Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 779188 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #1000 Gepost op: 21 september 2010, 19:01:39
Onthoud wel: het blijft nufoto.nl. Meer kwantiteit dan kwaliteit ::)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1001 Gepost op: 21 september 2010, 20:22:44
En het is niet eens een marinier!  ::)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1002 Gepost op: 21 september 2010, 20:25:05
En het is niet eens een marinier!  ::)

Het is een Matroos  :P :D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1003 Gepost op: 21 september 2010, 20:26:16
Precies; een vlootbaal, een visstick, een marineman, een matroos der 1ste klasse van de Kon. Marine.  :P ;)


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1004 Gepost op: 21 september 2010, 22:27:07
Onthoud wel: het blijft nufoto.nl. Meer kwantiteit dan kwaliteit ::)

Misschien wat vaker en beter rondkijken daar, zit gewoon een goede kwaliteit met zo nu en dan een kwalitatieve slechte plaat..

Wat betreft de foto, kan begrijpen dat die gemaakt is, maar nadat duidelijk is geworden dat deze meneer onwel was de foto alsnog publiceren? Nee.


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #1005 Gepost op: 21 september 2010, 22:51:00
Misschien wat vaker en beter rondkijken daar, zit gewoon een goede kwaliteit met zo nu en dan een kwalitatieve slechte plaat..
Dat ontkracht mijn uitspraak niet ;)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1006 Gepost op: 1 oktober 2010, 11:02:15
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/12-hulpverlening/4575-meerdere-personen-gewond-na-instorten-houtentrap

Hier vind ik ook een paar fotos tussen zitten die imo niet kunnen , of ligt dat aan mij?  :-X


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1007 Gepost op: 1 oktober 2010, 11:30:22
Foto 1 had ikzelf niet geplaatst i.v.m lachende hulpverleners.. Foto 2 moet wel kunnen mits alle betrokkenen GOED onherkenbaar gemaakt worden, de slachtoffers zouden nog te herkennen zijn aan de gezichten nu denk ik..


FireStorm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #1008 Gepost op: 1 oktober 2010, 11:38:25
Inderdaad bij foto 1 zal ik even gewacht hebben met die foto maken ivm het lachen van de hulpverleners eromheen.
Ja, en verder vindt ik gewoon dat het slachtoffer gewoon onherkenbaar in beeld moet.
Zo ken ik ook een fotograaf die zeer graag hulpverleners in de weg loopt graag haantje de voorste is brutaal is en denkt ter plaatse beter hulp te kunnen verlenen dan een ander in uniform
Toen ik dat meemaakte brak bij mij de klomp ook het fotograferen van hulpverleners na een dodelijktreinongeval vindt ik niet kunnen laat die mensen even met rust ...
Ex Rode Kruis Medewerker, Ex Sigma lid, Ex Dierenambulance medewerker..


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1009 Gepost op: 1 oktober 2010, 12:12:26
Nou nou....zo ernstig is het allemaal ook weer niet, zo te zien. Die HV-ers zouden niet staan te schaterlachen als het allemaal ernstig zou zijn.

Trap ingestort.... met de billen in het zand beland. Natuurlijk zou je lelijk terecht kunnen komen, dat staat buiten kijf.

Editje: ook andere burgers (slachtoffers, omstanders?) kunnen er om lachen, zo te zien.