Journalist volgt medewerkers van marechaussee die te hard rijden

Auteur Topic: Journalist volgt medewerkers van marechaussee die te hard rijden  (gelezen 27849 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Ja, en ik neem aan dat de de journalist ook gaan vervolgen voor artikel 5, een snelheidsovertreding??

Marechaussee betrapt op hardrijden in Drenthe




CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1 Gepost op: 15 april 2011, 21:10:43
Zucht.... :'(


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #2 Gepost op: 15 april 2011, 21:12:13
Hij had de film ook niet openbaar hoeven te maken want hij hoeft natuurlijk niet mee te werken aan zijn eigen vervolging.

(degene die de KMar filmde reed zelf ook zo snel volgens mij ... waarschijnlijk zonder aanvullende rijopleiding 998765)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #3 Gepost op: 15 april 2011, 21:13:58
Ik vraag me af waar toch die lust vandaan komt bij sommigen om handhavers in een verkeerd daglicht te stellen. Jaloezie?  ::)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #4 Gepost op: 15 april 2011, 21:27:24
Ik heb het gehad tijdens mijn voorgezette rijopl voor de motor bij de KMar. Waren ook met z'n 3en aan het rijden op voor sommige zeer hoge snelheid. De snelheid lag ver boven het landelijk gemiddelde 998765. Na een tijdje zei m'n instructeur ook kijk maar eens goed achter je en let op de BMW achter ons. Deze ging ook meerijden met ons.

Toen we stopte kwam hij naast osn staan en vroeg waar wij meebezig waren. Dat het onverantwoord was om ver boven de 150km/u te rijden. De bestuurder in dit geval uitgelegd dat we bezig waren met een voorgezette rijopl. De man kon het nog steeds niet geloven of wilde het niet geloven. Hij zou een klacht gaan indienen over ons gevaarlijk rijgedrag. Hij wilde onze namen ook hebben.

De man heeft volgens mij nooit een off klacht ingediend want we hebben nooit iets te horen gekregen van de legerleiding.

Maar het enige waar hij gelijk in had was het idd soms heeeeeeeel hard ging. >:D


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #5 Gepost op: 15 april 2011, 21:29:37
Uiteraard aan de man ook verteld dat wij ook hadden gezien hou hard hij achter ons aanreed en dat dit een invorderingswaardige snelheid was. Sterker nog op sommige punten hadden we ook zijn vtg inbeslag kunnen nemen omdat op een overschrijding van 100% zaten.

En toen werd het stil aan de overkant.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 15 april 2011, 21:41:30
Heeft die 'journalist' dan helemaal niks te doen?
Ik word zo moe van die lui die alles filmen als het om snelheid gaat en daarbij zelf ook dikke overtredingen maken.
Zucht.... :'(


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #7 Gepost op: 15 april 2011, 21:48:00
Hij wilde onze namen ook hebben.


je hebt toch wel je legitimatie laten zien he? ;D ;)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #8 Gepost op: 15 april 2011, 21:51:18
je hebt toch wel je legitimatie laten zien he? ;D ;)

Tuuuuuuuuuuuuurlijk staat toch dat het verplicht is in de AI :P

Op youtube staat ook nog zo'n soort filmpje van drie dienders op de motor die ruim 160km/u rijden.
weet alleen niet hoe ik dat ervan moet halen en op het forum moet plaatsen 98uiye


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #9 Gepost op: 15 april 2011, 22:09:25
Hierbij het filmpje wat ik bedoelde. Hier zie je 3 motoragenten iets wat boven het landelijk gemiddelde rijden

Politie rijd veel te hard met veel te weinig afstand op de A58

USER:Jermen01

met dank aan sylvester1986 voor de tip hoe te plaatsen.