Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118033 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #90 Gepost op: 17 december 2020, 10:10:16
Gelukkig staat en zegt iedereen wat anders over het verloop van de screening. Zowel wanneer die start, hoelang die duurt en of je wat hoort😂
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #91 Gepost op: 17 december 2020, 10:17:24
Gelukkig staat en zegt iedereen wat anders over het verloop van de screening. Zowel wanneer die start, hoelang die duurt en of je wat hoort😂

Dat houdt het spannend, duidelijkheid is zo saai ;)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #92 Gepost op: 17 december 2020, 10:29:41
Dat houdt het spannend, duidelijkheid is zo saai ;)

True. Naar welk nummer heb je gebeld?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #93 Gepost op: 17 december 2020, 10:56:22
True. Naar welk nummer heb je gebeld?

Het nummer van de recruiter Noord-Holland aangezien ik daar solliciteer. Gewoon een 088.. nummer.


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #94 Gepost op: 28 december 2020, 16:21:44
Inmiddels gehoord van de screening, ik heb 5 januari het gesprek met iemand van de screening.
Dit zal uiteraard telefonisch zijn, na even via whatsapp-videobellen elkaar gezien te hebben.

Na een beetje doorvragen blijkt het een gesprek te worden waarbij er vooral naar wordt gekeken of je een beetje bij de politie past, je thuissituatie, persoonlijkheid etcetera wordt daarbij dus bekeken en uiteindelijk dus een soort advies naar de aanname. Ik zal weer updaten als ik het belletje heb gehad:)

Iedereen een fijne (en rustige) jaarwisseling alvast!


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #95 Gepost op: 30 december 2020, 17:24:00
Zojuist intentie tot aanstelling gehad met bijbehorend salaris voorstel. Zit schot in de zaak. Volgens de formulieren kom ik in Utrecht centrum te werken. Hardstikke leuk uiteraard. Nu nog de screening afwachten en dan is het rond


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #96 Gepost op: 31 december 2020, 07:18:08
Zojuist intentie tot aanstelling gehad met bijbehorend salaris voorstel. Zit schot in de zaak. Volgens de formulieren kom ik in Utrecht centrum te werken. Hardstikke leuk uiteraard. Nu nog de screening afwachten en dan is het rond

Dit bericht had ik ook ontvangen. Bij mij staat ook Utrecht centrum, is dit dan omdat we hebben gesolliciteerd voor midden Nederland of is het daadwerkelijk de werkplek waar je komt te werken.

Fijne jaarwisseling allemaal!!!


SollAms

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #97 Gepost op: 31 december 2020, 13:04:08
Dit bericht had ik ook ontvangen. Bij mij staat ook Utrecht centrum, is dit dan omdat we hebben gesolliciteerd voor midden Nederland of is het daadwerkelijk de werkplek waar je komt te werken.

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

Gefeliciteerd! Hoelang duurde je traject? Ik ga voor opleidingsplek augustus, ben benieuwd;)


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #98 Gepost op: 31 december 2020, 13:52:22
Dit bericht had ik ook ontvangen. Bij mij staat ook Utrecht centrum, is dit dan omdat we hebben gesolliciteerd voor midden Nederland of is het daadwerkelijk de werkplek waar je komt te werken.

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

Ja klopt foutje. Dit is inderdaad gewoon een standaard adres van, ik denk het hoofdbureau, dus plek tewerkstelling horen we pas aan het begin van de opleiding. Dit is wat ik had vernomen  van de recruiters.


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #99 Gepost op: 5 januari 2021, 14:11:01
Vanochtend was het gesprek van de screening.
na eerst via whatsapp-beeldbellen elkaar gezien te hebben, hebben we anderhalf uur gesproken over familierelaties, (crimineel) verleden en je persoonlijkheid etc.

Na het gesprek is mij verteld dat er een positieve aanbeveling verstuurd wordt naar de 'aanvrager' dus politie Noord-Holland 98uiye.

Al meer mensen het gesprek ingepland?