lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 14934 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

webster

  • Gast
Gepost op: 30 augustus 2004, 16:45:02
weet niet zeker of dit wel de juiste categorie is....

maar las zojuist weer een stukje over het weren van lonsdale kleding door scholen op nu.nl ....

is dit nu eigenlijk wel haalbaar?
ik bedoel: een trui is een trui, en iemand nu een plakkertje meegeven en in een hokje duwen omdat het een bepaald merk is.....

louis




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2004, 17:04:29
ik denk niet dat dit de juiste categorie is,en het hoort eigenlijk helemaal niet op het hulpverleningsforum.Maar mocht er iemand een antwoord hebben,ik laat em even open ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2004, 17:23:34
Bijna iedereen weet wel dat die truien ergens voor staan,,,,en als je dan zo'n trui koopt en aantrekt weet jer waarom je dat doet, als ze dan verboden worden moet je er neit te moeilijk over doen, je weet vantevoren dat andere mensen het niet leuk vinden...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2004, 17:23:35
Juridisch gezien is dit geen probleem volgens mij. Anders dan bijvoorbeeld een verbod op hoofddoekjes, zal het verbieden van lonsdales niet vlug aangemerkt worden als discriminerend dus dan kan het gewoon.


webster

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 30 augustus 2004, 18:22:07
@jvo: ik ben een tikkie te oud voor de onzin als witte veters in mijn schoenen of een boodschap uitdragen door het aantrekken van een bepaalde trui (althans dat vind ik... maarjah, ik ben ook maar een "broekie" van 27   ;D )

@marc: vroeg het me gewoon af...

@peter: kneiter maar dicht dan hoor =)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #5 Gepost op: 30 augustus 2004, 18:36:36
En ik zou niet weten waar het over gaat,ik ken het niet!!
  Ta


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 30 augustus 2004, 19:10:39
@jvo: ik ben een tikkie te oud voor de onzin als witte veters in mijn schoenen of een boodschap uitdragen door het aantrekken van een bepaalde trui (althans dat vind ik... maarjah, ik ben ook maar een "broekie" van 27   ;D )

@marc: vroeg het me gewoon af...

@peter: kneiter maar dicht dan hoor =)

ach er komen nog best veel reacties op,dus laten we em even doorgaan ;)


webster

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 30 augustus 2004, 20:26:58
@Peter: ok =)

@Annemiek: er stond vandaag een stukje op nu.nl waarin weer eens geschreven werdt dat een bepaalde school kleding van het merk lonsdale verbood....

http://www.nu.nl/news.jsp?n=389703&c=12


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #8 Gepost op: 1 september 2004, 22:14:13
Ja,ik heb inmiddels begrepen dat het een merk is!
  Ta


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #9 Gepost op: 4 september 2004, 18:09:34
Als je een trui van de zijkant bekijkt schijn je NSDAP te kunnen zien. Hoe ver kun je het zoeken ??? ??? :-X ???

Als je het cocacola logo in spiegelbeeld houdt staat er in het Arabisch iets over Allah. Ook maar verbieden??

Ik heb zelfs wel eens meegemaakt op mijn middelbare school dat te korte broeken verboden waren tijdens de hittegolf.

Als iemand met een lonsdale trui naar school wil? Prima. Iemand met een hoofddoek naar school? Prima.

Wat dat betreft kun je overal wel iets achter zoeken en verbieden  >:(

Beetje respect voor elkaar. Maar dat is erg veel gevraagd.