RTL 5 - 112 Ooggetuige, vanaf maandag 2 september

Auteur Topic: RTL 5 - 112 Ooggetuige, vanaf maandag 2 september  (gelezen 13200 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

owning31

  • EHBO, RK, student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #10 Gepost op: 2 september 2013, 19:58:11
Vind er ook niet zoveel aan. Het enige wat ze laten zien zijn beelden van inzetten als ze al bijna af zijn.  YouTube filmpjes van spotters zijn nog interessanter.


KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #11 Gepost op: 2 september 2013, 20:13:17
Citaat van: owning31 link=msg=1197807 date=1378144691
Vind er ook niet zoveel aan. Het enige wat ze laten zien zijn beelden van inzetten als ze al bijna af zijn.  YouTube filmpjes van spotters zijn nog interessanter.

Dan heb je blijkbaar alleen naar het einde van elk item gekeken  ;) Filmpjes van de spotters zijn de meest oninteressante beelden die er zijn. Daar kun je dit programma echt niet mee vergelijken....

Op wat kleine schoonheidsfoutjes (die de meeste mensen waarschijnlijk niet eens opvallen) na vind ik het een prima programma!
Nikon :-)


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #12 Gepost op: 2 september 2013, 20:19:19
Ik vind het echt een bagger programma. Overdreven muziek, veel strepen in beeld, steeds heen en weer gespring tussen incidenten...  en als ik beeld wil zien van actuele incidenten dan kijk ik wel het journaal. Dit zijn ook nog incidenten van een paar dagen geleden. Ik had verwacht dat er professionele cameraploegen met de hulpdiensten meegingen, zoals in Overtreders.

Jammer!


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #13 Gepost op: 2 september 2013, 20:20:38
Ook ik vind het programma niet echt spectaculair, maar ik denk toch dat het redelijk voldoet aan de titel, namelijk: 112Ooggetuige. Korte fragmenten van 112-gerelateerde onderwerpen. Ik zal het ongetwijfeld af en toe kijken maar ga er zeker niet elke avond voor zitten.  ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #14 Gepost op: 2 september 2013, 20:22:41
Het is geen thuisblijf- of terugkijkprogramma.


KarstLovers

  • Fotograaf Leerdam/Groesbeek
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 335
Reactie #15 Gepost op: 2 september 2013, 21:10:56
Inderdaad geen thuisblijvertje. Had er wel meer van verwacht.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #16 Gepost op: 2 september 2013, 21:28:14
Dan is het Engelse "Medics on Call" van TLC interessanter. Op maandag van 21 tot 22 uur.


Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Reactie #17 Gepost op: 2 september 2013, 22:58:21
Citaat van: KeesZ link=msg=1197809 date=1378145597
Dan heb je blijkbaar alleen naar het einde van elk item gekeken  ;) Filmpjes van de spotters zijn de meest oninteressante beelden die er zijn. Daar kun je dit programma echt niet mee vergelijken....

Op wat kleine schoonheidsfoutjes (die de meeste mensen waarschijnlijk niet eens opvallen) na vind ik het een prima programma!

Welke schoonheidsfoutjes? ;)

Citaat van: Sem van der Wal link=msg=1197810 date=1378145959
Ik vind het echt een bagger programma. Overdreven muziek, veel strepen in beeld, steeds heen en weer gespring tussen incidenten...  en als ik beeld wil zien van actuele incidenten dan kijk ik wel het journaal. Dit zijn ook nog incidenten van een paar dagen geleden. Ik had verwacht dat er professionele cameraploegen met de hulpdiensten meegingen, zoals in Overtreders.

Jammer!

Wat bedoel je met veel strepen in beeld? Maakt het trouwens uit of het actuele incidenten zijn, het gaat er gewoon om dat op tv iets is over hulpverleningsprogramma's... Schakelen daarbij gebeurde ook bij de politiehelikopter, ziekenhuisrealitieprogramma's etc.


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #18 Gepost op: 2 september 2013, 23:30:09
Citaat van: Speedy link=msg=1197869 date=1378155501
Welke schoonheidsfoutjes? ;)

Nou, dat de voice-over bijvoorbeeld vrolijk uitlegt dat de brandweer met een groot water transport tot wel 30 liter per minuut kan leveren....  :D


KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #19 Gepost op: 3 september 2013, 07:15:30
Citaat van: Royofzo link=msg=1197873 date=1378157409
Nou, dat de voice-over bijvoorbeeld vrolijk uitlegt dat de brandweer met een groot water transport tot wel 30 liter per minuut kan leveren....  :D

Euh....nee, ik heb het over oa montagefoutjes  ;) Maar daar zal ik verder niet op ingaan.
Nikon :-)