Pistool (schieten, wapenleer)
-strafrecht
-Strafvordering
-Beveiligingsleer (tegenwoordig erkend als MBO-beveiliger2
-Nederlandse taal (veelvuldig
)
-Rapportage
-Stukje gezondheid / veiligheid
-Maatschappijleer
-Brandbestrijding (je gaat brandjes blussen etc. ook veel theorie)
-Stukje computer / word / Windows
-Aanhouding en zelfverdediging (IBT)
-Reddingszwemmen
-EHBO
Voor de rest sport je veel, krijg je Militaire Vorming (tegenwoordig geen bivak meer geloof ik, wat ze daarvoor in de plaats hebben verzonnen weet ik niet)
Of je verplicht bent intern te blijven...bij onze lichting was het i.i.g. wel de gewoonte. Niet alleen omdat vrijwel niemand uit de omg. van Den Helder kwam, ook omdat men hamert op het groepsgevoel. Je kent dat wel: 1 collega te laat; allemaal push ups!!
Oftewel, alles gaat in groepsverband, samen uit samen thuis. Maar of het niet MAG...ik weet het eigenlijk niet. 's Avonds ga je sowieso lekker de stad (met een groep) in of vermaak je je op de kazerne (je studeert 's avonds ook veel, dan laat je je biertje natuurlijk staan) Daar zijn ook meerdere kroegen en een speelhal, fitness, verzin het allemaal maar.
Rest mij hieraan nog toe te voegen, dit is zoals het programma er toendertijd uitzag. Of er tussentijds veel veranderd is, weet ik niet. Een aantal zaken heb ik er ook niet bij vermeld, e.e.a. moet wel een verassing blijven natuurlijk..
Succes met je sollicitatie!