Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940137 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #210 Gepost op: 12 juni 2010, 10:33:43
Ach, uiteindelijk hebben ze vooral zichzelf me zo'n actie. Je bent sneller thuis als je de instructie opvolgt. Maar het is vergelijkbaar met mensen die anderen niet eerst uit de trein/bus/metro laten stappen. Het duurt daardoor juist langer. Mensen zijn dom...  O0


jegor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #211 Gepost op: 13 juni 2010, 14:16:57


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #212 Gepost op: 13 juni 2010, 16:49:01
Tsja helaas is dit gebeurd in of rond 2003 dus met recht oude koeien -->sloot.... Dat geenstijl er over bericht.... tsja.... zie de meerwaarde niet meer  :-\
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #213 Gepost op: 13 juni 2010, 19:16:25
Tsja helaas is dit gebeurd in of rond 2003 dus met recht oude koeien -->sloot.... Dat geenstijl er over bericht.... tsja.... zie de meerwaarde niet meer  :-\

Frank Buis is zijn archief aan het digitali op Youtube aan het zetten.

Nog een ''mooi'' filmpje
(LET OP, inhoud kan als schokkend worden ervaren)

SUICIDE BY COP- AMSTERDAM FREDERIKSPLEIN

Camera - Montage & Copyright by Frank Buis - Amsterdam
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #214 Gepost op: 13 juni 2010, 19:30:55
De blonde agente op de voorgrond is ook te zien in de aflevering "Oud West" van de serie Politiewerk. Daar vertelt ze kort wat over hoe het ging.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #215 Gepost op: 13 juni 2010, 20:23:04
Wat is het verhaal/nieuwsbericht bij dat laatste filmpje? Bij "Suicide by cop" dacht ik eerst aan een agent die zelfmoord pleegde, maar als ik de beelden zo zie is iemand neergeschoten de politie?

[Edit]
http://web.at5.nl/politiewerk/
"In Oud West volgt Politiewerk agente Heleen. Heleen was een aantal jaar geleden betrokken bij een schietpartij op het Frederiksplein. Een Duitse man zou zich expres door de politie hebben laten dood schieten. Ze vertelt wat voor impact deze gebeurtenis op haar werk en haar leven heeft gehad."


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #216 Gepost op: 13 juni 2010, 20:25:02
Wat is het verhaal/nieuwsbericht bij dat laatste filmpje? Bij "Suicide by cop" dacht ik eerst aan een agent die zelfmoord pleegde, maar als ik de beelden zo zie is iemand neergeschoten de politie?

[Edit]http://www.at5.nl/tv/politiewerk/aflevering/319
"In Oud West volgt Politiewerk agente Heleen. Heleen was een aantal jaar geleden betrokken bij een schietpartij op het Frederiksplein. Een Duitse man zou zich expres door de politie hebben laten dood schieten. Ze vertelt wat voor impact deze gebeurtenis op haar werk en haar leven heeft gehad."

Suicide by Cop betekent dat je een situatie zo dreigend maakt dat een agent genoodzaakt is te schieten. Dat is dan ook het doel van degene die neergeschoten wordt: vermoord worden door de politie (met voorbedachte rade), oftewel 'Suicide by Cop' :-X
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #217 Gepost op: 13 juni 2010, 20:36:06
Suicide by Cop betekent dat je een situatie zo dreigend maakt dat een agent genoodzaakt is te schieten. Dat is dan ook het doel van degene die neergeschoten wordt: vermoord worden door de politie (met voorbedachte rade), oftewel 'Suicide by Cop' :-X
Duidelijk, ik had er nog nooit van gehoord.
Bizar zeg...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #218 Gepost op: 13 juni 2010, 21:33:40
Het is in Amerika een heel bekend fenomeen en het dreigt zo nu en dan over te waaien. Gelukkig hebben wij er nog niet zo heel veel mee te maken... >:(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #219 Gepost op: 13 juni 2010, 21:37:35
Waarom word er zo vaak geschoten? 2 kogels lijken me voldoende om iemand om het leven te brengen. :-\
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------