Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 58923 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #50 Gepost op: 31 augustus 2009, 10:16:59
Voorlasnog wel :) Maar het is even afwachten wanneer er weer een nieuwe update is. Dan kan ik het reproduceren.
Ik denk dat het wel verholpen is, ik had een stukje code verplaatst naar een ander 'event' van het formulier. Daardoor bleef hij in die loop hangen... Wederom bedankt voor de feedback!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


H_H

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 31 augustus 2009, 10:25:57
Kan iemand mij vertellen hoe ik die applicatie moet installeren? Ik heb de inhoud van de ZIP op mijn geheugenkaart gezet. Naast de XML heb ik alleen ~1-bestanden. Klopt dit?


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #52 Gepost op: 31 augustus 2009, 10:28:46
Als je een Windows Mobile toestel heb met TouchScreen (dat is een voorwaarde) moet je het .CAB bestand op je toestel zetten en niet uitpakken. Het .CAB bestand is namelijk een installatiebestand. Je hoeft het .CAB bestand enkel aan te klikken op je toestel waarna het automatisch gaat installeren. That's it!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #53 Gepost op: 31 augustus 2009, 16:33:56
Bah, dat zat even flink tegen zeg. Probleem zat hem in het ophalen van rss feeds die leeg bleken te zijn omdat de betreffende discipline geen P2000 ondersteund zoals politie Friesland. De applicatie bleef daardoor hangen op de betreffende RSS-feed. Gelukkig heb ik een oplossing gevonden, maar het heeft even geduurd. Hopelijk zijn nu de problemen in deze nieuwe versie verholpen en kan iedereen het programma weer installeren op zijn/haar telefoon.

Klik hier voor een link naar de site om de nieuwe versie te downloaden
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #54 Gepost op: 31 augustus 2009, 19:37:57
Helaas, om de een of andere reden wil ook deze laatste nieuwe versie niet werken op mijn toestel. Heb inmiddels 0.51 terug gezet, en deze werkt dus wel. Ik kan nog proberen om .net2.0 ipv .net3.5 er op te zetten...


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #55 Gepost op: 31 augustus 2009, 20:37:15
Dat zou je inderdaad kunnen proberen. Verschil met versie 0.6 en 0.5 verschillen in het feit van het gebruik van de webbrowser, de dataset en de dataview component. Mogelijk zit hier een verschil in, maar daar ben ik me niet van bewust... Ben benieuwd!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #56 Gepost op: 31 augustus 2009, 22:53:19
Spijtig genoeg krijg ik het niet werkend  :'(
Jammer, want de nieuwe versie ziet er toch veelbelovend uit.
Misschien iemand meer met dit probleem (en eventueel een oplossing)?


Hathi

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #57 Gepost op: 31 augustus 2009, 23:13:49
Ik krijg hem ook niet aan het draaien... HTC Touch Pro2... alleen een wit scherm... :'(
MES Medische en EHBO Stam


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #58 Gepost op: 1 september 2009, 10:36:35
Ik krijg hem ook niet aan het draaien... HTC Touch Pro2... alleen een wit scherm... :'(

Een volledig wit scherm, je krijgt niet de 2 menu opties onderin het scherm te zien? Zo ja, Options > refresh zorgt er ook niet voor dat je meldingen te zien krijgt? Zo nee, stuur me even een PM of mail, dan gaan we even uitzoeken waar het aan ligt. Heb van anderen met een TP2 al gehoord dat het wel werkt dus aan het toestel ligt het niet... .Net Framework 2.0 trouwens al geinstalleerd?

Spijtig genoeg krijg ik het niet werkend  :'(
Jammer, want de nieuwe versie ziet er toch veelbelovend uit.
Misschien iemand meer met dit probleem (en eventueel een oplossing)?



Stuur me even een PM of mail
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Hathi

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #59 Gepost op: 1 september 2009, 12:13:01
Sorry, ik was te vroeg begonnen met huilen 8)

Hij doet het inderdaad, na "refresh"!

Is het mogelijk om op WM dit programma op de achtergrond te laten draaien? Ik krijg nu alleen de meldingen binnen als ik het programma heb opgestart. Ik heb hem op "auto refresh" staan, 1 min...
MES Medische en EHBO Stam