MMT personeel onderweg naar een incident met particulier vervoer

Auteur Topic: MMT personeel onderweg naar een incident met particulier vervoer  (gelezen 30213 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Omdat er de laatste tijd nogal wat beelden voorbij komen van MMT personeel onderweg naar een incident, op een andere wijze dan gebruikelijk maar even een apart topic van gemaakt





Foto: Wessel Kok 112actueel.nl
 :-X :-X




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2010, 18:52:41
Nood breekt wet.  O0


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2010, 18:53:47
Nood breekt wet.  O0

Eigen veiligheid punt 1  ::)


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2010, 18:54:13
Nood breekt wet.  O0
Klopt, lijkt me ook gelijk einde discussie? O0


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2010, 18:55:39
Menig motoragent is geboren met een motor tussen de benen.. Ze rijden beter menig ander motorrijden dus ik zie er geen probleem in?
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2010, 18:58:01
Het gaat waarschijnlijk ook wel om een grote afstand, en er zal vast enorm hard gereden worden op dat stuk  ::) ::)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2010, 18:59:40
Het gaat waarschijnlijk ook wel om een grote afstand, en er zal vast enorm hard gereden worden op dat stuk  ::) ::)

Ik vind je reacties meestal vrij vaag en nietszeggend, dus ik vraag het toch maar even: is dit sarcastisch of niet?


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #7 Gepost op: 16 oktober 2010, 19:01:16
Menig motoragent is geboren met een motor tussen de benen.. Ze rijden beter menig ander motorrijden dus ik zie er geen probleem in?

Geloof ik op je woord, maar er geld nog steeds eigen veiligheid eerst. Vergeet niet het juridische getouwtrek als de beide heren onverhoopt toch ten val komen.

Zit er in de heli, danwel MMT bus niet ook een helm, zoals ook de ambulancebemanning vaak draagt bij grote inzetten? Dat had al iets geweest.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #8 Gepost op: 16 oktober 2010, 19:01:56
Eigen veiligheid punt 1  ::)

Ze rijden geen 200+ aan de wangen van de MMT-er te zien. ;)  Houdt zich vast aan de schouders (niet om middel van agent?!  0098)

En het zal een korte afstand zijn geweest. En die MMT-er zal niet voor niets ter plaatse zijn, klaarblijkelijk is ie niet afgemeld dus zal z'n komst wel behoorlijk gewenst zijn.

Daarbij: beide heren hebben in hun automatisme al om hun eigen veiligheid gedacht, dus beide heren achtten de situatie op deze manier veilig. En ik ook, al oordeel ik n.a.v. een plaatje.

Sowieso 100 punten, als je roeit met de riemen die je hebt, op zulke momenten.  ^-^


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #9 Gepost op: 16 oktober 2010, 19:20:45
Ik had van iemand die zelf op de ambulance werkt en hierdoor met ernstig hersenletsel te maken krijgt bij patiënten een andere reactie verwacht  :)