Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft

Auteur Topic: Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft  (gelezen 28625 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #60 Gepost op: 18 februari 2007, 23:21:01
Och Ron, wat ben je toch een fijn persoon.

Jammer dat die aspirant agenten op die manier worden neergekalkt door jou... toen jij aspirant was wilde je ook niet op die manier bekeken worden!
Trouwens: geef die gasten een kans om net zo goed als jou te worden (net zo goed als jij denkt dat je bent).

ennehh... dat motto van jou: Vanaf de maan gezien, zijn we allemaal even groot, pas dat ook even toe in je grootheidswaanzin!


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 19 februari 2007, 12:09:01
Och Ron, wat ben je toch een fijn persoon.

Jammer dat die aspirant agenten op die manier worden neergekalkt door jou... toen jij aspirant was wilde je ook niet op die manier bekeken worden!
Trouwens: geef die gasten een kans om net zo goed als jou te worden (net zo goed als jij denkt dat je bent).

ennehh... dat motto van jou: Vanaf de maan gezien, zijn we allemaal even groot, pas dat ook even toe in je grootheidswaanzin!

In mijn tijd werd je met beide benen op de grond gezet. Toen bestond er nog een 9de dienstgroep. Deze stond onderleiding van een groepsbrigadier. Hier kwam je terecht na het jaar op school en werd je een jaar lang 5 dagen in de week aan het "handje"genomen.

Misschien dat het voor jouw, als nieuweling een goede oplossing zou wezen in bewakingsland. Dat blijkt wel uit je behoorlijk eigenwijze manier van antwoorden in een andere topic hier. Daar denk zowel jij als andere "puppy's" dat je daar meer van weet dan iemand die opsporingsambtenaar is en bijna dagelijks hier mee heeft te maken.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #62 Gepost op: 19 februari 2007, 13:06:22
Nee hoor, een forum is ervoor om te discussieren!

Een manier van discussie voeren op een forum wil nog niet zeggen dat er tijdens het werk ook zo wordt gepraat.. teminste: Dat hoop ik niet in jouw geval, en in mijn geval (ik ken mezelf) weet ik ook zeker van niet.

Verder geloof ik best dat er vroeger beter/strakker werd opgeleid, en dat er meer discipline was. Maar we leven nu in 2007 en helaas is dat niet meer zo. Daar kun je wakker van liggen en moeilijk over doen, maar dat kun je ook accepteren. Verder zijn die aspiranten er om van jou te leren, om ze dan neer te schrijven als aspiranten die ook maar wat aansukkelen... het lijkt mij dat jij het dan als een uitdaging ziet ze datgene bij te brengen wat ze missen.

En natuurlijk, ik heb ook nog genoeg te leren, dat ontken ik niet, maar je kunt ook niet verwachten van aspiranten / mensen die net beginnen dat ze dezelfde kennis bezitten als mensen die al jaren het betreffende beroep uitvoeren.


JeanBateau

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 19 februari 2007, 20:52:02
Nee hoor, een forum is ervoor om te discussieren!

Een manier van discussie voeren op een forum wil nog niet zeggen dat er tijdens het werk ook zo wordt gepraat.. teminste: Dat hoop ik niet in jouw geval, en in mijn geval (ik ken mezelf) weet ik ook zeker van niet.

Verder geloof ik best dat er vroeger beter/strakker werd opgeleid, en dat er meer discipline was. Maar we leven nu in 2007 en helaas is dat niet meer zo. Daar kun je wakker van liggen en moeilijk over doen, maar dat kun je ook accepteren. Verder zijn die aspiranten er om van jou te leren, om ze dan neer te schrijven als aspiranten die ook maar wat aansukkelen... het lijkt mij dat jij het dan als een uitdaging ziet ze datgene bij te brengen wat ze missen.

En natuurlijk, ik heb ook nog genoeg te leren, dat ontken ik niet, maar je kunt ook niet verwachten van aspiranten / mensen die net beginnen dat ze dezelfde kennis bezitten als mensen die al jaren het betreffende beroep uitvoeren.

Daarbij komt ook nog dat de "puppy's" soms best verfrissende ingevingen hebben waarvan de seniorenhonden denken van ja zo kan het ook


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #64 Gepost op: 19 februari 2007, 20:54:21
Daarbij komt ook nog dat de "puppy's" soms best verfrissende ingevingen hebben waarvan de seniorenhonden denken van ja zo kan het ook

en zonder puppies zullen de senioren straks niet meer veilig over straat kunnen als ze ze niet met respect behandelen. want waarom zouden de puppies van nu zich later druk maken om de senioren van nu? deden de senioren toch ook niet voor hun?

de jeugd heeft de toekomst of hij t nu wil of niet.. op een dag loopt hij met z'n rollator over straat en als hij dan beroofd wordt en beveiliging kijkt toe dan roept meneer ook van "DOE IETS" in plaats van " bel de politie van jullie horen niet op te treden op de openbare weg"
Politie Aspirant niveau 4


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 19 februari 2007, 23:44:33
Nou mocht tegen die tijd de nood aan de man zijn dan bel ik wel met de politie ipv met bewakers. :)


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #66 Gepost op: 19 februari 2007, 23:54:39
Nou mocht tegen die tijd de nood aan de man zijn dan bel ik wel met de politie ipv met bewakers. :)

dan hoop ik dat die tegen die tijd net als bandweer nu met lange aanrijtijden zit.. en dat beveiliging letterlijk toekijkt :)
Politie Aspirant niveau 4


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 20 februari 2007, 00:09:21
dan hoop ik dat die tegen die tijd net als bandweer nu met lange aanrijtijden zit.. en dat beveiliging letterlijk toekijkt :)

Nou de Amsterdamse brandweer doet er gemiddeld 6 minuten over, dus dat lukt nog wel.


JeanBateau

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 20 februari 2007, 00:29:53
Nou de Amsterdamse brandweer doet er gemiddeld 6 minuten over, dus dat lukt nog wel.

Nou, gelukkig zijn wij zoals iedere burger verplicht te helpen als ons eigen leven niet in gevaar komt dus heeft Ron nog wel een kansje dat we hem met rollator en al komen helpen en dan bewaken we gelijk zijn kunstgebit


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #69 Gepost op: 20 februari 2007, 03:04:37
Iemand koffie!!!!