Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 58914 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #10 Gepost op: 27 juli 2009, 11:17:08
Ook dat valt buiten mijn kennisgebied. Misschien is er iemand anders die de andere besturingssystemen dan Windows Mobile op kan pakken?  :-\
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #11 Gepost op: 1 augustus 2009, 11:51:48
Inmiddels heb ik een nieuwe versie klaar, versie 0.2 welke te downloaden is van mijn site: http://www.weidema.eu/page/p2000/nl

Belangrijkste wijzigingen:
- Instellingen scherm toegevoegd, mogelijkheid tot vastleggen van voorkeuren. Voorkeuren worden opgeslagen in het register;
- Weergave niet meer aan te passen vanuit hoofdscherm, regio en discipline aan te passen via instellingenscherm;
- Auto-update toegevoegd, frequentie is in te stellen van 1 to 10 minuten;
- Mogelijkheid om toestel te laten trillen (indien dit wordt ondersteund door het toestel) bij nieuwe meldingen;
- Nieuw snelkoppeling-icoontje toegevoegd;

That's it, ik ben benieuwd naar de feedback!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #12 Gepost op: 1 augustus 2009, 13:18:49
Dus hij werkt ook niet op de LG Arena?? :( Jammer :'(


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #13 Gepost op: 1 augustus 2009, 13:58:24
Dus hij werkt ook niet op de LG Arena?? :( Jammer :'(

De applicatie werkt alleen op Windows Mobile, volgens mij zit dat besturingssysteem niet op de LG...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #14 Gepost op: 1 augustus 2009, 14:00:48
Heb hem geïnstalleerd en moet zeggen dat het al een zeer grote verbetering is ten opzichte van de vorige versie O0
Alles lijkt hier goed te werken, trillen doet ie ook bij een nieuwe melding en de auto refresh doet ook goed zijn werk :)

Enigste wat ik mij nu nog kan bedenken is dat je meerdere regio's kan selecteren (twee is genoeg denk ik), en naast het trillen een geluidje bij een nieuwe melding.

En hoe zit dat eigenlijk met de LifeLiners? Zitten die standaard in alle regio's erbij, of .... ? De Lifeliners erbij zou namelijk ook wel een goede aanvulling zijn!


Maar verder ziet het er echt strak uit!  8)


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #15 Gepost op: 1 augustus 2009, 14:19:00
Meerdere regio's selecteren zal ik gaan bekijken als mogelijkheid.

Voor wat betreft de lifeliners, ik ben volledig afhankelijk van de feeds van alarmeringen.nl. Ik heb de lifeliners nog niet voorbij zien komen in een regio, misschien dat die alleen in 'alle regios' zitten? Ik zal het eens in de gaten houden. Als iemand anders nog een feed heeft voor de lifeliners dan hoor ik het graag!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Bart S

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 10 augustus 2009, 21:46:18
Eerste indruk op een HTC P4350 (Herald) is dat het ook goed werkt! Hij trilt bij een nieuwe melding en de refresh doet het ook. Ga zo door!

edit: ik kom toch een klein dingetje tegen, maar ik weet niet of dat aan het programma ligt of aan de feed waarvan je afhankelijk bent. Ik krijg namelijk alleen meldingen in beeld als ik bij de regio voor 'All' kies. Als ik een losse regio selecteer blijft het beeld leeg en komen er geen nieuwe meldingen (terwijl die echt wel verstuurd zijn ;))


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #17 Gepost op: 10 augustus 2009, 23:02:23
Inmiddels een nieuwe versie, met enkele probleempjes opgelost:

Versie 0.3:
- Instellingenscherm uitgebreid, tabbladen toegevoegd;
- Voorbereidingen getroffen voor selectie meerdere regio's;
- Voorbereidingen getroffen voor afspelen geluid bij nieuw P2000 bericht;
- Mogelijkheid tot geven van melding in het scherm bij nieuw P2000 bericht;
- Controle of nieuwste versie wordt gebruikt (kan worden uitgeschakeld);
- Wait cursor toegevoegd, zodat zichtbaar is wanneer de applicatie bezig is.

Dat is het voor nu; Ik zit nog na te denken over hoe ik meerdere selecties weer ga geven, hoe ik het geluidje af ga spelen en wat ik met de Lifeliners moet doen aangezien die niet in een feed vanaf alarmeringen worden aangeboden.

Ik hoor het trouwens graag als iemand het op zijn/haar toestel draaiend heeft. Tot nog toe is mij alleen bekend dat hij werkt op de HTC Touch Pro en de HTC Herald.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Bart S

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 11 augustus 2009, 12:08:42
Geinstalleerd.... ik laat het z.s.m. weten...

edit: trillen uitgezet en 'message' aangezet. Werkt!! Telefoon (HTC Herald) staat gewoon in het 'Today' scherm en bij een nieuwe melding hoor je een geluidje en verschijnt de melding onder in beeld. Klasse!!


PA2RA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #19 Gepost op: 12 augustus 2009, 15:53:24
Ik heb versie 3.0 geinstalleerd, maar ik kan maar een regio selecteren. Regio 2 en 3 zijn 'grijs'... ?

En volgens mij is er een probleem met de rss feeds van alarmeringen.nl. Want met andere RSS-readers krijg ik geen meldingen binnen als ik bijv. Twente kies. Alleen als ik 'all' kies...

Is de beheerder van Alarmeringen.nl soms met vakantie :-)