Samenwerking MAI en LB NRK

Auteur Topic: Samenwerking MAI en LB NRK  (gelezen 10877 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #20 Gepost op: 21 juli 2008, 13:25:56
Weet iemand wat je per uur krijgt bij het MAI??


apje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
  • he jij hier
Reactie #21 Gepost op: 24 augustus 2008, 09:13:52
gister moet onze afdeling samengewerkt met de MAI, was zeer prettig. Vooral om dat ze meer spullen hebben als wij! Hadden op een gegeven moment een onwelwordting ( hyperventilatie, met weg val) dan is het ideaal om dat de verschijnselen richting een hart probleem nijgde, toch maar even de mai bus er bij, en naar de tent gebracht! Gelukkig vile het mee, bleek een combi te zijn van drank en drukte

Ook nog een melding van een SO met nekklachten, was inelkaar gezakt en vertede dat ze vorig jaar een wiples had gehad en dat ze gister even van de wereld was, MAI er op af gestuurd, ook dit viel mee het SO loopt weer als een jonge kieviet
kent u mij dat u mij nog kent zodat u weet wie ik ben?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #22 Gepost op: 24 augustus 2008, 14:36:06
gister moet onze afdeling samengewerkt met de MAI, was zeer prettig. Vooral om dat ze meer spullen hebben als wij! Hadden op een gegeven moment een onwelwordting ( hyperventilatie, met weg val) dan is het ideaal om dat de verschijnselen richting een hart probleem nijgde, toch maar even de mai bus er bij, en naar de tent gebracht! Gelukkig vile het mee, bleek een combi te zijn van drank en drukte

Ook nog een melding van een SO met nekklachten, was inelkaar gezakt en vertede dat ze vorig jaar een wiples had gehad en dat ze gister even van de wereld was, MAI er op af gestuurd, ook dit viel mee het SO loopt weer als een jonge kieviet

Wat voor les?  ;D


apje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
  • he jij hier
Reactie #23 Gepost op: 24 augustus 2008, 22:46:20
dislectie he dan krijg je dat, volgens een collega was ze niet lelijk, dus je weet maar nooit :P
kent u mij dat u mij nog kent zodat u weet wie ik ben?


wilco5379

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • ik ben niet gek ben randstadrail ik onspoor ook
Reactie #24 Gepost op: 28 augustus 2008, 07:03:39
ik heb ruim 10 jaar bij het rodekruis als vrijwilliger diensten gedaan en ben weg gegaan bij de afd waar ik nu na een jaar geen spijt van heb kun je ook als niet rodekruis'er je aan sluiten bij de organisatie en hoe gaat het dan in zijn werk
ehbo'er plv hoofd bhv'er


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #25 Gepost op: 28 augustus 2008, 08:30:37
Citaat
Er zijn 2 mogelijkheden om deel  te nemen aan evenementen van MAI.

1.      Je meldt je aan via onze website als Rode Kruiser. Je dient dan wel toestemming te hebben van de coördinator van de afdeling en doet dan mee in Rode Kruis kleding, bent via de afdeling verzekerd en het geld voor je inzet gaat naar de afdeling. MAI betaald rechtstreeks aan de hulpverlener de reiskosten.

2.      Je wordt MAI vrijwilliger. Je krijgt dan een inschrijfpakket wat je volledig invult en opstuurt met alle bescheiden naar onderstaand postbus nummer. Je komt dan in ons bestand en wij leggen een personeelsdossier aan. Je mag dan niet in Rode Kruis kleding verschijnen, maar draagt een spijkerbroek en krijgt van ons een shirt tijdens de inzet. Het geld voor de inzet komt op je eigen rekening evenals de reiskosten. Je bent dan ook verzekerd via de MAI.


Ik denk dat hierin het antwoord ligt, Wilco....

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #26 Gepost op: 28 augustus 2008, 09:06:34
[quote author=]
1.      Je meldt je aan via onze website als Rode Kruiser. Je dient dan wel toestemming te hebben van de coördinator van de afdeling en doet dan mee in Rode Kruis kleding, bent via de afdeling verzekerd en het geld voor je inzet gaat naar de afdeling. MAI betaald rechtstreeks aan de hulpverlener de reiskosten.
[/quote]

Deze optie is per Lowlands 2008 (deels) vervallen. Je zal absoluut niet meer in Rode Kruiskleding mee mogen doen, maar zal kleding krijgen van MAI.

gr. Michel