Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940379 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1580 Gepost op: 4 november 2011, 08:31:41
gewoon de rest uitschrijven en een pretige dag allemaal.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1581 Gepost op: 4 november 2011, 15:44:38
Had het filmpje eerder gezien en ja ik blijf het vreemd vinden dat hij niks kreeg voor het negeren
stopteken. Hij laat in eerste instantie zien dat hij aan de kant gaat, en op moment dat de agent uitstapt
rijd hij verder waarna hij klem word gereden en gewaarschuwd dat hij moet staan en dan rijd hij weer
weg. Dan zou ik zeggen knippen, scheren en met pek en veren naar buiten sturen. Maar goed dat zijn
mijn gedachten en blijkbaar hadden de heren agenten een ander idee hoe ze deze vriendelijke vriend
het beste konden aanspreken.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1582 Gepost op: 4 november 2011, 16:04:40
Dat is altijd een moeilijk verhaal. Immers op welke grond houd je iemand stil, met de pet van opsporing of die van die toezichthouder.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1583 Gepost op: 4 november 2011, 16:16:22
Tsja, het is een aparte werkwijze. Ook dat iemand wegrijd en dat de agent meteen weer in die deuropening gaat zitten. Mocht hij er vervolgens weer vandoor gaan kukelt de agent op straat met alle mogelijke gevolgen van dien ....

Overigens had ik wel met een aanhouding naar het bureau gegaan in deze casus, stopteken is in het kader van wegenverkeerswet, het wegrijden, opgefokt gedrag etc.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #1584 Gepost op: 4 november 2011, 17:04:28
Tsja, het is een aparte werkwijze. Ook dat iemand wegrijd en dat de agent meteen weer in die deuropening gaat zitten. Mocht hij er vervolgens weer vandoor gaan kukelt de agent op straat met alle mogelijke gevolgen van dien ....

Overigens had ik wel met een aanhouding naar het bureau gegaan in deze casus, stopteken is in het kader van wegenverkeerswet, het wegrijden, opgefokt gedrag etc.
Dat hij direct in de deuropening gaat zitten viel mij inderdaad ook op. Niet echt de meest slimme reactie in zo'n moment.
Maarja, achteraf he..


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1585 Gepost op: 4 november 2011, 17:43:18
Maarja, achteraf he..

Dat heeft niet zo veel met achteraf te maken maar met ingebakken fouten die in sommige korpsen nog steeds worden aangeleerd
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #1586 Gepost op: 4 november 2011, 22:41:31
Deze discussie hebben we een paar maanden geleden toch ook al gehad?


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1587 Gepost op: 4 november 2011, 23:48:20
Jongeman steelt voor honderden dollars aan snoep, ja snoep mensen.
Oke, so be it. Maar wat was hij in godsnaam denkende toen hij die SUV voor zich zag  ;D ;D

http://www.liveleak.com/view?i=6c5_1320423022


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1588 Gepost op: 5 november 2011, 05:02:21
haha geweldig ;D ;D


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #1589 Gepost op: 5 november 2011, 21:08:10
Niet op youtube (dus wel) maar wel een mooi filmpje van een uitpraatprocedure in den haag

Aanhoudingen na schietincident
Met Vriendelijke Groet.....