On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 768329 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #450 Gepost op: 20 april 2007, 14:47:28
Om even het laatste woord offtopic te zeggen,

Elke pitwagen uitrusten met een bonkie lijkt MIJ overbodig! Het neemt dermate veel ruimte in beslag en weegt dermate veel dat IK het niet nodig vind om deze ruimte daarvoor in te leveren! Vaak ligt er in (bijna) elke bus wel eentje OF op het bureau die vervolgens met een (tweede) wagen naar de plaats word gebracht!!

Ja oke...ELKE pitwagen is wat overdreven...maar minstens op 1 auto van elk bureau  ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #451 Gepost op: 21 april 2007, 11:20:38
Een filmpje vanuit een van de mooiste voertuigen van brandweer Rotterdam ;D O0


&eurl=http%3A%2F%2Fbrw%2Dpottumstraat%2Eblogspot%2Ecom%2F


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #452 Gepost op: 21 april 2007, 22:37:41
En dit dit is dan een filmpje vanuit het mooiste voertuig van Rotterdam  ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=EeGRcQbv7ug


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #453 Gepost op: 22 april 2007, 14:48:27
leuke filmpjes heren.

klinkt nog niet eens zó slecht, zo'n electronische sirene i.p.v. een mooie hoorn  ^-^  :P

de betreffende voertuigen zijn de welbekende(?) MAN tankautospuiten neem ik aan?


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #454 Gepost op: 22 april 2007, 20:30:55
leuke filmpjes heren.

klinkt nog niet eens zó slecht, zo'n electronische sirene i.p.v. een mooie hoorn  ^-^  :P

de betreffende voertuigen zijn de welbekende(?) MAN tankautospuiten neem ik aan?

Correct, zijn de MAN's


sajo

  • Gast
Reactie #455 Gepost op: 3 mei 2007, 18:29:40
A E oso pus plaats????? Hahahahaha


 Blijft toch leuk om te horen ,dat ze ondanks het feit dat ze bijna dagelijks op de Aesopusslaats moeten zijn
Oftewel station Lombardijen/ of het daar gelegen verzorgings huis(OMS of liftopsluitingen) het nogsteeds niet vloeiend uit de strot krijgen die straatnaam.

Hé Christian, 9 juni in de gaten houden he. open dag Ambulancezorg Rotterdam (Barendrecht).
met misschien ook wel onze locale Moderator (als hij toevallig mee doet) Rick wat jij???ben jij er ook???

Gr J.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #456 Gepost op: 3 mei 2007, 18:43:25
A E oso pus plaats????? Hahahahaha


 Blijft toch leuk om te horen ,dat ze ondanks het feit dat ze bijna dagelijks op de Aesopusslaats moeten zijn
Oftewel station Lombardijen/ of het daar gelegen verzorgings huis(OMS of liftopsluitingen) het nogsteeds niet vloeiend uit de strot krijgen die straatnaam.

Hé Christian, 9 juni in de gaten houden he. open dag Ambulancezorg Rotterdam (Barendrecht).
met misschien ook wel onze locale Moderator (als hij toevallig mee doet) Rick wat jij???ben jij er ook???

Gr J.

Natuurlijk ben ik er ;D ;D


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #457 Gepost op: 4 mei 2007, 00:06:22
En dit dit is dan een filmpje vanuit het mooiste voertuig van Rotterdam  ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=EeGRcQbv7ug

weet je wat ik alleen effe niet begrijp aan dit filmpje
ze lezen hun ademlucht op maar hebben zij nu kleiner flessen want wij gaan altijd met 300 bar en daar mag 10% van afwijken maar bij hun zit er 1 op 216 bar ofzo is dat niet te weinig of zijn dat bezuinigen??
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


sajo

  • Gast
Reactie #458 Gepost op: 4 mei 2007, 00:08:37
Natuurlijk ben ik er ;D ;D

 Hahahaha dat idee had ik al, nou ik ben er ook.

 al heb ik nog geen concreet programma gezien.
 Krijgen we het druk met div demo's volgens de flyer.

Ik vernam in de wandelgangen dat onze grote vriend mk" A" ook waarschijnlijk om een hoekje probeerde te komen kijken.
Dus dat wordt een gezellig daagje.

See you de 9de

Gr J.

Oh ja BRW Arie: in het Rotterdamse sjoemelen ze nog wel eens met de veiligheidspal!!!
 maar das niet de enige rede hoor. maar daar weten andere locals meer over te vertellen.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #459 Gepost op: 4 mei 2007, 12:48:34
weet je wat ik alleen effe niet begrijp aan dit filmpje
ze lezen hun ademlucht op maar hebben zij nu kleiner flessen want wij gaan altijd met 300 bar en daar mag 10% van afwijken maar bij hun zit er 1 op 216 bar ofzo is dat niet te weinig of zijn dat bezuinigen??

Volgens mij was dit op 31 dec. Van het ene incident naar het andere incident dus. Als je dan na elke inzet je fles gaat vervangen heb je wel heel veel flessen nodig ;)

Ohja....
Er zijn inderdaad genoeg demo's. Maandag of dinsdag komt een speciale site online voor de open dag O0