Agent verlamd geraakt bij het voorkomen van suïcide - Driebergen 25-01-2009

Auteur Topic: Agent verlamd geraakt bij het voorkomen van suïcide - Driebergen 25-01-2009  (gelezen 22461 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
weet jij meer gerard ? Laat me effe weten, anders via de pb ?
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Bizar verhaal :-\

Sterkte aan de agent, betrokken collega's en familie.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Het laatste nieuws wat ik van de spopo heb gehoord is dat de agent in zijn nek/hals was gestoken. Hij ligt nog zwaar gewond in het ziekenhuis. :-\

Sterkte voor de agent, familie en betrokken collega's.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


Dreamquest

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Tis een trieste gebeurtenis, ik hoop dat hij de nacht goed door komt.

Sterke voor de Familie en de Collega's


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.ad.nl/binnenland/2947731/Toestand_gewonde_agent_nog_steeds_kritiek.html

maandag 26 januari 2009
Toestand gewonde agent nog steeds kritiek
UTRECHT - De toestand van de agent die zondagmiddag op het station Driebergen-Zeist gewond raakte is nog steeds kritiek. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.

De agent raakte gewond toen hij een man probeerde te weerhouden om zich voor een trein te werpen. De verwarde man viel vervolgens de agent aan, hoogstwaarschijnlijk met een mes. De politie kon de verdachte snel aanhouden. Hij zat op een bankje in de buurt.
De politieman is geopereerd in het Universitair Medisch Centrum (UMC) in Utrecht.

Voor de collega's van de agent is een bijeenkomst georganiseerd. ,,Bij dit soort incidenten zijn er altijd heel veel vragen. We kunnen die helaas nog niet beantwoorden'', aldus de zegsman.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Toestand gewonde agent onveranderd  :(

dinsdag 27 januari 2009 - AD.nl

UTRECHT - In de gezondheidstoestand van de 47-jarige agent die zondag op het station Driebergen-Zeist gewond raakte is niets veranderd.
Een politiewoordvoerder heeft dinsdagochtend gezegd dat de toestand van zijn collega nog steeds stabiel maar kritiek is. De agent raakte zondagmiddag gewond toen hij een man aansprak waarvan vermoed werd dat hij zich voor de trein wilde gooien.

De verwarde man, 28 jaar en afkomstig uit Driebergen, duwde de agent plots omver en viel hem aan met een mes. De agent werd zwaargewond naar het UMC Utrecht gebracht.

De politie kon de verdachte snel aanhouden. Hij zat op een bankje in de buurt. Hij wordt nog steeds verhoord.
Samen sterk in de hulpverlening!


Twentsgeluk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,987
Gewonde agent Driebergen is verlamd

UTRECHT - De agent die zondagmiddag op het station Driebergen-Zeist werd neergestoken door een verwarde man is gedeeltelijk verlamd geraakt. Hij kan armen en benen niet bewegen, zo meldde een politiewoordvoerder woensdag.
De agent raakte gewond toen hij een man probeerde te weerhouden zich voor een trein te werpen. De verwarde man viel de agent aan met een mes. De politie kon de verdachte snel aanhouden. Hij zat op een bankje in de buurt.

Of de agent ooit weer kan lopen en werken, is nog niet duidelijk. De verdachte is woensdag voorgeleid.

www.nu.nl


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
tja... las het ook... zeer triest....

sterkte voor de collega en collega's van ZaWa
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


pelagiapeil

  • Gast
Vanavond op het nieuws gehoord dat de agent verlamd zal blijven  :'(
ik wens hem en zijn gezin heel veel sterkte toe.


Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
tja... las het ook... zeer triest....

sterkte voor de collega en collega's van ZaWa
ZaWa??????