Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1846000 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #2790 Gepost op: 11 juni 2011, 13:26:22
Gistermiddag kwam ik in Apeldoorn een opvallende VW Polo tegen met 1 blauwe pit links voor op het dak en een transparante pit (amber) rechts achter op het dak. Motorkap tekst leek van een afstand op het KLPD. Iemand een foto?


Rikkertje

  • Manschap A - student Veiligheidskunde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • Brandweer - HBO Integrale Veiligheidskunde
Reactie #2791 Gepost op: 11 juni 2011, 13:46:58
Gistermiddag kwam ik in Apeldoorn een opvallende VW Polo tegen met 1 blauwe pit links voor op het dak en een transparante pit (amber) rechts achter op het dak. Motorkap tekst leek van een afstand op het KLPD. Iemand een foto?

Die opvallende VW Polo zie ik hier nu ook vaak rijden. Betreft volgens mij wel gewoon regiopolitie Noord- en Oost Gelderland, en niet het KLPD. Zal binnenkort proberen een foto te maken.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2792 Gepost op: 11 juni 2011, 14:30:34
Als die transparante pit een gele pit was geweest was het inderdaad een wijkauto van Apeldoorn.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #2793 Gepost op: 11 juni 2011, 19:27:53




Weet iemand misschien iets meer van dit voertuig ?
Van welke regio en welk roepnummer deze had ?
Hij stond in Hapert (Brabant Zuid-Oost) het lijkt me dat er een nieuw kenteken opgezet is


Ruben Klein Woolthuis

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #2794 Gepost op: 11 juni 2011, 19:28:41
Oke dan, Thanks voor de info ;)

hier nog even een filmpje ter verduidelijking

Spoed Ambulance wacht voor trein

spreek je

Ruben


GLD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #2795 Gepost op: 11 juni 2011, 19:39:40
Gistermiddag kwam ik in Apeldoorn een opvallende VW Polo tegen met 1 blauwe pit links voor op het dak en een transparante pit (amber) rechts achter op het dak. Motorkap tekst leek van een afstand op het KLPD. Iemand een foto?

Volgens mij zijn dit de nieuwe auto's van de wijkagenten. Hiervoor reden ze in een Opel Meriva. De Opels in NO-G worden vervangen door VW's. Daarom worden de Meriva's vervangen door Polo's en de Vectra's stationcar van de OvD-P's zijn sinds kort vervangen door Golf - Plus.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2796 Gepost op: 11 juni 2011, 19:56:59
Volgens mij zijn dit de nieuwe auto's van de wijkagenten. Hiervoor reden ze in een Opel Meriva. De Opels in NO-G worden vervangen door VW's. Daarom worden de Meriva's vervangen door Polo's en de Vectra's stationcar van de OvD-P's zijn sinds kort vervangen door Golf - Plus.

Negatief, die hebben maar 1 pit. ik denk dat hij een oudere polo bedoeld, die hebben 2 pitten. linksvoor blauw. rechts achter geel.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #2797 Gepost op: 11 juni 2011, 19:57:21
Die opvallende VW Polo zie ik hier nu ook vaak rijden. Betreft volgens mij wel gewoon regiopolitie Noord- en Oost Gelderland, en niet het KLPD. Zal binnenkort proberen een foto te maken.

Is goed mogelijk hoor! De motorkap was aardig gevuld met letters dus dacht daarom aan Korps Landelijke Politiediensten.
Foto is natuurlijk altijd welkom.
Vind die 2 pitten wel netjes staan, beter dan 1 pit in het midden met blauw/amber.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2798 Gepost op: 11 juni 2011, 20:04:09


Is het nou zo'n 1tje?



Of zo'n 1tje?


Voertuigen zijn beide van wijkteams Apeldoorn.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #2799 Gepost op: 11 juni 2011, 20:06:43
Negatief, die hebben maar 1 pit. ik denk dat hij een oudere polo bedoeld, die hebben 2 pitten. linksvoor blauw. rechts achter geel.

Als ik het goed gezien heb betrof het een nieuw type Polo met 2 LED pitten op het dak.
Zelfde type lampen als op de Volvo's van RR zitten volgens mij.