Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 132199 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Blekkie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #90 Gepost op: 4 januari 2021, 19:56:22
Hebben jullie bepaalde voor opleidingen gedaan/ vaker gesolliciteerd en hoe oud is iedereen? Ben benieuwd wat er zowel solliciteert..

Eerste keer solliciteren. 27 jaar en al 7 jaar werkzaam bij Kon. Marine (defensie). In februari als alles goed gaat eerste keer papa van meisje.


guest18199

  • Gast
Reactie #91 Gepost op: 4 januari 2021, 21:25:48
Ik heb ondertussen de cognitieve test en de taaltest gedaan. Het gaat om een adaptieve test, dus hij is per definitie moeilijk voor iedereen. Bij elk juist antwoord gaat hij een trapje omhoog, zegmaar. Voor mijn gevoel kwam ik overal heel ver, behalve bij cijferreeksen. Dat vind ik echt heel moeilijk.

Ik ga morgen de vragenlijsten invullen.

Voor de mensen die het nog willen weten trouwens: Eenheid Noord-Nederland. Ik ben 25 jaar jong en werk momenteel in de transport en logistiek. Heb een HBO Bachelor in vormgeving.

Succes iedereen met de testen!  :D


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #92 Gepost op: 4 januari 2021, 21:45:11
Hebben jullie bepaalde voor opleidingen gedaan/ vaker gesolliciteerd en hoe oud is iedereen? Ben benieuwd wat er zowel solliciteert..

Eerste keer solliciteren, Ik ben 26 jaar en heb in 2019 mijn HBO-diploma gehaald voor Informatie Beveiliging.

Werkte tot eind 2020 als ZZP'er in de ICT. Momenteel geheel gestopt met ICT en tijdelijk bij een uitzendbureau aan het solliciteren. Ben daar van plan te werken tot de opleiding begint.


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #93 Gepost op: 4 januari 2021, 22:17:31
Leuk om te lezen van iedereen  8)

Ik heb de testen inmiddels achter de rug en vond ze ook behoorlijk pittig! Ik struikelde vooral wel een beetje over de woordrelaties  ???

Qua sporten: ik ben nu al een tijdje bezig met de PolitieConditie app. Daarmee schijn je het makkelijk te kunnen halen.
Trainen jullie daar ook mee?


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #94 Gepost op: 4 januari 2021, 22:22:33
Nog niks (van) gehoord:
2sain | Den Haag

Testen binnen:
Moniek | Noord-Nederland
Klaas2020 | Noord-Nederland
davidhartwig | Noord-Nederland
Blekkie | Oost-Nederland
Robertb | Midden-Nederland
SollAms | Midden-Nederland
Lizzy | Rotterdam
Florence | Rotterdam
Kay1294 | Oost-Brabant

Lekker hoor! Op naar het intakegesprek...


guest18199

  • Gast
Reactie #95 Gepost op: 4 januari 2021, 23:06:12
Leuk om te lezen van iedereen  8)

Ik heb de testen inmiddels achter de rug en vond ze ook behoorlijk pittig! Ik struikelde vooral wel een beetje over de woordrelaties  ???

Qua sporten: ik ben nu al een tijdje bezig met de PolitieConditie app. Daarmee schijn je het makkelijk te kunnen halen.
Trainen jullie daar ook mee?

Yes! Politieconditie is een goede app. Ik heb de sporttest in 2016 al eens gedaan. Toen zat ik op niveau 5 in de app en heb de sporttest toen net gehaald. Dus "makkelijk" is het niet, maar een redelijk adequate voorbereiding is het wel. Ik wil je wel de tip geven om naast de app ook te trainen op gewone duurloop.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #96 Gepost op: 5 januari 2021, 05:49:16
Hou er rekening mee, indien je niet 24 maanden aaneengesloten minimaal 28u gewerkt heb, kom je niet in aanmerking voor het salarisvoorstel. Dan start je dus met de vergoeding.

Over de sporttest: deze is goed te doen. Met politieconditie app niveau 5 ben je enigzins goed voorbereid. Gewoon zorgen dat je conditie op peil is, en daar vol knallen. Stuk gaat (bijna) iedereen.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


guest18199

  • Gast
Reactie #97 Gepost op: 5 januari 2021, 07:19:57
Hou er rekening mee, indien je niet 24 maanden aaneengesloten minimaal 28u gewerkt heb, kom je niet in aanmerking voor het salarisvoorstel. Dan start je dus met de vergoeding.

Over de sporttest: deze is goed te doen. Met politieconditie app niveau 5 ben je enigzins goed voorbereid. Gewoon zorgen dat je conditie op peil is, en daar vol knallen. Stuk gaat (bijna) iedereen.

Ja ik werk sinds oktober 2018 bij mijn huidige werkgever. Het spant er even om of dat gemiddeld ook 28 uur per week is over de afgelopen twee jaar. Als ik van alleen de vergoeding moet leven (dat is bijna alleen al mijn huur) heb ik een probleem. Terug naar een studentenkamer of naar mijn ouders is natuurlijk niet ideaal, maargoed. Dat moet ik even goed uit gaan zoeken.


Moniek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #98 Gepost op: 5 januari 2021, 08:21:05
Dat word voor mij indd ook een spannend stukje, vanaf augustus 28u contract daarvoor 24u contract maar wel per week gemiddeld 30u gewerkt. Mocht ik tot een intake komen dan leg ik het daar gelijk voor. Anders moet ik er ook mee stoppen. Dan liever op tijd dan dat ik eerst de gehele selectie ben doorlopen en dan op het einde om die reden zou moeten stoppen


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #99 Gepost op: 5 januari 2021, 08:22:33
Hou er rekening mee, indien je niet 24 maanden aaneengesloten minimaal 28u gewerkt heb, kom je niet in aanmerking voor het salarisvoorstel. Dan start je dus met de vergoeding.

Over de sporttest: deze is goed te doen. Met politieconditie app niveau 5 ben je enigzins goed voorbereid. Gewoon zorgen dat je conditie op peil is, en daar vol knallen. Stuk gaat (bijna) iedereen.

Klopt. Ik heb dit als ZZP'er nog even nagevraagd in een chat sessie. Er werd toen aangegeven dat er een coulanceregeling is i.v.m. corona. Alleen wist ze nog niet goed te zeggen hoe dit in z'n werking gaat voor ZZP'ers.