Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750070 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #170 Gepost op: 1 februari 2010, 22:50:51
Luister de is praat niet over de aanbesting van een bus. IK heb het alleen over de aanbesting van de auto. Daar zouden drie merken voor zijn BMW Audi en Mercedes. Gezien het feit dat BMW de meeste Groene labels heeft met de ook nog een redelijke motor zo dat je je werk goed kan doen. Maken zij de meeste kans in mijn ogen. Goed ik ben ook wel een beetje BMW gek.


Ja, en de nieuwe aanbesteding van de schoenen gaat tussen prada, gucci en versace.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #171 Gepost op: 2 februari 2010, 17:24:39
Ja, en de nieuwe aanbesteding van de schoenen gaat tussen prada, gucci en versace.

Nu kunnen we dit soort reactie's neer gaan zetten ... Echter zijn bovenstaande dingen aangegeven door / in de ViceVersa én door mensen die wat dicht bij het vuur zitten .....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #172 Gepost op: 3 februari 2010, 02:24:56
Sinds de overgang van KLPD DL naar vtsPN heet dat blad 'Voorzien'. Ik ken het artikel, maar daar kan totaal geen recht aan ontleent worden nog. Dus ik wil eerst andere bronnen zien voordat we conclusies gaan trekken. En als mensen dan gaan roepen dat er alleen tussen audi merc en bmw gekozen gaat worden, dan verwijs ik dat met alle liefde naar het land der fabelen. En dat weet jij ook Jerommke.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #173 Gepost op: 3 februari 2010, 06:41:34
Sinds de overgang van KLPD DL naar vtsPN heet dat blad 'Voorzien'. Ik ken het artikel, maar daar kan totaal geen recht aan ontleent worden nog. Dus ik wil eerst andere bronnen zien voordat we conclusies gaan trekken. En als mensen dan gaan roepen dat er alleen tussen audi merc en bmw gekozen gaat worden, dan verwijs ik dat met alle liefde naar het land der fabelen. En dat weet jij ook Jerommke.

Patrick,

Ik denk dat Jerommeke bedoel dat het iets minder sarcarstisch had gemogen...

lol t is jammer dat porsche geen busjes bouwt lol
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #174 Gepost op: 3 februari 2010, 08:03:29
Sinds de overgang van KLPD DL naar vtsPN heet dat blad 'Voorzien'. Ik ken het artikel, maar daar kan totaal geen recht aan ontleent worden nog. Dus ik wil eerst andere bronnen zien voordat we conclusies gaan trekken. En als mensen dan gaan roepen dat er alleen tussen audi merc en bmw gekozen gaat worden, dan verwijs ik dat met alle liefde naar het land der fabelen. En dat weet jij ook Jerommke.

Naast het blad zijn er enkele mensen lid van bepaalde testpanels ... En ook deze mensen hebben internet ....

maar goed, laten we maar weer eens ontopic gaan en wachten op het geen komen gaat
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #175 Gepost op: 3 februari 2010, 13:08:17
Ik heb het al eerder gezegt de wens was om een merk te hebben voor alles. Echter dit is nu niet haalbaar met alle eisen die worden gesteld aan de voertuig. Denk aan de groene labels en de kost prijs.
Het gonst van de geruchten dat het aan BMw en Mercedes aan alles is gelegen om de aan besteding te krijgen. Dus het is nogsteeds geen gelopen wedstrijd.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #176 Gepost op: 3 februari 2010, 14:00:59
Dát ben ik dan weer helemaal met je eens. Al denk ik dat PON ijzersterk staat met hun volledige pallet aan voertuigen + Holland Inbouw + Honac.


Wellicht dat BMW Mini's gaat leveren als klein model auto's  :D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #177 Gepost op: 3 februari 2010, 21:51:07
Dát ben ik dan weer helemaal met je eens. Al denk ik dat PON ijzersterk staat met hun volledige pallet aan voertuigen + Holland Inbouw + Honac.


Wellicht dat BMW Mini's gaat leveren als klein model auto's  :D

Ik zou het niet erg vinden als het volkswagen is en blijft, echter weg met die touran, het heeft geen uitstraling. met 180 is het echt afgelopen om dat nog over het weggedrag nog maar niet te spreken... een passat of golf 6.... ik ben voor...(fluister modus) of een audi a4 avant quattro (fluister modus uit)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #178 Gepost op: 4 februari 2010, 11:55:49
Ik zou het niet erg vinden als het volkswagen is en blijft, echter weg met die touran, het heeft geen uitstraling. met 180 is het echt afgelopen om dat nog over het weggedrag nog maar niet te spreken... een passat of golf 6.... ik ben voor...(fluister modus) of een audi a4 avant quattro (fluister modus uit)

Als ik de verhalen mag geloven is de Touran een drama. Nu kan ik uit eigen ervaring spreken dat de VW Golf plus ook een regelrecht drama is. Totaal geen geschikte wagen voor de noodhulp. Hoor ook echt gigantisch veel gezeur van collega's over de wagen. Over elke auto valt wel wat te klagen en je kan het niet voor iedereen naar wens maken maar zoveel klachten als er nu zijn over het huidige wagenpark heb ik nog niet eerder meegemaakt. Geen Volkswagen voor mij meer het liefst.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #179 Gepost op: 4 februari 2010, 14:10:01
geloof me... ik heb een golf 6 tdi 140 pk gereden... dat is nagenoeg dezelfde diesel als in de touran... wel andere versn. bak.... maar dit gaat als de brandweer.... goede stoelen... genoeg ruimte...

alleen wel een diepere zit... maar ja... t is t een of het ander

aan de andere kant... doe anders maar lekker de nieuwe C klasse... met de C220... dat gaat helemaal goed... 8)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....