Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1846048 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2870 Gepost op: 7 juli 2011, 11:03:23
Gisteren in Cuijk (Noord-Brabant) een 'autoambulance/oprijwagen' met daarop een Volkswagen Golf uit Rotterdam-Rijnmond zien rijden. Het bedrijf is gevestigd in Cuijk (en doen oa berging, IM), maar de Golf lijkt me daar niet thuis te horen... Golf zag er op het eerste gezicht ook niet beschadigd uit..
Senior GGP / Oost-Brabant


kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #2871 Gepost op: 7 juli 2011, 11:38:30
Gisteren in Cuijk (Noord-Brabant) een 'autoambulance/oprijwagen' met daarop een Volkswagen Golf uit Rotterdam-Rijnmond zien rijden. Het bedrijf is gevestigd in Cuijk (en doen oa berging, IM), maar de Golf lijkt me daar niet thuis te horen... Golf zag er op het eerste gezicht ook niet beschadigd uit..

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=3903.1100 voldoet aan jou beschrijving, is een auto voor de filmopnames van new kids  O0


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2872 Gepost op: 7 juli 2011, 19:25:20
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=3903.1100 voldoet aan jou beschrijving, is een auto voor de filmopnames van new kids  O0

Had de foto gezien ja! Maar dit was niet de betreffende golf, het was eenzelfde voertuig als op de foto hieronder. Misschien was het net een iets ouder model, dat weet ik niet meer. Lichtbalk was hetzelfde.



Soort voertuig: Wijksurveillance
Merk voertuig: Volkswagen Golf
Wagenparknummer: -
District: Feyenoord - Ridderster
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden:
Senior GGP / Oost-Brabant


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #2873 Gepost op: 9 juli 2011, 14:40:20
Misschien een nieuwe aanwinst voor de verkeerspolitie Rotterdam-Rijmond ^-^

Nee wij hebben geen tourans in het wagenpark.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2874 Gepost op: 9 juli 2011, 17:09:25
Lichtbalk was hetzelfde.
Welke lichtbalk heb je het over? Want ik ken geen enkele Golf 4 met een Whelen LFL, en ook geen Golf 6 met een oude Whelen Edge  ???
Edit: Golf 5 met een whelen LFL kan eventueel heel goed, maar golf 5 met een Whelen Edge dan weer niet..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2875 Gepost op: 9 juli 2011, 17:17:02
Kan natuurlijk een auto van Rotterdam Rijnmond zijn met bijvoorbeeld een motorisch defect of gewoon een voertuig wat gebruikt wordt bij film-opnamen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2876 Gepost op: 9 juli 2011, 18:00:49
Welke lichtbalk heb je het over? Want ik ken geen enkele Golf 4 met een Whelen LFL, en ook geen Golf 6 met een oude Whelen Edge  ???
Edit: Golf 5 met een whelen LFL kan eventueel heel goed, maar golf 5 met een Whelen Edge dan weer niet..
Op 112groningen zie je op foto 1 en foto 7 duidelijk nieuwe Golfjes met een oude Edge.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2877 Gepost op: 9 juli 2011, 21:59:06
Op 112groningen zie je op foto 1 en foto 7 duidelijk nieuwe Golfjes met een oude Edge.
Dat is dan voor het eerst dat ik een Golf 6 zie met een oude Edge, best apart. :o
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2878 Gepost op: 9 juli 2011, 22:23:53
Wie weet waar dit voertuig vandaan komt? Welke dienst of welke politieregio? Waarschijnlijk een busje tbv speurhonden. Opvallend zijn de blauwe halogeen flitsers in de grill en de zelfgemaakte imperial op het dak.

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #2879 Gepost op: 10 juli 2011, 11:02:58
Wie weet waar dit voertuig vandaan komt? Welke dienst of welke politieregio? Waarschijnlijk een busje tbv speurhonden. Opvallend zijn de blauwe halogeen flitsers in de grill en de zelfgemaakte imperial op het dak.



Lijkt er een van het KLPD en idd met honden.
1:87 modelletjes: