RTL 5 - 112 Ooggetuige, vanaf maandag 2 september

Auteur Topic: RTL 5 - 112 Ooggetuige, vanaf maandag 2 september  (gelezen 13194 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #20 Gepost op: 3 september 2013, 07:34:48
Citaat van: KeesZ link=msg=1197891 date=1378185330
Euh....nee, ik heb het over oa montagefoutjes  ;) Maar daar zal ik verder niet op ingaan.
Waarom niet? Waarom noem je het ußerhaupt als je er toch niet wilt uitleggen?  :-X


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #21 Gepost op: 3 september 2013, 08:35:40
Het viel mij op dat er bij die brand met de oude vrouw in de woning 2x hetzelfde shot werkt gebruikt, dat soort montagefoutjes denk ik...
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Reactie #22 Gepost op: 3 september 2013, 09:49:51
Bij datzelfde fragment werd gesproken over dat de vrouw vast zat in de woning en de brandweer stond gedurende dat shot rustig te overleggen. Verkeerde indruk naar mijn mening. Wellicht dat voor aankomst camera mevrouw vast zat en dit shot gebruikt werd als illustratie van de inzet.


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #23 Gepost op: 3 september 2013, 09:53:49
Klopt ja SniperEye,mijn vader zei meteen dat de brandweer niet hielp  :P Ik weet wel beter,maar hij niet  :P  98uiye
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #24 Gepost op: 3 september 2013, 10:20:45
Dit is gewoon een re-make van 112 Weekend, (of was het nog zelfs 06-11 Weekend of zo)  tune is zelfs bijna hetzelfde.
Jammer dat ze dat gewoon zo hebben overgenomen en niet een eigen invulling eraan gemaakt hebben.

In ben ook eens met sniperEye, me vrouw zou ook al gelijk waarom ze daar dan nog gewoon staan te kletsen.

Heb het gevoel dat veel 'gedramatiseerd' is, iemand met een hoofdwond zijn leven heeft te danken aan een omstander, nou weet niet..  enige wat je kan doen is druk op de wond doen. Of dat nu levensreddende handeling is, betwijfel dat toch sterk.

Vanavond wat items van vorige week uit o.a. Groningen.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #25 Gepost op: 3 september 2013, 19:30:09
Citaat van: Red link=msg=1197806 date=1378144502
Het is interessanter om dit topic bekijken als dit programma. Had niet anders meer verwacht...
Helemaal mee eens.

Enorm saai programma. Halverwege afgehaakt en ga het dan ook niet nog eens bekijken.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #26 Gepost op: 3 september 2013, 19:56:54
Wat een dom programma zeg. Het zin gewoon korte nieuwsitems van een regionale tv zender of zo iets....


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #27 Gepost op: 4 september 2013, 12:33:10
Ik kan nu ook niet zeggen dat ik het na 1 keer kijken vaker zal opzetten. Dingen worden spannend gebracht terwijl je niets ziet. 'Er is brand en de bewoonster is nog binnen, de brandweer plant hoe ze het slachtoffer kunnen redden'. Met als shot een groep brandweerlieden die (nog net niet met een bakkie koffie) rustig bij elkaar staan. Dan verwacht je de redding te gaan zien, aangezien de voiceover wel 3 keer heeft gezegd dat er nog iemand binnen is.... en dan wordtd at afgedaan met 1 zin 'het slachtoffer is inmiddels buiten'. anti-climax.

Helmcams zouden veel kunnen toevoegen aan het programma.


Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Reactie #28 Gepost op: 4 september 2013, 12:38:42
Of dat ze meerijden met één van de diensten...


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #29 Gepost op: 4 september 2013, 12:58:36
Heb het nog niet gezien, maar ik ga het ook niet kijken als ik het zo lees  :( Had meer een 'blik op de weg' achtig programma verwacht eigenlijk.