Mogen hulpverleningsdiensten OGS gebruiken tijdens (afscheids)feestjes en demonstratie's?

Auteur Topic: Mogen hulpverleningsdiensten OGS gebruiken tijdens (afscheids)feestjes en demonstratie's?  (gelezen 78018 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Citaat
* Bakt popcorn.. *
 


 O0 O0
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Als iedereen nou eens normaal reageert met normale woordkeuzes en niet zomaar impulsief op z'n toetsenbord gaat zitten schelden. Scheelt een boel discussies binnen een discussie.  :)


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
@klf grimmenstein markt jij weet ook altijd wel een legale weg te vinden he  0098
Maar juist zonder die legale weg, kan en mag het dan niet?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: VKRC link=msg=1173699 date=1371292691
Kan en mag dit nooit, of is daar nog een ruimte in te verzinnen?
Zo vind ik een Havo diploma "Not done", maar bij een overlijden of pensioen heb ik er weer geen moeite mee.

Die ruimte is er voor ALLE situaties die je kunt bedenken alleen ligt het beslissen of het een toelaatbaar geval is niet bij de HV maar de wegbeheerder...

Citaat van: VKRC link=msg=1173704 date=1371292775
@klf grimmenstein markt jij weet ook altijd wel een legale weg te vinden he  0098
Maar juist zonder die legale weg, kan en mag het dan niet?

Buiten de legale weg kan en mag het strikt genomen nergens voor, niet voor overlijden, niet voor een pensioen en niet voor het KBF. Waarmee ik overigens niet bedoel dat alles altijd maar strikt via de legale weg zou moeten want dan ben ik voor elk evenement waar we heen gaan in overtreding omdat ik voor elk evenement de OGS test op werking en afschakelen tegen onbedoeld gebruik.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
En wat mij betreft dus hulde aan degene die in dit geval gewoon, al dan niet met off. toestemming, heeft gezegd: zo gaan we het doen.


zwaailamp

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • bijrijder op een gele bus....
Citaat van: HIT link=msg=1173684 date=1371292276
Dus ipv OGS ga jij de buurt al lastigvallen met "er komt OGS aan?".

Mee eens, en op elke werkvloer worden die dingen ook ingezet voor practical joke's:

-de sirene aan als je collega voor de auto langs loopt en niets in de gaten heeft,
-de noodknop op het toilet in het ziekenhuis omdat je collega net koffiepauze heeft,
-de slang nevelen over je collega's uit bij een oefening tijdens een warme dag.

Drie dingen die ik zelf heb meegemaakt en zelf ook wel eens schuldig heb gemaakt aan het eerste.

Je bent het er mee eens, maar doet het zelf ook?? Klinkt een beetje bi-polair.....
Als je een beetje proffesioneel ingesteld bent weet je wat wel kan, en wat niet.
Maar hoe leg ik iemand uit dat wanneer ik met een gele bus de regio uit ben en op de terugweg naar mijn eigen gebied, ik niet met OGS langs een file mag rijden om zo de regiodekking sneller te kunnen waarborgen, maar als er een fuif ergens is, ik met toeters en bellen door de wijk kan komen aanzetten? Dat is toch niet uit te leggen??


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Citaat van: 7131 link=msg=1173683 date=1371292133
Jammer dat je weggaat. Komt toch niet door mij hoop ik ?
Heb je het nu echt nog niet door of doe je alsof? Het laatste, hoop ik.... :-\ Lees anders jouw laatste reactie even door.
Citaat
En nog niemand die dat joch feliciteert met het behalen van zijn diploma.
ik ken de beste knul verder niet, net zoals die duizenden anderen die geslaagd zijn. Die feliciteer je ook niet... Beetje krom om alleen hem te feliciteren omdat ie op YouTube staat...
Citaat
Vriend: gefeliciteerd, en let maar niet op die zuurpruimen. Die hebben dit moeten ontberen toen ze waren geslaagd.
Ja, hou geen rekening met anderen en lap de regels en voorschriften maar aan je laars. Als je maar lol hebt, daar gaat het om .........


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Citaat van: VKRC link=msg=1173699 date=1371292691
Maar...en dan richt ik me even op DvdW, maar ook op de andere welke stellen dat dit niet moet kunnen:

Kan en mag dit nooit, of is daar nog een ruimte in te verzinnen?
Zo vind ik een Havo diploma "Not done", maar bij een overlijden of pensioen heb ik er weer geen moeite mee.
Overlijden of pensioen is in mijn ogen wat anders. Dan heb je het over een persoon die zich jaren lang heeft ingezet voor de publieke zaak. Hier gaat het over een Havo diploma... kom op, er zijn per jaar duizenden die zo'n papiertje krijgen.... En heeft het totaal niets met de brandweer te maken. Hierin ligt voor mij het verschil.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
DvdW, kijk....dat is al minder hard  O0
Denk zelf dat idd een Havo diploma een te laag doel is....dan ga je inderdaad naar de situatie dat er "altijd" wel wat te verzinnen is.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Citaat van: VKRC link=msg=1173716 date=1371293276
DvdW, kijk....dat is al minder hard  O0
Denk zelf dat idd een Havo diploma een te laag doel is....dan ga je inderdaad naar de situatie dat er "altijd" wel wat te verzinnen is.
En zo verschillen we allemaal niet zoveel als we in eerste instantie denken  O0