Nieuw Uniform ???

Auteur Topic: Nieuw Uniform ???  (gelezen 46522 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Siebert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #20 Gepost op: 13 mei 2005, 13:06:43
Als dit het hem is...... ?????

ERÛG mooi.... NOT!!

het lijkt wel het leger des Heils!!!

http://www.designmasters.nl/Pagina_kleding_tex/Uniform_design.htm



Zoals je op de eerste pagina kon zien (en in de B&B) is dit niet het ontwerp.

Wij hebben pas andere uitgaans tenu's trui met een rode band en het nieuw "gaswacht" logo met daarbij een broek en schoenen. En nu weer andere tenu's. Ik denk dat het een aanfluiting word en er steeds meer verschillende tenu's komen, totaal geen eenheid bij de brandweer meer... :-\ :-\

Als jullie dat in het afgelopen jaar hebben aangeschaft, is dat ook niet erg slim. Het was toch al een tijdje bekend dat men bezig is met de ontwikkeling van een nieuw uniform.


firemanr

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 13 mei 2005, 13:27:17
Ik vind het erbarmelijk om te zien. Laten we het dan maar op die oude uniformen houden..... :-\


Cor van Gent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #22 Gepost op: 13 mei 2005, 13:44:11
die rechterjas van de laatste foto is wel mooi maar voor de rest is het walgelijk :-X
Regio Zuid-Holland-Zuid


LindaB

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 13 mei 2005, 16:32:54
Ik loop er iedere vrijdag avond in bij het begeleiden van de jeugdbrandweer. Ik vind het echt verschrikkelijk. Helemaal als die rok erin komt. Echt niet dat ik daar in ga lopen!! Maar ik heb gehoord dat er voor dames ook gewoon een broek is dus beslist dat ik die aantrek.


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 13 mei 2005, 17:11:13
Ronald, het is Architect.

hierbij nog een aantal afbeeldingen van andere ontwerpen.
 

Bedankt dat woord zocht ik  :laugh:

Verder vind ik het onderste plaatje de jassen wel erg mooi! Ook alleen de jassen overgens! Die lange jassen in het blauw dat is helemaal niks dat is ook neit handig voor de mannen! Voor de rest lijkt het kostuum te veel op die van het leger des hels en de broeken te veel op die van de politie ik blijf er bij ik vindt het niet mooi!

Groet Ronald.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 13 mei 2005, 19:51:45
het nieuwe uniform is al net zoals het nieuwe logo.Dat wordt ook niet gewaardeert  :-X :-X


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 13 mei 2005, 19:53:38
Het logo vind ik niks mis mee hoor dat is mooi en strak van deze tijd iedereen is er ook aan gewent nu maar het oude logo dat hoort eigelijk bij de brandweer en als ik meot kiezen tussen eht oude en het nieuwe brandweerogo kies ik toch eht oude ja :D

Groet Ronald.


Siebert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #27 Gepost op: 14 mei 2005, 21:19:20
Lezen!!!!


Brilletje nodig??


Tuurlijk jôh... dan is het geen leger des heils uniform maar lijk ik op zwiebertje.... :-X

Er zijn mensen die lopen er hele dagen in.......

Hmm, volgens mij is er hier iemand gefrustreerd. Ik neem aan dat normaal reageren ook mogelijk is... ???

Maar goed, ieder zijn eigen mening. Het is en blijft een forum. ;D


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #28 Gepost op: 15 mei 2005, 16:58:18
Die witte overhemden met het brandweer-embleem op de mauw dat heeft nog wel iets. Zou boven de zwarte broek die men nu draagt nog prima staan. Die jasjes en broeken gewoon lekker zo laten als het nu is.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


brw martijn

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 21 mei 2005, 20:45:54
alweer wat anders?? we moesten toch bezuinigen gaan ze weer andere (naar mijn mening onzinnige) dingen doen.