Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940226 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #3790 Gepost op: 25 maart 2013, 11:17:50
Zij schieten met traangas volgens mij?

En lelijk uniform trouwens...  ;D


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #3791 Gepost op: 25 maart 2013, 11:18:48
Zij schieten met traangas volgens mij?

Ik denk dat het eerder iets is van rubberen kogels oid.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #3793 Gepost op: 25 maart 2013, 12:55:15
Intervention et violence policière Paris (Filmé par un amateur)

Ergens in 2011 gebeurd in Parijs. Ziet er toch redelijk heftig uit.

Gelukkig zien we ook duidelijk wat er aan de andere kant gebeurd is en waarom er met rubberen kogels wordt geschoten... zucht...


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #3794 Gepost op: 26 maart 2013, 00:56:10
Gelukkig zien we ook duidelijk wat er aan de andere kant gebeurd is en waarom er met rubberen kogels wordt geschoten... zucht...
Ik wilde het net zeggen. Geen flauw idee wat er achter de cameraman gebeurde. En ik ga als cameraman toch echt niet in de vuurline staan en al helemaal niet op dat moment de discussie aan.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #3795 Gepost op: 26 maart 2013, 08:01:03
Ik wilde het net zeggen. Geen flauw idee wat er achter de cameraman gebeurde. En ik ga als cameraman toch echt niet in de vuurline staan en al helemaal niet op dat moment de discussie aan.

was dat journalistiek in dat filmpje.... :o

Gewoon vorderen dat iemand vertrekt, zo niet, afvoeren die hap  998765
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #3796 Gepost op: 26 maart 2013, 13:55:01
I know, de beste stuurlui staan aan wal. En een precieze beschrijving van het voorval ontbreekt. Misschien een gewapende en gezochte klant?
Toch op basis van wat er te zien is in de video en de achtergrond die de filmer schetst op zijn kanaal (tekst bij film) m.i. een zeer merkwaardige aanhouding.
Ik weet niet wat de agent door de porto heeft geroepen, maar de hoeveelheid 'back up' is waanzinnig...

Omaha, NE Police using excessive force


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #3798 Gepost op: 26 maart 2013, 19:47:22
Naked nutter attacks random people and police

Wel eens gehoord dat het lastig is een naakt persoon tegen de grond te werken omdat je hem nergens echt kan vastpakken.... nou ja, bijna nergens  :-X .... Niet bij zijn kleren, bedoel ik! Verdere invulling achterwege laten ivm eventuele jeugdige forumleden, aub!  ;D


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #3799 Gepost op: 26 maart 2013, 19:54:39
Wel eens gehoord dat het lastig is een naakt persoon tegen de grond te werken omdat je hem nergens echt kan vastpakken.... nou ja, bijna nergens  :-X .... Niet bij zijn kleren, bedoel ik! Verdere invulling achterwege laten ivm eventuele jeugdige forumleden, aub!  ;D
Dat, en de eventuele middelen die meneer genomen heeft. In zo'n geval zou een tazer een uitkomst zijn. Overigens wil ik geen discussie over de tazer naar voren halen, die hebben we al lopen!