On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768348 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #440 Gepost op: 19 april 2007, 21:42:18
wat is eigelijk: openen deur  (lijkt mij dat er gewoon een deur openstaat:P staat hier ook wel is :D)

tegenovergestelde :)
gebouw is dicht en t moet open (gebroken/gemaakt worden)

that's my guess trouwens ben geen brwmedewerker maar lijkt me dat anders geen inzet nodig is
Politie Aspirant niveau 4


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #441 Gepost op: 19 april 2007, 21:46:31
De politie krijgt een melding van bijvoorbeeld geen gehoor bewoner of onwel persoon in woning.
De deur kan niet worden geopend omdat de onwelle tegen de deur aan ligt of de deur is op slot, dan komt de autospuit en die heeft een leuk bonkie (of een stuk forceijzer) aan boord en daar ros je meestal de deur er wel mee uit.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #442 Gepost op: 19 april 2007, 21:47:50
dankje(ullie) voor de uitleg. O0 zoiets dacht ik zelf ook maar ik wist het nooit echt seker


ACKevin

  • Gast
Reactie #443 Gepost op: 19 april 2007, 21:55:44
De politie krijgt een melding van bijvoorbeeld geen gehoor bewoner of onwel persoon in woning.
De deur kan niet worden geopend omdat de onwelle tegen de deur aan ligt of de deur is op slot, dan komt de autospuit en die heeft een leuk bonkie (of een stuk forceijzer) aan boord en daar ros je meestal de deur er wel mee uit.

lol waarom kan de politie de deur niet intrappen omdat de onwelle tegen de deur aan ligt, maar de brandweer mag de deur er wel uit rossen? :P


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #444 Gepost op: 19 april 2007, 22:33:57
lol waarom kan de politie de deur niet intrappen omdat de onwelle tegen de deur aan ligt, maar de brandweer mag de deur er wel uit rossen? :P
Dat stukje snap ik ook niet echt eerlijk gezegd.  ;)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #445 Gepost op: 19 april 2007, 22:46:53
Nee, oke met een onwelle gaan ze via een ladder door het raam of e.d.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #446 Gepost op: 19 april 2007, 22:47:07
ik zie de politie onze voordeur er niet uitrammen hoor, daar heb je echt wel iets meer voor nodig dan 2 benen met al die sloten voor het keurmerk veilig wonen  ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #447 Gepost op: 20 april 2007, 11:30:40
ik zie de politie onze voordeur er niet uitrammen hoor, daar heb je echt wel iets meer voor nodig dan 2 benen met al die sloten voor het keurmerk veilig wonen  ::)

de politie heeft ook bonkies  :P

Soms gebeurt het ook wel dat de politie begint met bijv. de bonkie en daarna de brandweer erbij halen omdat het toch niet gaat lukken!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #448 Gepost op: 20 april 2007, 13:23:01
de politie heeft ook bonkies  :P

Soms gebeurt het ook wel dat de politie begint met bijv. de bonkie en daarna de brandweer erbij halen omdat het toch niet gaat lukken!

Idd ze moeten elke pitwagen gewoon uitrusten met van die "bonkies" scheelt een hoop brandweer ritjes.........en TIJD  :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #449 Gepost op: 20 april 2007, 14:30:03
Om even het laatste woord offtopic te zeggen,

Elke pitwagen uitrusten met een bonkie lijkt MIJ overbodig! Het neemt dermate veel ruimte in beslag en weegt dermate veel dat IK het niet nodig vind om deze ruimte daarvoor in te leveren! Vaak ligt er in (bijna) elke bus wel eentje OF op het bureau die vervolgens met een (tweede) wagen naar de plaats word gebracht!!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !