DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111448 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
voor 20 euro doe ik het! :D ;D :P 8)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Misschien is het handig om even een nieuw lijstje te maken voor evt nieuwe geinteresseerden:

-Lars
-Kmarfan
-Maarten Nay
-Jeroen
-Maikelv
-112 ijsselstreek
-SimonSt
-Frankovski

Wie nog meer?  ;)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Misschien is het handig om even een nieuw lijstje te maken voor evt nieuwe geinteresseerden:
-Lars
-Kmarfan
-Maarten Nay
-Jeroen
-Maikelv
-112 ijsselstreek
-SimonSt
-Frankovski

Wie nog meer? 

Oke voor de duidelijkheid: iedereen op bovenstaand lijstje gaat akkoord met 20,-? en zijn we het er ook allemaal over eens dat het seizoen 2 uit 1997 moet worden waarin (volgens de info van de producent) wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" word gevolgt?

Het lijkt mijn het handigste als we de DVD's allemaal één keer door sturen naar een volgend iemand. De DVD's komen bij mijn aan, ik maak één copy voor mezelf en de andere stuur ik door naar nr1, nr1 maakt copy voor zich zelf en stuurt hem door naar nr2, nr2 maakt copy voor zich zelf en stuurt hem daar naar nr3 enz. Wie eventueel geen DVD-brander heeft moet als laatste want die kan dan de DVD's houden zonder ze hoeven door te sturen.

Wat betreft de betaling lijkt mijn het makkelijkst dat wanneer je de DVD's hebt ontvangen en een copy hebt gemaakt je het geld overmaakt naar mijn. Echter vertrouw ik erop dat als je de DVD's hebt ontvangen je ook echt het geld overmaakt! Ik weet niet hoe de DVD's uit zullen pakken, veel actie, weinig actie dat is maar net de gok, een ding weten we wel en dat is dat het uit 1997 is en je dus een hoop oude voertuigen ziet! en actie was er altijd wel, eene seizoen meer als de ander, ligt er maar net aan welk wijkteam ze volgde.

Ik hoop dat er nog een aantal mensen zich melden wie ook intresse hebben in de DVD's van één heel seizoen van "Bij de Politie" totaal incl de verzenkosten ben ik 265 euro kwijt een belachelijk hoog bedrag maar zo gaat dat nou eenmaal want wij stellen nou eenmaal helemaal niets voor, die zien liever RTl4 ofzo komen waarin men weer een contract mee kan aflsluiten voor honderdduizenden euro's.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Lijkt me prima. Het zou nog makkelijker zijn als jij alle kopieen maakt en die opstuurt na betaling. Dat kost je alleen wel meer geld natuurlijk, maar je hebt dan wel de zekerheid dat je je geld krijgt en dat de DVD niet zoek kan raken.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Lijkt me prima. Het zou nog makkelijker zijn als jij alle kopieen maakt en die opstuurt na betaling. Dat kost je alleen wel meer geld natuurlijk, maar je hebt dan wel de zekerheid dat je je geld krijgt en dat de DVD niet zoek kan raken.

Dat kan ook, maar de mensen die zelf een DVD-brander hebben zouden mijn toch echt een plezier doen om ze zelf over te branden, het zullen denk ik 2/3 DVD"tjes worden dus dat x het aantal mensen kost mijn weer een hoop tijd en geld, maar voor wie geen DVD-brander heeft wil ik hem best overbranden.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Oké, maar ik ben (1 van) degene die geen eigen DVD-brander heeft. :-\
Het seizoen is oké. De losse afleveringen die ik heb zijn er vier over bureau Nieuwezijds Voorburgwal. Dat was volgens mij het eerste seizoen, jaartal geen idee.
Daarnaast heb ik er vier van de Dienst Verkeerspolitie en Executieve Ondersteuning. Dat (5e?) seizoen was uit 2001 omdat er o.a. de begeleiding van de begrafenis van Herman Brood in voorkomt. 8)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Oké, maar ik ben (1 van) degene die geen eigen DVD-brander heeft. :-\
Het seizoen is oké. De losse afleveringen die ik heb zijn er vier over bureau Nieuwezijds Voorburgwal. Dat was volgens mij het eerste seizoen, jaartal geen idee.
Daarnaast heb ik er vier van de Dienst Verkeerspolitie en Executieve Ondersteuning. Dat (5e?) seizoen was uit 2001 omdat er o.a. de begeleiding van de begrafenis van Herman Brood in voorkomt. 8)
 

Nieuwezijds Voorburgwal was idd een van de eerste, vertel staan er nog spannende dingen op de video? Ik zelf heb nog een oude aflevering (mischien wel uit dat seizoenl) waarin je achtervolgingen en assistantie collega ziet. In de laatste seizoenen (vanaf 2000) gingen ze idd mee met o.a. de Verkeerspolitie, Executieve ondersteuningen, Mobiele eenheid, dus niet meer met de wijkteams.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Nieuwezijds Voorburgwal was idd een van de eerste, vertel staan er nog spannende dingen op de video? Ik zelf heb nog een oude aflevering (mischien wel uit dat seizoenl) waarin je achtervolgingen en assistantie collega ziet. In de laatste seizoenen (vanaf 2000) gingen ze idd mee met o.a. de Verkeerspolitie, Executieve ondersteuningen, Mobiele eenheid, dus niet meer met de wijkteams.

Tjee, hoe uitgebreid wil je de opsomming? Ik vind het het leukste dat de afleveringen het dagelijkse werk laten zien. Zoals de moeite die ze moeten doen om een gezochte persoon thuis op te halen, of hoe ze toeristen waarschuwen voor bagagedieven (door het zelf te laten zien hoe makkelijk dat gaat). Maar ook assistentie bij een mogelijk gaslek, een bijlen-zwaaier, en het ene moment een ruzie tussen een taxichauffeur en zijn klanten staan te sussen en op datzelfde moment zien dat er voor het plaza een vechtpartij plaatsvindt. En oh ja, die bekende TV-kok (nee, ik ben zelf niet zo'n goeie kok) met een aanrijdinkje (was ie pas geleden ook al mee in het nieuws).

Nu ik er eigenlijk over nadenk, hoeveel personen die aan deze draad meedoen hebben oude afleveringen op video staan? Als we die nu eens allemaal achter elkaar plakken komen we vast goedkoper uit... (je moet alleen iemand hebben die goed kan knippen en plakken, en er tijd voor heeft  ::))


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Tjee, hoe uitgebreid wil je de opsomming? Ik vind het het leukste dat de afleveringen het dagelijkse werk laten zien. Zoals de moeite die ze moeten doen om een gezochte persoon thuis op te halen, of hoe ze toeristen waarschuwen voor bagagedieven (door het zelf te laten zien hoe makkelijk dat gaat). Maar ook assistentie bij een mogelijk gaslek, een bijlen-zwaaier, en het ene moment een ruzie tussen een taxichauffeur en zijn klanten staan te sussen en op datzelfde moment zien dat er voor het plaza een vechtpartij plaatsvindt. En oh ja, die bekende TV-kok (nee, ik ben zelf niet zo'n goeie kok) met een aanrijdinkje (was ie pas geleden ook al mee in het nieuws).

Nu ik er eigenlijk over nadenk, hoeveel personen die aan deze draad meedoen hebben oude afleveringen op video staan? Als we die nu eens allemaal achter elkaar plakken komen we vast goedkoper uit... (je moet alleen iemand hebben die goed kan knippen en plakken, en er tijd voor heeft  ::))

Dan komen we niet aan de 12 aflvereringen en zeker niet allemaal van zolang terug, want daar heb ik maanden geleden ook al aan zitten te denken  ;) Ik heb zelfs toen nog een oproepje geplaats of iemand nog "oude" afleveringen op VHS had staan maar geen reacties.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Dan komen we niet aan de 12 aflvereringen en zeker niet allemaal van zolang terug, want daar heb ik maanden geleden ook al aan zitten te denken  ;) Ik heb zelfs toen nog een oproepje geplaats of iemand nog "oude" afleveringen op VHS had staan maar geen reacties.

Oké, ik kijk nog niet zo lang op dit forum en dit draadje. :)