Plaats hier foto's van DAF voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van DAF voertuigen  (gelezen 356389 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #380 Gepost op: 6 november 2005, 16:57:02
Die oude Nerefco-DAF AS is niet door SFS b.v. gekocht, maar door de GB verkocht aan een mij onbekend bedrijf.

Enne Rick... die wit gespoten DAF die jij bedoelt is de BB-03-HG, de oude van Groot-Ammers, die eerst naar RISC is gegaan en toen naar Cytec.

Adios!!!!

ik schreef er toch ook bij dat ik het niet geheel zeker wist maar ik zal even navragen waar voertuig heen is gegaan
er zijn een aantal voertuigen ook via sfs naar andere gegaan veel naar buitenland en Hans Brewen van FTN heeft er ook een paar opgekocht
nou zo is het plaatje weer rond
hierbij nog de trailer van de stichting Europoort Botlek belangen er waren er twee ze staonden allebij bij Nerefco een op locatie Pernis de ander op locatie europoort
bij de oprichting van de GB zijn deze wel meegekeurd maar te slecht bevonden om over te nemen ik denk dat ze beide in de particuliere markt belandt zijn
Deze trailers stonden altijd geladen met kube's containers schuimvormend middel en kon worden opgeroepen als er brand was bij een van de raffinaderijen die aangesloten was bij de stichting
groeten,
rinus

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #381 Gepost op: 6 november 2005, 17:04:45
Nou hierbij dan een moderner voertuig van Nerefco Pernis
naar mijn mening rijdt dit voertuig nog bij Nerefco
Ondanks dat de bedrijven aangesloten zijn bij de Gb hebben een aantal bedrijven gewoon hun eigen bedrijfsbrandweer nog misschien niet meer zo uitgebreid maar toch redelijk wat wagens o.a.,Esso,Shell,Nerefco en nog een paar bedrijven waar ik even niet op kan komen
groeten,
rinus


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #382 Gepost op: 6 november 2005, 17:20:01


Enne Rick... die wit gespoten DAF die jij bedoelt is de BB-03-HG, de oude van Groot-Ammers, die eerst naar RISC is gegaan en toen naar Cytec.

Adios!!!!

Enrique

Ja had gelijk maar ja ik ben de hele dag al met foto's in de weer dus je gaat wel eens wat steekjes laten vallen :laugh: :laugh:


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #383 Gepost op: 6 november 2005, 17:25:52
Citaat
Die oude Nerefco-DAF AS is niet door SFS b.v. gekocht, maar door de GB verkocht aan een mij onbekend bedrijf.

De laatste keer dat ik ze heb gezien is vorige winter en toen stonden ze samen me nog een aantal andere oude GB voertuigen bij van handelsonderneming van Adrichem in Vierpolders.
http://www.adrighem.com/nl/index.html
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #384 Gepost op: 6 november 2005, 17:38:44
De laatste keer dat ik ze heb gezien is vorige winter en toen stonden ze samen me nog een aantal andere oude GB voertuigen bij van handelsonderneming van Adrichem in Vierpolders.
http://www.adrighem.com/nl/index.html

Nu je het zegt dit klopt daar heb ik ze tot vorig jaar ook zien staan maar inmiddels zijn ze hier ook weg.


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #385 Gepost op: 6 november 2005, 18:51:22

Merk en type: DAF FFV75.270RC365 4x4
Eigenaar: Brandweer Elburg
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Jelsum: spottersparkeerplaats
Datum: juli 1998
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Roepnummer: 204; TS.LD2800HD265T4000; Opbouw Ziegler, kenteken: BG-HJ-51, in dienst: 1998; Dit voertuig is voorzien van 4X4 om in de bossen in de regio NW-veluwe goed uit de voeten te kunnen.


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #386 Gepost op: 6 november 2005, 19:11:37
De laatste keer dat ik ze heb gezien is vorige winter en toen stonden ze samen me nog een aantal andere oude GB voertuigen bij van handelsonderneming van Adrichem in Vierpolders.
http://www.adrighem.com/nl/index.html

gelukkig als je inderdaad heel de dag bezig ben weet je het af en toe niet meer maar nou dat je het zegt klopt het want deze firma heeft ook al een autoladder van district zuid opgekocht een paar jaar terug


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #387 Gepost op: 6 november 2005, 19:13:24
Hier nog twee dafjes van de zuiderburen

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #388 Gepost op: 6 november 2005, 19:17:03
Hier nog twee dafjes van de zuiderburen

weet je het kenteken ook van de daf 1300 lijkt wel een oude nederlandse
zien er wel leuk uit vooral de witte tank
groeten,
rinus


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #389 Gepost op: 6 november 2005, 19:23:53

weet je het kenteken ook van de daf 1300 lijkt wel een oude nederlandse
zien er wel leuk uit vooral de witte tank
groeten,
rinus

Rinus

Helaas weet ik het kenteken niet...vergeten om op te schrijven....Hierbij trouwens die foto van de rotterdamse AL. (foto Jean Paul Heyens)



[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]