Aanrijding met onherkenbare politie auto - 19-11-2005

Auteur Topic: Aanrijding met onherkenbare politie auto - 19-11-2005  (gelezen 15316 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 20 november 2005, 17:22:10
Palmpie heeft goed opgelet. Ook daar heb ik foto's aangeleverd op de site van zuid-holland-zuid. Maar zoals gemeld daar.
Er volgen later meer foto's


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #21 Gepost op: 21 november 2005, 11:02:46
Kan je gelijk zien waarvoor we belasting betalen. Weet niet wat hij exact kost, maarre.... Ik denk iets meer dan mn jaarsalaris ;D

Als ze daar nu eens in gewone dikke auto's gaan rijden ipv een gepimpte BMW. "wat voor een dienstauto belieft u? 8)  Nou, doe maar een BMW7 met dikke motor, hele mooie LM-velgen, mooie onderspoilers (die je op de 1e beste drempel er onder uit rijd.) enz."
Ik vind dat een beeeeeetje zonde van het geld. Je kan elke andere middenklasser ook bepantseren en een dikke motor erin zetten, dat kost volgens mij wat minder.

Kunnen wij er weer een mooie ladderwagen van kopen 8) 8)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #22 Gepost op: 21 november 2005, 11:30:44
Kan je gelijk zien waarvoor we belasting betalen. Weet niet wat hij exact kost, maarre.... Ik denk iets meer dan mn jaarsalaris ;D

Als ze daar nu eens in gewone dikke auto's gaan rijden ipv een gepimpte BMW. "wat voor een dienstauto belieft u? 8)  Nou, doe maar een BMW7 met dikke motor, hele mooie LM-velgen, mooie onderspoilers (die je op de 1e beste drempel er onder uit rijd.) enz."
Ik vind dat een beeeeeetje zonde van het geld. Je kan elke andere middenklasser ook bepantseren en een dikke motor erin zetten, dat kost volgens mij wat minder.

Kunnen wij er weer een mooie ladderwagen van kopen 8) 8)

Waarom moeten brandweerauto's zo groot zijn..... Volgens mij rijden ze in Parijs met veel kleiner wagens..... :P Waarom persé een V-balk/ledbalk op een brandweerauto en geen draailampen??
Vaak zijn dat ook nog korpsen op het platteland die 25x per jaar uitrukken....  ;)

Als jij gegijzeld zou zijn en ze rijden een gijzelnemer klem.... zou je dat liever met een corsa doen of met een 'dikke' BMW.... Het is gewoon een stuk gereedschap van het AT!!

Volgens mij kom je als je een 'middenklasser' gaat Pimpen op dezelfde prijs uit wat bij de duurdere merken gewoon standaard is....

Waarom is er niet een 'standaard' brandweerauto.......(beschikbaar gesteld door BiZa) Zou een hoop pleuries schelen....
Waarom moet elk korps weer het wiel uitvinden....  :-X


Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #23 Gepost op: 21 november 2005, 11:53:51
idd rijden een hoop korpsen met dure wagens die 25 keer per jaar voor een koe in de sloot uitrukken ach ja je moet wel goed voor de dag komen  tijdens de wedstrijden :)
twitter : @fotomiche , @regio14nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 21 november 2005, 15:29:46
Kan je gelijk zien waarvoor we belasting betalen. Weet niet wat hij exact kost, maarre.... Ik denk iets meer dan mn jaarsalaris ;D

Als ze daar nu eens in gewone dikke auto's gaan rijden ipv een gepimpte BMW. "wat voor een dienstauto belieft u? 8)  Nou, doe maar een BMW7 met dikke motor, hele mooie LM-velgen, mooie onderspoilers (die je op de 1e beste drempel er onder uit rijd.) enz."
Ik vind dat een beeeeeetje zonde van het geld. Je kan elke andere middenklasser ook bepantseren en een dikke motor erin zetten, dat kost volgens mij wat minder.

Kunnen wij er weer een mooie ladderwagen van kopen 8) 8)

ehm ten eerste is dit een bmw 5 en geen 7, ten tweede als je een middenklasser bepantserd komt ie niet meer voorruit (engine swap is duur en komt niet tengoede aanweg ligging) dus dit zijn ideale wagens enne in Duitsland rijd de gewone politie ook met mercedes E klasse dus zo aso is dit niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #25 Gepost op: 21 november 2005, 16:26:23
Waarom geen volvo of een VW? Ik had het over middenklasserrs een geen playmobielautootjes! ;)
En ik geloof dat we bij de brw al lang bezig zijn met regionaal aanbesteden en mantelovereenkomsten wat betreft aankoop van brandweervoertuigen.
Ik snap wel dat je voor het AT een dikke auto nodig heb die het e.e.a. kan hebben, maar waarom juist relatief dure BMW's
Kan iemand mij dat vertellen? Worden die auto's ook regionaal of via een mantel geselecteerd (bepaalde voorwaarden waaraan een auto moet voldoen etc.)of is dat voor elk team weer apart geregeld?

Ik ben benieuwd


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #26 Gepost op: 21 november 2005, 16:28:47
Waarom geen volvo of een VW?
Wie zegt dat ze die niet rijden?  ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #27 Gepost op: 21 november 2005, 16:35:04
Wie zegt dat ze die niet rijden?  ::)


 ;) Laat al de 'bad guys' maar uitkijken naar BMW's.....  ;D ;D ;D ;D ;D  ;) Kunnen ze nog mooi verrast worden  ;D

P.S. je moet maar eens wat foto's op zoeken van het incident bij de botlek tunnel in september 2001...  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #28 Gepost op: 21 november 2005, 16:40:10
en volgens mij rijd niet het hele AT in een bepantserde wagen maar zijn dat er maar twee of drie uit een heel team
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #29 Gepost op: 21 november 2005, 16:42:23
en volgens mij rijd niet het hele AT in een bepantserde wagen maar zijn dat er maar twee of drie uit een heel team

Ben ik weer een illusie armer....   http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d035.gif[/img]

 http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s050.gif[/img]